header 2

יום רביעי, 26 באוגוסט 2020

אנדרסן מאחדת את הפלטפורמה באמריקה הלטינית

סן פרנסיסקו, 25 באוגוסט 2020, (BUSINESS WIRE):

 

חברות שיתוף הפעולה של אנדרסן גלובל באמריקה הלטינית יפעלו עכשיו בשם המותג "אנדרסן", ויחזקו את המעמד של הארגון כחנות של הכל במקום אחד לשירותי מיסים ושירותים משפטיים בכל העולם. ההודעה מגיעה פחות מחודשיים אחרי האימוץ של המותג אנדרסן על ידי חברות שיתוף הפעולה של אנדרסן גלובל באירופה.

 

חברות שיתוף הפעולה של אנדרסן גלובל בברזיל, אקוואדור, גוואטמלה, מכסיקו ואורוגוואי, שקודם פעלו בשמות המותג Andersen Tax ו-Andersen Tax & Legal, יציגו עכשיו את אנדרסן כשם המותג שלהם יחד עם חברות שיתוף הפעולה החדשות, MODO Law ו-GSRC בארגנטינה, שהפכו לחברות שיתוף פעולה של הארגון מוקדם יותר השנה.

 

אנדרסן גלובל ממשיכה לתת עדיפות גבוהה להתרחבות של טביעת הרגל שלה באמריקה הלטינית וגם לפלטפורמה החדשה שיצרה בקריביים. באמריקה הלטינית, יש לארגון הגלובלי נוכחות גם בצ'ילה, קולומביה, קוסטה ריקה, אל סלבדור, הונדורס, ניקרגואה, פנמה פרגוואי ופרו באמצעות חברות שיתוף הפעולה שלו והוא הוסיף חברות שיתוף פעולה ב-11 מדינות באזור הקריביים בששת החודשים האחרונים.

 

"ההתרחבות שלנו מונעת על ידי שירות לקוחות, והמטרה שלנו היא לא להיות החברה הכי גדולה, אלא המיקוד שלנו הוא המחויבות שלנו לבנות חברה אחת שבה מציעים ללקוחות שירותי מיסים ושירותים משפטיים הטובים מסוגם באופן חלק ברחבי העולם", אמר מרק וורסאץ, היו"ר של אנדרסן גלובל והמנכ"ל של אנדרסן. "הארגון שלנו מחויב לא רק ללקוחות שלנו, אלא גם מחויב להשקיע באנשים שלנו ובדור הבא. כולנו שותפים לאותם ערכים וחזון מבלי להתחשב בגבולות וזה רק הולם שזה מתבטא גם בשם המשותף שלנו".

 

המסע של הארגון התחיל ב-2002 כש-23 שותפי מיסים לשעבר של ארתור אנדרסן הקימו את חברת המיסים בלבד WTAS. ב-2014 החברה החברה האמריקנית התקדמה ואימצה את המותג Andersen Tax, וממש לאחרונה עברה למותג אנדרסן ב-2019. הארגון הגלובלי גדל מאוד מאז שהוקמה אנדרסן גלובל (לשעבר WTAS Global) על ידי החברה האמריקנית המייסדת Andersen Tax LLC ב-2013. אחרי השקת הפלטפורמה הגלובלית שלה באירופה, הופעת הבכורה של אנדרסן גלובל באמריקה הלטינית הייתה ב-2015. האזור התרחב מאז ליותר מ-34 מקומות, 1,000 אנשי מקצוע בתחומי המיסים והמשפטים ו-90 שותפים כיום.

 

לאונרדו מסקיטה, המנהל הכללי האזורי של אמריקה הלטינית, הוסיף: "הבסיס של הארגון שלנו מבוסס על החזון המשותף שלנו להישאר בלתי תלויים ולספק שירותים חלקים וסינרגטיים ללקוחות שלנו בכל העולם. אנחנו משתוקקים שיהיה לנו מותג שמבטא את מה שאנחנו כבר יודעים - אנחנו חברה אחת".

 

במהלך השנה הבאה, חברות חברות ברחבי העולם ימשיכו לאמץ את המותג אנדרסן, ואילו אנדרסן גלובל תמשיך בפעילות ההתרחבות שלה בשווקים קריטיים, כולל הקריביים, אמריקה הלטינית, המזרח התיכון ואפריקה.

 

Andersen Global היא איגוד בינ"ל של חֶבְרות חבֵרות עצמאיות ונפרדות מבחינה משפטית שכוללות מומחי מיסים ומשפט ברחבי העולם. לאנדרסן גלובל, שהוקמה ב-2013 על ידי החֶבְרה החֲבֵרה האמריקנית Andersen Tax LLC , יש עכשיו יותר מ-6,000 אנשי מקצוע בכל העולם ונוכחות ביותר מ-191  מקומות באמצעות החֶבְרות החבֵרות וחֶברות שיתוף הפעולה שלה.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.