header 2

יום רביעי, 14 באוקטובר 2020

בלגיה מעניקה לאושקוש דיפנס חוזה ל-322 JLTV (רכב טקטי קל משותף)

 

אושקוש, וויסקונסין, 13 באוקטובר 2020, - (BUSINESS WIRE):

 

Oshkosh Defense, LLC, חברה של Oshkosh Corporation (NYSE: OSK), הודיעה היום שמשרד ההגנה של בלגיה העניק לאושקוש דיפנס חוזה ל-322 רכבי פיקוד וקישור (CLV) של אושקוש דיפנס עבור כוחות ההגנה של בלגיה.

 

ה-CLV הבלגי הוא הפלטפורמה המוכחת JLTV (רכב טקטי קל משותף) של אושקוש מצוידת במערכות קשר בלגיות. הצבא האמריקני משתמש כעת ב-JLTV.

 

"לכבוד הוא לאושקוש דיפנס שבלגיה בחרה לצייד את הכוחות המזויינים שלה ב-CLV של אושקוש", אמר ג'ון בריאנט, סגן נשיא ביצועי של Oshkosh Corporation ונשיא אושקוש דיפנס.

 

"ה-CLV של אושקוש מציע לחיילים הבלגים את הרכב הצבאי הקל הכי מתקדם בעולם, שמספק רמות הגנה מהדור הבא, ניידות בשטח, מהירות, יכולת הובלה ויכולת פעולה משותפת מבצעית ולוגיסטית עם בעלי ברית בארגון האמנה הצפון אטלנטית (נאט"ו)", המשיך בריאנט.

 

"הצבא הבלגי העדיף תחרות כלל עולמית שבו "כסף עבור הערך" היה הקריטריון היחידי", אמר מנהל המערכות הקרקעיות קולונל פיליפ דה וארה. "ה-CLV ישולב בתוכנית ה-CaMo, שותפות בינ"ל בין כוחות היבשה של צרפת ובלגיה".

 

הרכש הבלגי, שבאופן מסורתי נעשה דרך מכירות צבאיות זרות, הוא המכירה המסחרית הישירה הגדולה הראשונה של רכב המבוסס על JLTV על ידי אושקוש דיפנס. בלגיה מצטרפת לארצות הברית, בריטניה, ליטא, סלובניה ומונטנגרו שבחרו ברכב הזה.

 

כמובילה גלובלית מוכרת בתכנון וייצור של מערכות רכב צבאיות, יש לאושקוש דיפנס יכולת לתמוך בביקוש של הלקוחות גם בארה"ב וגם בעולם.

 

אודות אושקוש דיפנס

 

אושקוש דיפנס היא מובילה גלובלית בתכנון, ייצור ותמיכה של רכב ומערכות ניידות צבאיים הטובים מסוגם. כמובילה בפתרונות רכב מוכנים לקרב, אושקוש מפתחת ומיישמת טכנולוגיות מתפתחות שמקדמות את ביטחון החיילים והצלחת המשימה. אושקוש, שקובעת את אמות המידה של התעשייה בשמירה על מוכנות צי הרכב, מבטיחה שכל רכב נתמך בכל העולם לאורך כל מחזור החיים שלו.

 

Oshkosh Defense, LLC היא חברה של Oshkosh Corporation [NYSE: OSK].

 

למידע נוסף על , בקרו בבקשה באתר אושקוש דיפנס www.oshkoshdefense.com

 

אודות Oshkosh Corporation

 

באושקוש (NYSE: OSK) אנחנו מייצרים ציוד קריטי חדשני כדי לעזור לגיבורי היומיום לקדם קהילות ברחבי העולם. חברת אושקוש, שהמטה שלה בוויסקונסין, מעסיקה יותר מ-15,000 עובדים ברחבי העולם, שכולם מאוחדים מאחורי עניין משותף: לחולל שינוי בחיים של אנשים. אפשר למצוא את המוצרים של אושקוש ביותר מ-150 מדינות בשמות המותג הבאים:

 

LG®, Pierce®, Oshkosh® Defense, McNeilus®, IMT®, Frontline™, Jerr-Dan®, Oshkosh® Airport Products, CON-E-CO®, London™

 

למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר oshkoshcorp.com.

 

®, כל שמות המותג המוזכרים בהודעה לעיתונות הזאת הם סימני מסחר של Oshkosh Corporation או חברות הבת שלה.

 

מידע צופה פני עתיד

 

ההודעה לעיתונות הזאת כוללת אמירות שלדעת החברה הן "מידע צופה פני עתיד" כמשמעותו בחוק Private Securities Litigation Reform Act של 1995. כל האמירות פרט לאמירות של עובדות היסטוריות, כולל אך לא רק אמירות לגבי המצב הכספי העתידי של החברה, האסטרטגיה העסקית, מטרות, מכירות חזויות, עלויות, רווח, הוצאות הוניות, רמות חוב ותזרימי מזומנים ותוכניות ויעדים של ההנהלה לפעילות עתידית הן מידע צופה פני עתיד. כשנעשה בהם שימוש בהודעה לעיתונות הזאת, מילים כגון "עשויה", "מצפה", "מתכוונת", "מעריכה", "צופה", "מאמינה", "חוזה" או "מתכננת" או השלילה שלהן או וריאציות שלהן או טרמינולוגיה דומה או שימוש בלשון עתיד מיועדים בדרך כלל לזהות מידע צופה פני עתיד. מידע צופה פני עתיד זה אינו ערובות לביצועים עתידיים והוא נתון לסיכונים, אי ודאויות, הנחות וגורמים אחרים, שחלק מהם מעבר לשליטת החברה, שיכולים לגרום לכך שהתוצאות בפועל יהיו שונות מהותית מהתוצאות המובעות או מרומזות על ידי מידע צופה פני עתיד זה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.