header 2

יום ראשון, 4 בנובמבר 2018

AZRIELI.COM אתר השופינג המוביל בישראל חוגג את חגי נובמבר בגדול: "מגוון המותגים שאתם מחפשים במקום אחד"

הקמפיין כולל 8 סרטונים קצרים שיעלו בערוצי הטלוויזיה המובילים (קשת, רשת, ערוץ 10), שילוט חוצות ודיגיטל בשווי 4 מיליון ₪

אתר AZRIELI.COM עולה לאוויר עם קמפיין שני בניצוחו של משרד הפרסום ליאו ברנט שמציג סרטונים קצרים המדמים כוורת אשר יציגו את מגוון הקטגוריות והמוצרים באתר

אתר הסחר של קבוצת עזריאלי, AZRIELI.COM יוצא עם קמפיין שני הכולל 8 סרטונים קצרים בבימויו של נדב צופי ובהובלתו של משרד הפרסום ליאו ברנט אשר יחד הביאו את הבשורה החדשה שיש לאתר להציע.
הקמפיין יעלה במשך כל חודש נובמבר בכל ערוצי הטלוויזיה (12,13,14), שילוט חוצות ובדיגיטל ויחשוף בפני הצרכן הישראלי את מגוון התחומים המסחריים והמוצרים שקיימים באתר עם הסלוגן "מגוון המותגים שאתם מחפשים במקום אחד". האסטרטגיה הפרסומית שנבחרה לקמפיין מותאמת לאתר ה- e Commerce של קבוצת עזריאלי המציע את מגוון המוצרים הרחב ביותר לצרכן הישראלי.
מטרת הקמפיין הינה לחגוג יחד עם הצרכן הישראלי את חודש נובמבר שהפך בשנים האחרונות בארץ ובעולם ולחודש חגיגות קניות האונליין עם מועדים ייעודים למבצעים שוברי שוק: (7-8.11) Shopping IL ,יום הרווקים הסיני (11.11)Black Friday (23.11) ,,  Cyber Monday (26.11).
זו השנה השנייה בה AZRIELI.COM מצטרפת לחגיגת הקניות עם עשרות אלפי מוצרים שמותאמים לצרכן הישראלי במגוון עצום של קטגוריות ומבצעים אטרקטיביים ותחרותיים.


www.azrieli.com כל המוצרים באתר –



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.