header 2

יום שני, 15 בפברואר 2021

GreenBox POS מצטרפת לתוכנית המסלול המהיר בפינטק של ויזה

 

גרינבוקס עובדת עם ויזה כדי להביא את החידוש הבא בתשלומים

 

 סן דיאגו, 12 בפברואר 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :

 

GreenBox POS (OTCQB: GRBX) ("גרינבוקס" או "החברה"), חברת טכנולוגיה פיננסית עולה שמשתמשת באבטחת בלוקצ'יין קניינית כדי לבנות פתרונות תשלומים בהתאמה אישית, הודיעה על הצטרפותה לתוכנית המסלול המהיר בפינטק של ויזה, שתאיץ את השילוב שלה עם ויזה. על ידי הצטרפות למסלול המהיר, גרינבוקס יכולה בקלות רבה יותר לנצל את ההגעה, היכולות והאבטחה שמציעה VisaNet, רשת התשלומים הגלובלית של החברה. באמצעות המסלול המהיר של ויזה ועבודה עם השותפים של המסלול המהיר של ויזה, גרינבוקס תנפיק כרטיס ויזה במיתוג משותף ותאפשר תשלומים ישירים לכרטיס.

גרינבוקס מפעילה פלטפורמת תשלומי בלוקצ'יין פרטית וקניינית שמציעה ביטחון ופרטיות נתונים, וגם הגנה משופרת מפי הונאות וזמן יישוב חשבונות קצר. טכנולוגיית הבלוקצ'יין שמשמשת כמנוע היישוב של טרנזקציות כספיות, היא יומן מבוזר שמשתמש במפתחות מוצפנים דיגיטלית כדי לאמת, לאבטח ולרשום את הפרטים של כל טרנזקציה שמבוצעת בתוך הסביבה הפרטית של גרינבוקס. המהירות והאבטחה של הפלטפורמה מאפשרות לגרינבוקס לרשום כמויות עצומות של רשומות טרנזקציות בלתי ניתנות לשינוי בזמן אמת.

תוכנית המסלול המהיר בפינטק של ויזה נותנת לחברות כמו גרינבוקס יכולת לגשת לרשת השותפים הגדלה של ויזה, ומומחים שיכולים להנחות אותן בעזרה איך לקום ולהתחיל לפעול באופן הכי יעיל שאפשר. מידע נוסף על תוכנית המסלול המהיר בפינטק של ויזה אפשר למצוא באתר https://Partner.Visa.com.

"השותפות שלנו עם ויזה היא עוד צעד חשוב שעולה בקנה אחד עם היעד שלנו לעזור להעביר את החברה האנושית לתשלומים מאובטחים ללא מזומן שבהם אפשר להעביר מטבע דיגיטלי לכל מקום בכל זמן", אמר פרדי ניסאן, המנהל הכללי של GreenBox POS. "היכולת להנפיק אישורי תשלום ולשלוח תשלומים כמעט בזמן אמת דרך הרשת של ויזה מחזקת מאוד את היצע פתרונות התשלומים שלנו".

"על ידי הצטרפות לתוכנית המסלול המהיר של ויזה, חברות פינטק מלהיבות כמו GreenBox POS מקבלות גישה יוצאת דופן למומחים, טכנולוגיות ומשאבים של ויזה", אמר טרי אנג'לוס, סגן נשיא בכיר ומנהל הפינטק הגלובלי, ויזה. "המסלול המהיר מאפשר לנו לתת משאבים חדשים שחברות שצומחות במהירות צריכות כדי לגדול באופן יעיל".

אודות About GreenBox POS

GreenBox POS (OTCQB: GRBX) היא חברת טכנולוגיה פיננסית עולה שמשתמשת באבטחת בלוקצ'יין קניינית כדי לבנות פתרונות תשלומים בהתאמה אישית. היישומים של החברה מאפשרים חבילה מקצה לקצה של מוצרים פיננסיים מוכנים לשימוש, שעוזרים ללקוחותיה הסוחרים בכל העולם להפחית הונאות ולשפר את היעילות של הטיפול בכמויות גדולות של עיבוד מסחרי. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר החברה בכתובת www.greenboxpos.com.

Forward-Looking Statements Disclaimer

This release contains forward-looking statements within the meaning of Section 27A of the Securities Act of 1933, as amended and Section 21E of the Securities Exchange Act of 1934, as amended. All forward-looking statements are inherently uncertain as they are based on current expectations and assumptions concerning future events or future performance of the Company. Readers are cautioned not to place undue reliance on these forward-looking statements, which are only predictions and speak only as of the date hereof. In evaluating such statements, prospective investors should review carefully various risks and uncertainties identified in this release and matters set out in the Company's SEC filings. These risks and uncertainties could cause the Company's actual results to differ materially from those indicated in the forward-looking statements.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.