header 2

יום שני, 19 באוקטובר 2020

אייסקיור תשמיד גידולים גם ברוסיה ובטאיוואן: קיבלה אישורים רגולטוריים לטיפול בגידולים שפירים וסרטניים במספר התוויות

אייסקיור נכנסת גם לרוסיה ולטאיוואן: קיבלה אישורים רגולטוריים להשמדת גידולים שפירים וסרטניים במספר התוויות כולל שד, ריאות, כליות ועצמות

 

בשנת 2018 נוספו ברוסיה כ-543 אלף מקרי סרטן, ובטאיוואן ב-2017 אובחנו כ-112 אלף איש בסרטן. ״אישורי הכניסה לשווקים נוספים אלה מצטרפים לאישורים רגולטורים, ולהסכמים ועסקאות גדולים, בין השאר בהודו, תאילנד, סינגפור, צרפת וגרמניה, בהן אנו יכולים לעשות שימוש בטכנולוגיה שלנו להשמדת גידולים במגוון של התוויות, המגדילות משמעותית את השוק הפוטנציאלי מעבר להתרחבות הגיאוגרפית", אמר אייל שמיר, מנכ״ל אייסקיור. "אנו ממשיכים במאמצי שיווק בטריטוריות נוספות, ופועלים לקבלת אישורים רגולטוריים וכן להרחבת הטיפול בגידולים גם באיברים נוספים."

 

באוגוסט הודיעה אייסקיור על זינוק של יותר מפי 3 בהכנסות המחצית הראשונה 2020 לסכום של כ-6.4 מיליון שקל לעומת התקופה המקבילה אשתקד, שהוא גם כ-12% יותר מהכנסות 2019 כולה. החברה דיווחה גם על צמצום בהפסד הנקי, שירד ל-6 מיליון שקל, בהשוואה להפסד של 8.8 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד

 

אייסקיור מדיקל (ת"א: אסקמ), חברה ישראלית למכשור רפואי המשווקת טכנולוגיה להשמדת גידולים שפירים וסרטניים בשד ובאיברים אחרים בטיפול במרפאה ללא ניתוח באמצעות הקפאתם, הודיעה כי קיבלה אישורים רגולטוריים ברוסיה וטאיוון לשיווק ושימוש במוצר ה- ProSense והמחטים (פרובים), ברוסיה ובטאיוואן, בהן אייסקיור כבר מחזיקה בהסכמים עם מפיצים. האישורים הרגולטוריים הם לתקופה בלתי קצובה, ומאפשרים שימוש במוצרי החברה לטיפול באמצעות הקפאת גידולים שפירים וסרטניים במגוון התוויות רפואיות כגון: שד, ריאות, כליות, עצמות ועוד. על פי נתוני Globocan 2018, בשנת 2018 נוספו ברוסיה, כ-543 אלף מקרים חדשים של סרטן - מתוכם 13.2% מסרטן השד וכ-11.3% מסרטן ריאות. על פי Focus Taiwan כמעט 112 אלף איש אובחנו כחולים בסוגי סרטן שונים בטאיוון ב-2017.

 

חברת אייסקיור מדיקל הינה חברת מכשור רפואי ישראלית העוסקת במחקר, פיתוח ושיווק של מכשור רפואי לטיפול בגידולים (שפירים וסרטניים), אשר פיתחה מוצרים לטיפול זעיר פולשני בגידולים בשד וגידולים אחרים באמצעות הקפאת הגידול כחלופה לניתוח בבית חולים. הטכנולוגיה מהווה חלופה זעיר-פולשנית יעילה להתערבות ניתוחית להסרת הגידול, על ידי הליך קצר יחסית. המערכת משווקת ונמכרת בעולם, לאחר שקיבלה אישורי FDA ו-CE. השימוש בטכנולוגיה של אייסקיור מאפשר השמדת גידולים, שפירים וסרטניים, באיברים שונים, בחדר רופא או בקליניקה רגילה, בפרוצדורה שנמשכת פחות משעה וללא צורך באשפוז לפני או אחרי הפרוצדורה. הצלחת אייסקיור היא, בין היתר, על רקע מגמת האצה למעבר לטיפולים זעיר פולשניים, שאינם מצריכים חדרי ניתוח יקרים, רופאים וצוות רפואי רחב לכל פרוצדורה ניתוחית,  וצורך משמעותי למנוע ולהקטין זיהומים אפשריים בפרוצדורות רפואיות.

 

אייסקיור גם דיווחה לאחרונה על הרחבת שיתוף הפעולה עם קבוצת טרומו לכניסה לתאילנד, בנוסף על פעילותה עם טרומו ביפן וסינגפור לצורך הפצה בלעדית של מוצרי החברה בטריטוריה זו בתמורה לכ-7.2 מיליון דולר לתקופה של 6 שנים. ההסכם בתאילנד הוא בנוסף להסכמים שנחתמו עם טרומו ביפן וסינגפור, אשר מביאים יחד את מסגרת ההסכמים המינימלית לכ-20 מיליון דולר. כל אלו, מהווים צעד משמעותי נוסף במימוש האסטרטגיה העסקית של החברה להגדלת המכירות, בין היתר, באמצעות התרחבות לשווקי יעד נוספים והרחבת השימוש בטכנולוגיה של החברה.

 

באוגוסט הודיעה אייסקיור על זינוק של יותר מפי 3 בהכנסות המחצית הראשונה 2020 לסכום של כ-6.4 מיליון שקל לעומת התקופה המקבילה אשתקד, שהוא גם כ-12% יותר מהכנסות 2019 כולה. החברה דיווחה גם על צמצום בהפסד הנקי, שירד ל-6 מיליון שקל, בהשוואה להפסד של 8.8 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

 

לאחר מועד הדוח, בתחילת חודש אוגוסט 2020, השלימה החברה גיוס של 20.7 מיליון שקל. במסגרת הגיוס פרסמה אייסקיור כי צבר הזמנות ליום ה-30.6.20 וכן למועד הדיווח עומדים על 9.7 מיליון שקל ו-9.1 מיליון שקל, בהתאמה. צבר ההזמנות משקף, בין השאר, את העסקאות וההסכמים הרבים עליהם דיווחה החברה מתחילת השנה, לרבות בתאילנד, סינגפור, גרמניה, ודרום אפריקה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.