header 2

יום חמישי, 6 באוגוסט 2020

באטמ ו-ARM השלימו בהצלחה ניסויי היתכנות עם וודאפון

מערכת uCPE מבוססת ARM, הכוללת את פתרון ומערכת NFVTime של באטמ  נבחנה בהצלחה על ידי וודאפון באנגליה
מניית באטמ עולה כעת כ-9%, במחזור מסחר הגבוה מ-10 מיליון ₪

5 באוגוסט 2020 – באטמ, (ת"א: BVC; לונדון: BVC) חברת טכנולוגיה המתמקדת בפיתוח, ייצור ושיווק מערכות תקשורת וסייבר מתקדמות וציוד רפואי לבדיקות מעבדה מדווחת על השלמה מוצלחת של ניסויי היתכנות עם וודאפון, מפעיל תקשורת מוביל, במערכת uCPE מבוססת ARM הפועלת באמצעות מערכת ההפעלה NFVTime שפותחה על ידי חברת הבת בבעלות מלאה של באטמ, טלקו סיסטמס.
דגשים עיקריים מניסויי ההיתכנות כפי שדווחו ע"י ARM ביום 4 באוגוסט 2020,:
·       הפתרון המשותף יכול להוריד עלויות שירותים באופן יעיל ביותר (עבור מפעילי תקשורת) תוך עליה בביצועים לרמות שאינן נראו בשום פלטפורמה ידועה אחרת.
·       פתרון ה-NFVTime של טלקו סיסטמס משלים את יעילות החומרה בכך שמאפשר שילוב יעיל של פלטפורמות וירטואליציה.
·       גאווין יאנג, מנהל Fixed Access Center of Excellence בוודאפון מבהיר כי "פרויקט זה מהווה אבן דרך משמעותית בדרך להטמעת שיטה חדשנית לשירותים דיגיטליים."
מערכת uCPE, מבוססת ARM נבחנה בשורת ניסויים במעבדות וודאפון באנגליה עבור ארגונים קטנים ובינוניים וגם עבור ארגונים גדולים. הפתרון פעל היטב בהטמעה וניהול של רשת וירטואלית ואיפשר התמודדות עם תעבורה גבוהה. הפתרון מאפשר למפעילי תקשורת ליהנות מביצועי רשת גבוהים עם הפחתה  בצריכת אנרגיה, עלויות תפעול ופליטת פחמן. טלקו סיסטמס ממשיכה לעבוד בצמוד עם ARM ווודאפון תוך  היערכות לשלב הבא בתהליך.
מערכת ההפעלה NFVTime של קבוצת באטמ, משולבת עם טכנולוגיית ARM ונועדה לשימוש במערכת uCPE SoC (System on Chip). פתרון זה, שפותח במשותף על ידי באטמ ו-ARM, מאפשר למפעילי רשתות לפרוס רשתות וירטואליות משלהן, והינו מרכיב מפתח המאפשר למפעילים למנף את היתרונות שמציעה טכנולוגיית 5G.
ד"ר צבי מרום, מנכ"ל באטמ ציין: "אנו שמחים בתוצאות המוצלחות של ניסויי ההיתכנות במסגרת ההסכם האסטרטגי שלנו עם ARM. סביבת ה-NFV תוכננה לתמוך בתעבורה בכמויות ומהירויות גבוהות, המהוות צורך חיוני ביישום קישוריות עסקית והרצת יישומים המאפשרים Internet of Things ורבים אחרים בטכנולוגית G5.
כמו כן, חלה עלייה ניכרת בצריכת נתונים מאז התפרצות COVID-19 וככל שכולנו מתרגלים לדרכי עבודה חדשות ושמירה על קשר זה עם זה, אנו מאמינים כי יש צורך יותר מתמיד ביישומים מבוססי מובייל טובים ומשוכללים יותר כדי להקל על הנורמה החדשה הזו.
ברכותינו לצוותי ARM, וודאפון וטלקו סיסטמס על השלמת ניסויי ההיתכנות למרות כל המגבלות שהוטלו עקב המגפה. אנו מצפים לדווח על ההתקדמות עם פרויקט זה כמו גם על שאר ניסויי היתכנות אחרים המתרחשים כעת."

פרטים נוספים ניתן למצוא בקישור המצורף:


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.