header 2

יום רביעי, 19 באוגוסט 2020

וויילי משתפת פעולה עם האקדמיה של PwC במזרח התיכון

שותפות חדשה מספקת הכנת ווירטואלית לבחינת לשכת רואי החשבון שעונה על הביקוש ההולך וגובר בשוק

 

הובוקן, ניו ג'רסי, 19 באוגוסט 2020, (BUSINESS WIRE) :

 

John Wiley and Sons - ג'ון וויילי ובניו בע"מ (NYSE:JW-A) (NYSE:JW-B) הודיעו היום על שותפות אסטרטגית עם האקדמיה המזרח תיכונית של PwC, עסק הפיתוח של כישרונות ומיומנויות של PwC מזרח התיכון, לספק הכנה לבחינות וירטואלית של רואה חשבון מוסמך (CPA) באזור המזרח התיכון, כולל איחוד האמירויות הערביות, בחריין, מצריים, ירדן, כווית, לבנון וקטאר. שותפות זו תטפל בצורך המתמיד לשיפור כישורים, במיוחד כאשר העולם מתמודד עם ההשפעה הכלכלית של COVID-19.

סקר המנכ"לים השנתי ה-23 של PwC מזרח תיכון מראה כי 80% מהמנכ"לים מחשיבים מחסור בכישורים של כוח העבודה כאיום אפשרי על סיכויי הצמיחה של הארגון שלהם, בעוד ש-70% מהמנכ"לים מכירים בכך שעליהם למקסם את הפוטנציאל של הצוות הקיים באמצעות תוכניות לשיפור כישורים. המגיפה העולמית הדגישה את הצורך בחוסן של כוח העבודה היום והאיצה את השינוי שכבר היה בעיצומו. שינוי זה מציג הזדמנות קריטית לעובדים לנצל את הזמן הזה לשפר את כישוריהם ולצבור חדשים, כש-96% מהמבוגרים מאמינים שלמידת מיומנויות חדשות והכשרה מחדש ישפרו את יכולת ההעסקה העתידית שלהם, על פי סקר הכישורים העולמיים החדשים מ-של PwC לשנת 2020.

שותפות זו תועיל לסטודנטים, חברות ומוסדות המחפשים כלי למידה מקוונים גלובאליים, המותאמים על פי תמיכה ושירות מקומיים. הלומדים יכולים כעת לגשת להכשרה הטובה ביותר, מצוידים בפלטפורמת הלמידה העכשווית של וויילי, חומרי לימוד, הערכות ומבחנים מדומים עבור חווי למידה שאין שני לה, בכדי להבטיח את התוצאות הטובות ביותר האפשריות לתעודת רו"ח.

"וויילי מחויבת לתמוך בלומדים במעברם מהשכלה למקום עבודה," אמרה רנה אלטייה, סגנית הנשיא ומנהלת כללית של וויילי. "אנו שמחים לחבור לאקדמיה המזרח התיכונית של PwC ולעשות את ההבדל עבור הלומדים שאנו משרתים".

"רו"ח הוא הסכמה ידועה במזרח התיכון ואנחנו נרגשים להציע פתרונות הדרכה ווירטואליים ללקוחות שלנו שיעזרו להם להתמודד עם הבחינות שלהם," אמר טאימור עלי מיר, מנהל הכישורים המקצועיים באקדמיה של PwC.

וויילי והאקדמיה המזרח תיכונית של PwC יארחו מפגש מקוון חינם ב-25 באוגוסט בכדי ללמוד עוד על המסע להכשרת רו"ח, כולל קריטריוני הזכאות, התהליך, ואילו אפשריות קידום קריירה זמינות לאחר סיום ההסמכה. המעוניינים יכולים להירשם כאן.

אודות וויילי

וויילי מניעה את העולם קדימה באמצעות מחקר וחינוך. באמצעות פרסום, פלטפורמות ושירותים, אנו עוזרים לסטודנטים, חוקרים, אוניברסיטאות ותאגידים להשיג את יעדיהם בעולם המשתנה ללא הרף. במשך יותר מ-200 שנים, סיפקנו ביצועים עקביים לכל בעלי העניין שלנו. ניתן לגשת לאתר האינטרנט של החברה בכתובת www.wiley.com.

אודות האקדמיה של PwC

האקדמיה של PwC היא העסק לפיתוח כישרונות ומיומנויות של PwC. אנו פועלים ברחבי המזרח התיכון ומהווים חלק מרשת הולכת וגדלה של אקדמיות PwC שנמצאות ביותר מ-40 מדינות ברחבי העולם. אנו מובילים שינוי דרך פיתוח של הון אנושי. אנו מעצבים את התוכניות שלנו בכדי לספק את הידע, הלך הרוח, והמיומנויות הדרושים לפתרון הבעיות החשובות של ימינו, ולחיזוי, מניעה וניהול של בעיות המחר. למידע נוסף בכתובת: https://www.pwcacademy-me.com/.

קטגוריות: כל החדשות התאגידיות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.