header 2

יום רביעי, 3 בפברואר 2021

אנדרסן גלובל מחזקת את הנוכחות בסלובקיה עם Wallenberg Tax

 

סן פרנסיסקו, 2 בפברואר 2021, (BUSINESS WIRE):

אנדרסן גלובל מחזקת את הפלטפורמה האירופית שלה בסלובקיה על ידי הסכם לשיתוף פעולה עם Wallenberg Tax, ומשלימה את היכולות המשפטיות הקיימות של חברת שיתוף הפעולה של הארגון במדינה.

החברה מברטיסלבה שהוקמה ב-2010 מתמקדת בייעוץ מס. בראשות השותפה המנהלת דנה שקונדה, Wallenberg Tax מספקת שירותים ללקוחות בענפים שונים, כולל פיננסים, טכנולוגיית המידע וטכנולוגיה, בריאות, תקשורת והשקעות פרטיות.

"שיתוף פעולה עם אנשים שחושבים כמונו ושותפים למחויבות שלנו לשרת ביעילות לקוחות ברמה הכי גבוה מאוד חשוב לנו", אמרה דנה. "כבוגרת של ארתור אנדרסן, אנחנו יודעים שהערכים והחזון של החברה שלנו עולים בקנה אחד עם הערכים של אנדרסן גלובל. גם קשרי העבודה הקרובים שלנו עם אנדרסן בהונגריה מפגינים רק סינרגיה חיובית. אנחנו מצפים לעבודה הקרובה עם החברות החברות וחברות שיתוף הפעולה כדי לספק פתרונות מקיפים הטובים מסוגם כדי למלא את הצרכים המקומיים והבינ"ל של הלקוחות שלנו".

"לאנשי המקצוע של Wallenberg Tax יש הבנה עמוקה בשוק של סלובקיה וגם בגורמים החשובים שמשפיעים על עסקים באזור", אמר מרק וורסאץ, היו"ר של אנדרסן גלובל והמנכ"ל של אנדרסן. "המחויבות שלהם לאחריות ואי תלות עולים בקנה אחד עם הערכים והחזון של הארגון שלנו. אנחנו מצפים לעבודה עם דנה והצוות שלה כשהם מביאים חוזק לארגון שלנו בהמשיכנו להרחיב את הפלטפורמה האירופית שלנו".

Andersen Global היא איגוד בינ"ל של חֶבְרות חבֵרות עצמאיות ונפרדות מבחינה משפטית שכוללות מומחי מיסים ומשפט ברחבי העולם. לאנדרסן גלובל, שהוקמה ב-2013 על ידי החֶבְרה החֲבֵרה האמריקנית Andersen Tax LLC , יש עכשיו יותר מ-7,000 אנשי מקצוע בכל העולם ונוכחות ביותר מ-243 מקומות באמצעות החֶבְרות החבֵרות וחֶברות שיתוף הפעולה שלה.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.