header 2

יום רביעי, 16 במאי 2018

מותג האופנה והלייף סטייל GANT משיק קולקציית בגדי ים ייחודית לגברים לעונת קיץ 2018

GANT גאים להכריז כי קולקציה זו הינה מגוונת ורחבה במיוחד העונה ועוצבה בהשראת סגנון חיים רגוע ושלו לקבלת טוויסט מודרני לפי המורשת העשירה שמובילה את המותג כבר שנים

מותג האופנה והלייף סטייל GANT פותח את עונת הרחצה עם קולקציה אקסקלוסיבית רחבה ומגוונת של בגדי ים לגברים. הקולקציה עוצבה בהשראת החיים הרגועים שיש במועדוני החופים והיאכטות ברחבי העולם המעניקים תחושה רגועה, נינוחה ואופנתית.
העונה ישנו אוסף גדול של בגדי ים אשר מגיע בגזרות שונות וצבעוניות טרנדית לעונה החמה. בחברה התמקדו להתאים את הגזרות השונות לגוף הגברי בשילוב חומרים והדפסים למראה שלם שמתאים לקיץ.
ב-GANT בחרו למצב את בגדי הים ברמה גבוהה אך במחירים נגישים לכל כיס מבלי לאבד את הדגשים ותשומת הלב בפרטים הקטנים שהופכים את הפריט למזוהה עם המותג הנחשק. בנוסף המטרה שניצבת לנגד עיניהם הינה למשוך קהל חדש וגם לכוון את הקולקציה לקהל צעיר יותר.
בקולקציה מגוון מכנסי בגד ים ארוכים וקצרים בצבעוניות נקייה, קלילה המתאימה לעונת הקיץ בישראל, ניתן למצוא בגדי ים חלקים בצבעי כחול, תכלת, ירוק ועוד לצד פרינטים מעניינים ונועזים של פרחים, פסים ושילובים שונים אחרים.

מחירי בגדי הים שבקולקציה: 250-395 ₪
טווח מידות: S-3XL
ניתן להשיג בחנות הדגל בקניון רמת אביב, קניון גבעתיים, כיכר המדינה, קניון עיר ימים בנתניה וחנויות נבחרות

אודות GANT :מותג לייף סטייל אמריקאי עם תחכום אירופאי המציע בגדים עכשוויים באיכות גבוהה לגברים, נשים וילדים. בנוסף שעונים, ריהוט, נעליים והלבשה תחתונה.
ערכי המותג מבוססים על האותנטיות והחדשנות של מורשת האוניברסיטאות היוקרתיות בחוף המזרחי של ארצות הברית שראשיתו בניו הייבן, קונטיקט ארה"ב בשנת 1949.מאז, המותג פיתח והוסיף טאצ' אירופאי מתוחכם וכיום נהנה מנוכחות גלובלית בלמעלה מ- 70 מדינות עם 750 חנויות ו-4000 נקודות קמעונאיות נבחרות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.