header 2

יום רביעי, 19 באוגוסט 2020

ריטש אגרוואל מ-OYO נכנס לסביבת ההזנקים בשלבים המוקדמים של Bharat עם Venture Catalysts

מומבאי, הודו, 18 באוגוסט 2020, (BUSINESS WIRE):

 

מתוך כוונה לתמוך בסביבת ההזנקים הצומחת של הודו, ריטש אגרוואל יתחיל לשמש כיועץ ויעבוד באופן קרוב עם החממה הכי גדולה במדינה, Venture Catalysts, כדי לקדם יזמות בערים מדרג 1, 2 ו-3. הודו היא סביבת הזנקים צומחת וזקוקה שאנשים מנוסים יתייצבו כדי לפתח ביחד את הסביבה ולהפוך את המדינה ל-atma nirbhar bharat - הודו שמסתמכת על עצמה. ריטש מתייצב כדי לתת בחזרה למדינה שלו ולעמיתיו היזמים יחד עם ד"ר אפורב שרמה, אחד מהאנשים הראשונים שתמכו בחזון של ריטש ב-2012 כאשר הוא הקים את Oravel Stays וייסד את OYO ב-2013.

 

אחרי שהתחיל את המסע שלו כיזם בגיל צעיר, ריטש מבין את החשיבות של מנטורינג והדרכה. הוא זוכר בחיבה איך אנשים בסביבת ההזנקים מילאו תפקידים חשובים ואסטרטגיים באיפשור הצמיחה וההתרחבות המתמשכות של OYO. חשוב שלמייסדים יהיו החזון הנכון, מיקוד, התמדה וסבלנות, אבל התפקיד של אנשים כמו ד"ר אפורב, שתמך בו, הדריך אותו והיה המנטור שלו, קריטי וחשוב להצלחה.

 

ריטש  אגרוואל אמר: "הקמתי את OYO בגיל ובזמן שהסביבה עדיין התפתחה והתמזל מזלי שהיו לי מנטורים כמו ד"ר אפורב, בג'ול סומאיה ואחרים, שהדריכו אותי ותמכו בי במסע ההזנקים שלי. כשאני מתקדם במסע שלי כיזם, אני מאמין שהגיעה העת שאתן בחזרה לחברה ואתמוך ביזמים צעירים אחרים".

 

"באמצעות שיתוף הפעולה הזה עם VCats, בכוונתי לאפשר ליזמים הצעירים שבאים מהערים היותר קטנות של הודו, שלא מקבלים את אותן ההזדמנויות שמקבלים מקביליהם מהערים היותר גדולות או המטרופולינים. אני בטוח שנוכל לגלות את הרעיון הגדול הבא מעיר בדרג 3 או 4", הוסיף ריטש, אחד מתושבי אסיה הראשונים שהתקבלו למלגת תייל "20 מתחת לגיל 20" בגיל 19.

 

"אנחנו שמחים לשתף פעולה עם ריטש. לתובנות שלו יהיה ערך רב כשאנו ממשיכים לבצע את התוכנית שלנו לבנות תשתית איתנה להזנקים ברחבי הודו. בהיותי אחד מהתומכים הראשונים שלו, אני באמת שמח לראות את המחויבות שלו להמשיך לתמוך בסטודנטים ומייסדים צעירים בהודו. הלימוד שלו יעזור ליזמים רבים שיש להם פוטנציאל להפוך לחד קרן הבא אבל יש להם גישה מאוד מוגבלת לתמיכה והמנטורינג הנכונים", אמר ד"ר אפורב רנג'ן שרמה, המייסד של Venture Catalysts.

 

Venture Catalysts (VCats), שמדורגת במקום השביעי בעולם מבחינת פעילות כמשקיעה בשלבים המוקדמים וחממה משולבת לפי CrunchBase של TechCrunch, ידועה בפיתוח וטיפוח הזנקים בשלבים המוקדמים כמו, בין היתר, Beardo, BharatPe, Fynd, Supr ו-Coutloot, במגזרים שונים שנעים מ-FMCG ועד לפינטק. לחממה שבסיסה במומבאי יש נוכחות עמוקה ביותר מ-30 ערים הודיות יותר קטנות כמו ג'ייפור, רייפור, בובנסוואר, ויזג, רג'קוט ואחמדאבד, בין היתר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.