header 2

יום שני, 26 בנובמבר 2018

שנה שישית ברציפות: יריד 'בעל באדג'ט השתגע' חוזר ארבעה ימים של הנחות ענק


·       מגוון רכבים בהיקף של  עד 50% ממחיר המחירון!
·       רכבי 0 ק"מ בהנחות משמעותיות
·       מחיר מחירון על הרכב הישן
 

חברת באדג'ט חוזרת ביריד מכירת רכב הגדול ביותר של השנה, 'בעל הבאדג'ט השתגע', המציע  מגוון רכבים של היצרנים המובילים, בהנחות ענק ובמחירים המוגדרים כ"שוברי שוק", המגלמים הנחות של עד 50% ממחיר המחירון. כמו כן, ניתן יהיה לקבל עד 100 אחוזי מימון וטרייד אין במחיר מחירון. היריד יתקיים בין התאריכים 4-7 לדצמבר 2018, בשעות 9:00-18:00 (ועד אחרון הלקוחות) בימים שלישי-חמישי וביום שישי בין השעות 8:00-14:00 (ועד אחרון הלקוחות).



זו השנה השישית בה מתקיים יריד 'בעל באדג'ט השתגע', בעקבות הביקוש הרב, השנה יתקיים היריד בשמונה סניפים: חיפה, גלילות, פתח תקווה, קריית שדה התעופה, ראשון לציון, באר שבע ואשדוד. במהלך היריד יוצעו סופגניות, שתייה חמה וקרה.



ירון בר, מ. מנכ"ל באדג'ט: "ירידי בעל הבאדג'ט השתגע הם הזדמנות מצוינת לרכישת רכבים היות והם מספקים מעטפת כוללת במקום אחד שבו הלקוח יכול לקבל גם הצעת מחיר מצוינת, גם מימון, גם אחריות מורחבת, גם טרייד אין וגם הטבות חד פעמיות שלא יחזרו על עצמן. כמו בכל  שנה, אנחנו משתדלים להביא בשורה חדשה ללקוחותינו והשנה גם ברכבי 0 ק"מ. אני מזמין את הצרכנים ולקוחותינו לבוא ולקנות רכבים בסניפי היריד, כמו בכל שנה".





חברת באדג'ט היא חברה בינלאומית עם 20 סניפי שרות בארץ המעניקה מגוון אפשרויות להשכרת רכב ללקוחות פרטיים ועסקיים, ליסינג, מכירת רכב והשכרת רכב בחו"ל במגוון רחב של תכניות עפ"י צרכי הלקוח.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.