header 2

יום חמישי, 1 באוקטובר 2020

MDBriefcase רוכשת את OncologyEducation כדי לקדם משמעותית את פלטפורמת האונקולוגיה שלה

 

טורונטו, קנדה, 1  באוקטובר 2020, (GLOBE NEWSWIRE) :

 

MDBriefcase Group Inc. (MDBC), הספקית המובילה בקנדה של לימודי המשך מקוונים ברפואה והתפתחות מקצועית לספקי שירותי בריאות, נרגשת להודיע על הרכישה של OncologyEducation. OncologyEducation היא פלטפורמה מקוונת מקיפה שמספקת תוכן אונקולוגי מבוסס ראיות, שפותח ונכתב על ידי סגל בינ"ל מוביל של אנשי מקצוע בתחום האונקולוגיה. 

 

"אנחנו נרגשים להוסיף את OncologyEducation למשפחת המשאבים הלימודיים המקוונים שלנו עבור אנשי המקצוע בתחום הבריאות", אמר ג'ייסון פלאוורדיי, מנכ"ל MDBC. "הרכישה הזאת עולה בקנה אחד עם המחויבות שלנו להשקיע בתחומי טיפול קריטיים כדי לספק לחברים שלנו ברחבי העולם את המשאבים המדעיים הכי עדכניים כדי שיקבלו החלטות רפואיות מושכלות. ביחד, התפקיד של MDBriefcase ו-OncologyEducation הוא לתת למגזרי התרופות והביוטק גישה והגעה משופרות להזדמנויות ותוכניות חדשניות של לימודים ברפואה".

 

"OncologyEducation הוקמה על בסיס העיקרון של שיפור הטיפול בחולה על ידי מתן משאבי מידע אונקולוגי עדכניים לאנשי המקצוע בתחום בכל העולם", אמר ד"ר ברי, מייסד משותף של OncologyEducation. "אנחנו ארגון גלובלי שהתפתח ויצר אמינות רבה בקרב אנשי מקצועות הרפואה ברחבי העולם, ואנחנו בטוחים שהיסטוריית ההצלחה הגלובלית של MDBriefcase יכולה להגדיל עוד את ההגעה וההשפעה של מידע אונקולוגי איכותי באמצעות המוצרים החדשניים שלה".

 

מאז 2001, MDBC מספקת תוכניות אינטראקטיביות מבוססות ראיות שעוברות ביקורת עמיתים ליותר מ-250,000 חברים ברחבי העולם. MDBC, שמחויבת לשיפור איכות הטיפול וקבלת ההחלטות הרפואיות, מציעה משאבי לימוד לאנשי מקצועות הרפואה בקנדה, אוסטרליה, המזרח התיכון ואירופה. באמצעות הרכישה הקריטית הזאת, MDBC יכולה לספק למספר גדל והולך של חברים גישה למידע והמשאבים האונקולוגיים הכי עדכניים שיש.

 

MDBC, שמספקת תוכן לימודי לאנשי מקצועות הרפואה ביותר מעשרים מדינות, גאה לקבל את OncologyEducation למשפחה בתקופה שמביאה אפילו יותר הזדמנויות לחדשנות בלימודים רפואיים.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.