header 2

יום שני, 7 במאי 2018

לרגל חודש המודעות למחלת הצליאק עולה המותג הבינלאומי המוביל שר (Schär) בקמפיין הומוריסטי להעלאת המודעות לחיים בצל המחלה

לרגל חודש המודעות למחלת הצליאק המצויין ברחבי העולם מדי שנה בחודש מאי, יוצא המותג שר (Schär), המותג מספר 1 בקטגוריית הללא גלוטן באירופה, בקמפיין הומוריסטי להעלאת המודעות לחיים בצל המחלה.

לדברי עדי טייכר, מנהלת השיווק של חברת ליב, יבואנית המותג Schär: "כמותג בינלאומי מוביל בתחום המזון ללא גלוטן, אנו מבינים את הקשיים איתם מתמודדת הקהילה הצליאקית, החל מהצורך לאמץ משטר תזונה קפדני, המונע כל אפשרות לספונטניות וכלה בחוסר הבנה מצד הסביבה לאתגר הכרוך בשמירה על דיאטה נטולת גלוטן.

מפאנל צרכנים שקיימו בחברה בנושא עלה, כי על אף שהמודעות למחלת הצליאק עלתה בשנים האחרונות, מרבית הציבור עדיין אינו מבין את המשמעות האמיתית של חיים בצל הצליאק ואת ההשפעה העצומה שיש לרגישות לגלוטן על אורח החיים של אלו המתמודדים עימה ובני משפחותיהם".

הסיטואציות המובאות בקמפיין ההומוריסטי ממחישות מצבים של חוסר רגישות מצד הסביבה, שאת חלקן חווים צליאקים על בסיס קבוע.

במסגרת הקמפיין הופקו גם סרטוני מתכונים בהובלת השף אודי ברקן ("שני גברים ומקרר") וחוברת מתכונים המבוססת על מוצרי Schär אשר תדוור לצרכנים.
כמו כן, תקודם פעילות צרכנים בעמוד הפייסבוק של המותג (https://www.facebook.com/schaer.il/),
במסגרתו יוכלו המשתתפים לזכות בסדנת בישול על טהרת ה"ללא גלוטן", ב'דנון', בית הספר למצוינות קולינרית. הפעילות השיווקית תלווה במבצעים אטרקטיביים נרחבים ברשתות הנבחרות ובחנויות הטבע השונות.  
קרדיטים:
מנהלת שיווק ליב, יבואנית שר Schär)) - עדי טייכר
קריאייטיב, תוכן והפקה - ארז רובינשטיין
במאי ועורך - יובל מירון
צלם - דוד זריף
תאורן - יוסי חסון
סאונד - אמיר בוברמן
ארט - מעיין ארליך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.