header 2

יום רביעי, 17 בפברואר 2021

Lithium Werks בוחרת את ג'ק פרקובסקי למועצת המנהלים כדירקטור לא ביצועי

 

אוסטין, טקסס, ואנסחדה, הולנד, 16 בפברואר 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :

 

Lithium Werks BV גאה להודיע על הבחירה של ג'ק פרקובסקי כדירקטור לא ביצועי למועצת המנהלים של Lithium Werks. פרקובסקי מצטרף למייסדים ט. ג'וזף פישר השלישי וכריסטיאן ר. רינוולד כדירקטורים של החברה.

 

פרקובסקי מביא עושר של ניסיון וידע בתחומים של אסטרטגיה תאגידית, גיוס הון והרכבת צוותי הנהלה.

 

פרקובסקי הקים את ASIMCO Technologies ב-1994 ומ-1994 עד 2008 כיהן כיושב ראש מועצת המנהלים של ASIMCO והמנהל הכללי של החברה. בניהולו של פרקובסקי, ASIMCO הפכה לאחת השחקניות הכי חשובות בתעשיית הרכיבים לרכב של סין וצברה מוניטין בפיתוח הנהלה מקומית ושילוב פעילות רחבת בסיס בסין לתוך הכלכלה הגלובלית.

 

ב-2009 פרקובסקי הקים את JFP Holdings, חברת בנקאות מסחרית שמתמקדת בסין, שבה הוא משמש עכשיו יושב ראש. JFP Holdings הוקמה כדי לעזור לשלב את הספקים הכי גדולים בעולם של טכנולוגיה וידע עם הכלכלה הצומחת במהירות של סין על ידי סיוע לחברות זרות להשיג גישה לשוק הסיני וסיוע לחברות מקומיות לפתח דריסת רגל גלובלית.

 

פרקובסקי חבר עכשיו גם במועצה המייעצת הסינית של Magna International Inc., אחת מספקיות הרכב הגדולות ביותר בעולם, במועצת היועצים של המרכז לשווקים מתעוררים באוניברסיטת נורתאיסטרן, במועצה המייעצת הבינ"ל לניהול וכלכלה (IABME) באוניברסיטת טיאנג'ין בסין ובמועצת המנהלים של ADOMANI, Inc. חברה ציבורית שמייצרת רכב חשמלי.

 

פרקובסקי, שמוכר בכל העולם כמומחה לעשיית עסקים בסין, חיבר את הספר Managing the Dragon: How I’m Building a Billion Dollar Business in China. פרקובסקי הוא דובר ופרשן בנושא סין שמופיע לעיתים תכופות במדיה המשודרת.

 

"אנחנו שמחים לקדם את פניו של ג'ק למועצת המנהלים שלנו. הקשרים הבינ"ל והחריפות העסקית הגלובלית  שלו יועילו מאוד ל-Lithium Werks כשאנו ממשיכים לצמוח ולהרחיב את הנוכחות הבינ"ל שלנו", אמר ט. ג'וזף פישר השלישי, שהוא מייסד משותף ומנהל כללי.

 

ל-Lithium Werks יש את התיק המקיף ביותר בעולם של חומרי ליתיום ברזל פוספט, סוללות, קניין רוחני, פטנטים של LFP ומוצרים. Lithium Werks פועלת בסין, אירופה וארצות הברית. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.lithiumwerks.com.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.