header 2

יום רביעי, 10 בפברואר 2021

ללמוד למנוע את המגיפה הבאה: המשחק VaxHunt מקבל את תו האמון החינוכי של STEM.org

 

משחק הרשת של יוזמת השפעת מקבל את תו האמון למוצר חינוכי TEM.org Authenticated™

 VaxHunt: השאיפה למנוע את המגפה הבאה

משחק חינוכי: VaxHunt

VaxHunt מקבל תמיכה מתלמידי תיכון

בדיקה של תלמיד תיכון מ-Virus Hunters בעיר ניו יורק

 

וושינגטון, 8 בפברואר 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :

 

כשמדובר במידע על חיסונים ובמגיפות, מילים כמו אותנטי ומהימן חשובות, אפילו בסביבה של המשחקים. תלמידים, מורים ומי שלומד כל החיים יכולים לשחק במשחק VaxHunt: The Quest to Prevent the Next Pandemic ולהיות בטוחים שכל מודול נבדק ביסודיות על ידי STEM.org Educational Research™(SER) וקיבל את תו האמון Authenticated שלו.

למתן השראה לדור הבא של מדעני חיסונים להתמודד עם שפעת יש תפקיד חשוב במניעת המגיפה הבאה. VaxHunt הוא משחק רשת שכולל אתגרי טריוויה וחידות שבהם השחקנים מגלים:

  • את האיום וההיסטוריה של מגיפות שפעת
  • מדוע אנו צריכים חיסונים כדי למנוע את מגיפת השפעת
  • האתגרים בפיתוח חיסונים לשפעת
  • איך אפשר לעמוד באתגרים האלה באמצעות מדע חדשני ובין תחומי

משאבים חינוכיים שנושאים את תו האמון  STEM.org Authenticated™עומדים בתקני STEM שנבדקו, כולל קריטריונים לחומרים תומכים, גיוון וכלילה, חיברות ותקשורת, דמיון והכרה וקריירות ב-STEM. תו האמון מבטיח לתלמידים, מחנכים, הורים ואחרים שהמוצרים האלה:

  • ישתלבו באופן חלק בכיתות ובתים ידידותיים ל-STEM
  • יתאימו לתקנים של מדע, טכנולוגיה, הנדסה ו/או מתמטיקה
  • יתמכו בפיתוח מיומנויות של המאה ה-21
  • יערבו את המשתמשים באמצעות לימוד מעשי ושיתוף פעולה

לדברי אנדרו ב. רופ, המנהל של STEM.org Educational Research™, "VaxHunt עוזר לחזק את מיומנויות הלימוד של STEM תוך קידום הלימוד של STEM. ההישג הזה ישמש כהשראה לאחרים ששואפים להיות הטובים ביותר ומאשר מחדש את היכולת שלך לכבוש את ליבם של מי שמעריכים את STEM בבית ובקהילות שלהם".

ב-VaxHunt, שהוצג בדצמבר 2020 בוועידה השנתית של קבוצת העבודה המדעית האירופית על שפעת, הייתה מעורבת גם תוכנית התלמידים BioBus New York City Virus Hunters בבחינה של הפיתוח ובניסוי של המשחק.

עכשיו העת להמריץ את החדשנות בחיסונים של הדור הבא. זה יצריך דור חדש של לוחמי שפעת נועזים כדי להאיץ את המחקר והפיתוח של חיסונים קריטיים. למידע נוסף והצטרפות למסע, בקרו בבקשה באתר https://www.influenzer.org/vaxhunt.

אודות יוזמת השפעת

יוזמת השפעת, שמוביל מכון סייבין לחיסונים, מערבת חושבים יצירתיים ממגזרים מגוונים, שפועלים כדי להאיץ את הפיתוח של חיסון שפעת אוניברסלי. העבודה הנוכחית שלנו ממשיכה לבדוק את התגובה הגלובלית שמתבצעת לקוביד-19 כאמצעי לתת מידע והשראה לחפש אחרי הגנה מפני שפעת על ידי חיסון אוניברסלי. אנחנו מעריכים איך אפשר לקיים שינויים מועילים בפרקטיקות ומדיניות -- בסביבת המדע והטכנולוגיה, פיתוח חיסונים ומדע רגולטורי, שותפויות ציבוריות- פרטיות ומוכנות למגיפות -- כדי למנוע מגיפות עתידיות.

אודות STEM.org

STEM.org Educational Research™(SER) שהוקם ב-2001 הוא ארגון המחקר ואישור הכישורים של STEM הפרטי שפועל ברציפות הזמן הכי ארוך באמריקה. בעבודה קרובה עם חוקרים פדגוגיים, קואליציה בינ"ל של מחנכים, מנהלים, ארגונים לא ממשלתיים ובתי ספר, SER יצר קבוצה מהימנה של מדדי ביצועים של STEM. SER שירת יותר מ-9500 בתי ספר, אזורים וארגונים ביותר מ-80 מדינות, וגם מותגים המוכרים בכל העולם כמו דיסני, Geomag, Learning Resources, Creation Crate,  Modular Robotics, hand2mind, Play-Doh, Educational Insights ו-Magformers. המשאבים והפרקטיקות המיטביות של היוזמה הזאת הפיקו את מסגרת אישור כישורי STEM האלגוריתמית המקורית והכי מוכרת בעולם המאובטחת באמצעות בלוקצ'יין: STEM.org Accredited™ לתוכניות, STEM.org Certified™ לאנשים ו-STEM.org Authenticated™ למוצרים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.