header 2

יום חמישי, 17 במאי 2018

מג'יק מדווחת על תוצאות שיא של כל הזמנים עם עלייה בהכנסות וברווחי הרבעון הראשון 2018

מג'יק מדווחת על תוצאות שיא של כל הזמנים עם עלייה של 15% בהכנסות
מג'יק חוזרת על תחזיתה הקודמת עבור 2018, וצופה שיעור צמיחה שנתי של 10%-14%. גיא ברנשטיין, מנכ"ל מג'יק: "אנו מתמקדים בהמשך פיתוח קו המוצרים בתחומי פיתוח האפליקציות, מובייל, ענן וביג-דאטה, ובמיוחד בתחום האינטגרציה, אשר אני מאמין כי יהווה נדבך מרכזי במאמצי הטרנספורמציה הדיגטלית בשוק הארגוני"

מג'יק תעשיות תוכנה, (ת"א: מגיק; נאסד"ק: MGIC), חברה ישראלית בינלאומית, המפתחת ומספקת פתרונות לפיתוח יישומים ולאינטגרציה עסקית ומתן שירותי ייעוץ בתחום ה-IT, דיווחה על תוצאות שיא עבור הרבעון הראשון לשנת 2018, כאשר ההכנסות עלו בכ-15% לסך של 69.7 מיליון דולר, לעומת 60.8 מיליון דולר ברבעון המקביל של 2017.

מג'יק מפתחת ומשווקת פלטפורמות לארגונים לצורך פיתוח אפליקציות עסקיות לביצוע תהליכים שונים בארגון, ופלטפורמות לביצוע אינטגרציה בין מערכות ממוחשבות בארגון כמו CRM, ERP, IOT, בוטים וכיו"ב.

הרווח התפעולי של החברה ברבעון הראשון של 2018 עלה בכ-19% והסתכם לסך של 7.6 מיליון דולר, לעומת 6.3 מיליון דולר ברבעון המקביל בשנה שעברה. הרווח התפעולי במונחי Non-GAAP ברבעון הראשון של 2018 עלה בכ-16% והסתכם לסך של 9.7 מיליון דולר, בהשוואה לסך של 8.4 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.  

הרווח הנקי המיוחס לבעלי מניות מג'יק עלה ברבעון הראשון של 2018 בכ-7% והסתכם לסך של 4.6 מיליון דולר, או 10 סנט למניה בדילול מלא, לעומת 4.3 מיליון דולר, או 10 סנט למניה בדילול מלא, ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי המיוחס לבעלי מניות מג'יק במונחי Non-GAAP עלה ברבעון הראשון של 2018 בכ-7% והסתכם ב-6.2 מיליון דולר, או 14 סנט למניה בדילול מלא, לעומת 5.7 מיליון דולר, או 13 סנט למניה בדילול מלא, ברבעון המקביל בשנה שעברה.   

תזרים המזומנים של החברה מפעילות שוטפת ברבעון הראשון של 2018 הסתכם לסך 7.3 מיליון דולר, לעומת 10.5 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. נכון ל-31 במרץ 2018, היו בקופת החברה מזומנים, שווי מזומנים, פקדונות לזמן קצר וניירות ערך בקיזוז הלוואות בסך של 50.5 מיליון דולר.

גיא ברנשטיין, מנכ"ל מג'יק תעשיות תוכנה: "אני שמח לדווח על תוצאות שיא של כל הזמנים אשר מדברות בעד עצמן ומשקפות את המשך המומנטום החיובי במג'יק כבר מזה מספר שנים וכך גם בתחילתה של שנת 2018. שנת 2018 התחילה בצורה מצויינת, עם ביקוש גובר למוצרינו ולשירותינו המקצועיים שנרשם בכל תחומי הפעילות ועל פני כל האיזורים. אנו ממשיכים ביישום תוכניתנו האסטרטגית, ומתמקדים בהרחבת בסיס הלקוחות והמשך פיתוח קו המוצרים שלנו, בתחומי פיתוח האפליקציות, המובייל, הענן, הביג-דאטה ובמיוחד תחום האינטגרציה, אשר אני מאמין כי יהווה נדבך מרכזי במאמצי הטרנספורמציה הדיגטלית בשוק הארגוני." 

למג'יק נוכחות בלמעלה מ-50 מדינות עם רשת גלובלית של שותפים עסקיים, בתי תוכנה, אינטגרטורים, יועצים ושותפי OEM. הטכנולוגיה של מג'יק מאפשרת ללקוחות ולשותפים עסקיים למנף את יכולות מערכות המידע הקיימות בארגונים ולאפשר להם להתמקד בפיתוח הליבה העסקית. לחברה שותפויות עסקיות עם יצרניות תוכנות IT מובילות כגון: SAP, salesforce.com, Oracle ו-IBM. החברה הוקמה בשנת 1983 ומשרדיה נמצאים באור יהודה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.