header 2

יום רביעי, 26 באוגוסט 2020

The Open Group משיקה את פורום טביעת הרגל הפתוח

הפורום ישתף פעולה כדי להגדיל את הדיוק והשקיפות במדידה והדיווח של נתוני טביעת הרגל הסביבתית בתעשייה

 

לונדון, 25 באוגוסט 2020, (BUSINESS WIRE):

 

The Open Group, קונסורציום הטכנולוגיה הניטרלי מבחינת ספקים, הודיעה היום על הקמת פורום טביעת הרגל הפתוחOpen Footprint ™ ,, פורום של The Open Group. הפורום הזה יתמקד בפיתוח תקני תעשייה פתוחים וניטראליים מבחינת ספקים כדי לספק מדידה ודיווח עקביים ומדויקים של נתוני טביעת רגל סביבתית. ההשקה הראשונית תתמקד בנתונים של פליטת גזי חממה. הפורום יכסה גם את כל טביעת הרגל הסביבתית הפיזית, כולל נתונים על מים, פסולת וקרקע.

 

"נתונים מדויקים על נתוני טביעת הרגל הסביבתית הם קריטיים לארגונים מודרניים -- לא רק לדיווחי החובה על הציות הממשלתי ועמידה בדרישות של הלקוחות והשותפים, אלא גם כדי לנקוט בפעולות", אמר יוהאן קרברז, המנהל הכללי של טכנולוגיות דיגיטליות מתפתחות/ סגן נשיא לחדשנות בטכנולוגיית המידע ב-Shell. "אבל ארגונים נתקלים בקשיים גדולים כשמדובר בניהול בטביעת הרגל הסביבתית שלהם כמו היעדר עקביות, תאימות ויכולת עבודה משותפת לאורך שרשראות האספקה, וגם חוסר בתקנים לרישום ועיבוד של נתונים מסוג זה".

 

כדי לענות על הצורך העסקי הגדל בדיווח שקוף ואחיד על נתוני טביעת הרגל הסביבתית, הפורום ישתף פעולה בהגדרה, תכנון והפצה של תקנים לפלטפורמות פתוחות של נתוני טביעת רגל. במקרה של דיווח על פליטות גזי חממה, נתונים מדויקים על פליטות, צריכות וחישובי בסיס יאפשרו לעסקים להשוות את טביעת הרגל של מוצרים ושירותים בשרשרת הערך בכל ענף תעשייה.

 

לצד התקנים האלה, הפורום ייצור מערכת המבוססת על קוד פתוח שתהיה נגישה לכל הארגונים. יישום הייחוס הזה ישמש לארגונים כבסיס לשימוש ביישומי הפורום הפתוח של נתוני טביעת הרגל שלהם שצפויים להיות זמינים מצדדים מרובים.

 

"יש צורך דחוף לשנות את האופן שבו אנו מנהלים את נתוני טביעת הרגל הסביבתית ומדווחים עליהם", אמר סטיב נן, נשיא ומנכ"ל The Open Group. "על ידי שימוש בטכנולוגיות דיגיטליות חדשות וניצול כמות עצומה של ניסיון בתעשייה, אנחנו מחויבים להגדיל את המהימנות, האמינות והנשיאה באחריות סביב הדיווח של נתונים סביבתיים לטובת עסקים, ממשלות, ארגונים לא ממשלתיים והחברה כולה. כשמספר גדל והולך של ארגונים מצטרפים לפורום, כולל מפעילים, ספקים ומוסדות אקדמיים מכל הענפים, אנחנו מוכנים להתקדמות משמעותית בעזרה לעסקים למדוד, לנטר ולדווח טוב יותר על טביעת הרגל הסביבתית שלהם על ידי יצירה של תקני טכנולוגיה פתוחים".

 

ישנם כעת חמישה עשר ארגונים מענפים רבים שמחויבים כחברים בפורום טביעת הרגל הפתוח, כולל Accenture, BP, שברון, קוגנייט, DNV GL, אמיסופט, אקווינור, הליברטון, אינפוסיס, אינטל, מיקרוסופט, שלומברגר, של, האוניברסיטה של אוסלו ו-Wipro. בעבודה משותפת, הארגונים החברים ינקטו בגישה זריזה וגמישה בפיתוח של התקנים לפלטפורמות פתוחות של נתוני טביעת רגל.

 

פורום טביעת הרגל הפתוח פתוח לכל הארגונים. מידע על הפורום והחברות בו אפשר למצוא כאן.

 

אודות The Open Group

 

The Open Group הוא קונסורציום שמאפשר את ההשגה של מטרות עסקיות באמצעות תקני טכנולוגיה. יותר מ-750 החברים המגוונים שלנו כוללים לקוחות, ספקי מערכות ופתרונות, ספקי כלים, משלבים, אקדמאים ויועצים בענפים רבים. למידע נוסף על The Open Group, בקרו בבקשה באתר www.opengroup.org.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.