header 2

יום חמישי, 8 באוקטובר 2020

"שומרי המפרץ" נבחר להקרנת בכורה בפסטיבל הסרטים הבינ"ל LA Femme החודש

 

הסרט הדוקומנטרי שבוים והופק על ידי נשים מציג את הנדיבות והחוזק של מפרץ מכסיקו יחד עם המצוקה של המשבר הסביבתי הגלובלי

 

 

דאלאס, 7 באוקטובר 2020, :(BUSINESS WIRE)

 

 Guardians of the Gulf (שומרי המפרץ), סרט דוקומנטרי פוקח עיניים שחוקר את היחסים הסוערים בין מפרץ מכסיקו ואנשי השימור שנחושים להגן עליו, נבחר להקרנת בכורה בפסטיבל הסרטים הבינ"ל שכולו דיגיטלי LA Femme 15-18 באוקטובר. Mary Kay Inc., ששימשה כמפיקה ראשית, עם Media One בשותפות עם The Nature Conservancy, ביקרה בחופים של טקסס, אלבמה ומכסיקו כדי לשפוך אור על הסיפור של שימור המפרץ שלעיתים קרובות לא מסופר.

 

ההודעה לעיתונות הזאת כוללת מולטימדיה. צפו בהודעה המלאה כאן: https://www.businesswire.com/news/home/20201007005109/en/

 

הופעת הבכורה הדיגיטלית הגלובלית של שומרי המפרץ, שצולם, בוים והופק על ידי צוות שכולו נשים, מתוכננת ליום שישי, 16 באוקטובר בשעה 17:00 שעון החוף המערבי, ולאחר מכן יהיה מפגש שאלות ותשובות עם יוצרות וכוכבי הסרט.

 

התקציר של שומרי המפרץ:

 

מזה זמן רב מפרץ מכסיקו נפגע מאסונות טבע נוראיים כמו הוריקנים, דיג יתר, נגר חקלאי ודליפות נפט. אבל הוא ממשיך לתמוך באחת המערכות האקולוגיות הכי מגוונות ביולוגית בעולם עם יותר מ-15,000 מינים. העמידות הזאת עדינה. כמו כל מערכת יחסים - יש גבול למה שאפשר לקחת בלי להחזיר.

 

בשומרי המפרץ, מפרץ מכסיקו מקבל אפשרות ביטוי באמצעות המשגיחים עליו כדי לספר סיפור של נדיבות וכוח. אנשי השימור, הדייגים, מפעילי התיירות, השפים ומנהיגי הסטודנטים האלה חותרים לשפר את הקיימות בעבודה ובקהילה שלהם. באמצעות פעולה הם רואים שינוי. באמצעות שינוי, הם רואים תקווה.

 

למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר https://www.guardiansofthegulf.com.

 

פסטיבל הסרטים הבינ"ל LA Femme הוא פסטיבל הקרנות בכורה שמציין, תומך ומקדם יצירת תוכן על ידי מפיקות, כותבות ובמאיות מרחבי העולם. הפסטיבל קידם את הקריירה של יותר מאלף אומניות וממשיך להציע סמינרים חינוכיים, תוכניות ואירועי קשירת קשרים בסביבת אינדי מטפחת.

 

יוצרות הסרט:


קייט מרטין ניונהאם - במאית
אולה ליידלו - במאית
איין קורבי - מפיקה
ג'ני וויליאמס - מפיקה
גייל יה - צלמת ראשית
Mary Kay - מפיקה ראשית

 

ציטוטים:

 

"מים הם לא סוגיה אחת. הם נוגעים בכל היבט של החיים המודרניים וההוכחה היחידה שאנו צריכים לכך היא מפרץ מכסיקו. יש מי שרואים בתלויות ההדדיות ההולכות וגוברות שלו אתגר גדול מדי, אבל אנחנו רואות הזדמנות וסיכוי להביא עוד אנשים יחד איתנו, כשאנו מחדשות פתרונות ומשנות את המסלול של מקווה המים שעובד הכי קשה בעולם. אחרי הצפייה בשומרי המפרץ, אנו מקוות שתהיה לצופים הערכה חדשה לא רק למפרץ אלא גם למאמצים חסרי הלאות והמשותפים שנעשים כדי לשמור על קיומו לדורות הבאים". - לורה הפמן, לשעבר מנהלת אזורית של The Nature Conservancy בטקסס ומופיעה בשומרי המפרץ.

 

"כשלמדנו על מפרץ מכסיקו וההיסטוריה הקרובה שלו, מצאנו את עצמנו המומות מעומק הטרגדיות שלו והשפעה שלהן. אבל אז פגשנו את האנשים הנפלאים של המפרץ ומהר הבנו שסיפור על חוסר תקווה לא מתאים. רצינו לבטא את החוזק והחוסן של המפרץ בנרטיב של הסרט כדי לתת למערכת האקולוגית קול כדי לגרום לפעולה ולתקווה". - קייט מרטין ניונהאם, הבמאית של שומרי המפרץ

 

"כשעשינו את שומרי המפרץ, התאהבנו במפרץ מכסיקו. הוא עלה מייד כדמות שהיא נדיבה, מסתגלת וחזקה. המפרץ מעניק חיים ומסלול נדידה ליותר מ-15,000 מינים, ומספק לבני אדם מזון, הכנסה והגנה מפני אסונות טבע. ההגעה שלו ארוכה, והמצוקה שלו היא סמל למשבר האקלים הגלובלי". - אולה ליידלו, הבמאית של שומרי המפרץ

 

"אחד המוטיבים המרכזיים הכי משכנעים של הסרט הדוקומנטרי הזה הוא תקווה. תקווה שאנחנו לא רק שומרים על מפרץ מכסיקו אלא איך פעולה יכולה לגרום לשינוי מוחשי. עם תקווה, ליותר אנשים יש מוטיבציה לנקוט בפעולה, וגל הקיימות ממשיך לתפוח. הצוות שכולו נשים עשה עבודה מצוינת בלכידת הדינמיות של מפרץ מכסיקו. הסרט הדוקומנטרי מציג את האנשים שנלחמים כדי להגן על המפרץ ועל היכולת לחולל שינוי. תקוותנו היא ששומרי המפרץ יעורר אנשים סקרנים ללמוד איך הם יכולים לפעול באופן מקומי כדי להשפיע על הקיימות הגלובלית". - ג'וליה סיימון, היועצת המשפטית הראשית ומנהלת התקשורת וההשפעה החברתית הראשית של חברת Mary Kay

 

אודות Mary Kay

מרי קיי אש, אחת מהמנפצות המקוריות של תקרת הזכוכית, הקימה את חברת הקוסמטיקה שלה לפני יותר מ-56 שנים עם שלוש מטרות: להציע הזדמנויות מתגמלות לנשים, לספק מוצרים שאי אפשר לעמוד בפניהם ולהפוך את העולם למקום טוב יותר. החלום הזה פרח לחברה של מיליארדי דולרים עם מיליוני מוכרות עצמאיות בקרוב ל-40 מדינות. Mary Kay מוקדשת להשקעה במדע שמאחורי היופי ולייצור מוצרים לטיפוח לעור, קוסמטיקה צבעונית, תוספי תזונה ובשמים בחזית הקידמה. Mary Kay מחויבת להעצים נשים ואת המשפחות שלהן על ידי שותפויות עם ארגונים מרחבי העולם, להתמקד בתמיכה במחקרי סרטן, להגן על שורדות של אלימות במשפחה, ליפות את הקהילות שלנו ולעודד ילדים  ללכת בעקבות החלומות שלהם. החזון המקורי של מרי קיי אש ממשיך לזהור -- שפתון אחרי שפתון. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.marykay.com.

 

אודות Media One Creative

 

Media One הוא אולפן קריאייטיב והפקה גלובלי שמתמחה בתוכן מסחרי, דוקומנטרי ופורמט קצר עבור המותגים שאנו אוהבים. אנחנו מתגאים בתהליך קריאייטיב והפקה משולב במלואו שמאפשר לנו לאחד מותגים עם קהלי מטרה באמצעות סיפור סיפורים אותנטי.

 

מאז 2012, אנחנו מניעים קהלים לפעולה באמצעות צוות מומחים פנימי בפיתוח קריאייטיב והפקת אודיו ווידאו. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר mediaonecreative.ca.

 

צפו בגרסת המקור באתר businesswire.com:  https://www.businesswire.com/news/home/20201007005109/en/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.