header 2

יום שני, 15 בפברואר 2021

אנדרסן גלובל מתרחבת לפקיסטן עם חברת מיסים ועריכת דין

 

סן פרנסיסקו, 11 בפברואר 2021, (BUSINESS WIRE):

 

אנדרסן גלובל נכנסת לפקיסטן באמצעות הסכם לשיתוף פעולה עם חברת המיסים ועריכת דין Septentrio Global Consulting (SgC), ומוסיפה כיסוי לפלטפורמה הגלובלית של ארגון בדרום אסיה.

 

SgC (לשעבר Samdani & Qureshi) שהוקמה ב-1985 על ידי המנהל הכללי פארוח כרים קורשי התחילה כחברה לעריכת דין עם מלוא השירותים, ולאחרונה הרחיבה את היכולות שלה על ידי שילוב עיסוק במיסים, בראשות רשיד איברהים, והקמת מרכז בינ"ל ליישוב ומניעת מחלוקות באופן מתאים, בראשות ד"ר נודרט א. פיארצ'ה. החברה מאיסלמבאד מציעה מגוון גדול של שירותים במיסים, משפטים, ניהול וייעוץ פיננסי, ניהול משאבי אנוש, ניהול סיכונים ופתרונות של יישוב ומניעת מחלוקות באופן מתאים, ועובדת עם לקוחות במגזר הציבורי, הפרטי והחברתי, ברמה לאומית ובינלאומית.

 

"בליבת העסק שלנו אנחנו מבוססים על קשרים ורוצים לקבוע את אמות המידה לשירותי מיסים ומשפטים בפקיסטן", אמר פארוח. "אנחנו שקופים ומחויבים לספק פתרונות הטובים מסוגים ללקוחות שלנו, וזה עולה בקנה אחד עם הערכים והחזון של אנדרסן גלובל. שיתוף הפעולה הזה מחזק את איכות המשאבים שאנו מציעים ומתבסס על היכולת שלנו לספק שירות יעיל ברחבי העולם".

 

"פארוך והצוות שלו בנו פרקטיקה חזקה בפקיסטן, והחזון המשותף שלנו מהווה בסיס איתן לקשרי עבודה סינרגטיים", אמר מרק וורסאץ, היו"ר של אנדרסן גלובל והמנכ"ל של אנדרסן. "אנחנו באמת מתרשמים מהמחויבות שלהם לאחריות ואי תלות. היצע השירותים המקיף שלהם מספק כיסוי מצוין וממצב אותנו להמשך התרחבות באזור הזה".

 

Andersen Global היא איגוד בינ"ל של חֶבְרות חבֵרות עצמאיות ונפרדות מבחינה משפטית שכוללות מומחי מיסים ומשפט ברחבי העולם. לאנדרסן גלובל, שהוקמה ב-2013 על ידי החֶבְרה החֲבֵרה האמריקנית Andersen Tax LLC , יש עכשיו יותר מ-7,000 אנשי מקצוע בכל העולם ונוכחות ביותר מ-247 מקומות באמצעות החֶבְרות החבֵרות וחֶברות שיתוף הפעולה שלה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.