header 2

יום שלישי, 14 בפברואר 2017

רשת התכשיטים והשעונים מהמובילים בעולם JACKIE O מכריזה על פתיחת סניף חדש ונוצץ בקניון עזריאלי רמלה בהשקעה של כמיליון שקלים



שיר אלמליח פרזנטורית רשת  JACKIE-O תשיק בקניון עזריאלי רמלה את הסניף השישי במספר של הרשת באירוע פתיחה חגיגי שיתקיים ביום שני ה 20.2 בנוכחות סלבס נוספים: יעל בר זוהר, מיכל אנסקי ואנה אהרונוב וכן הופעת אורח של הזמרת רוני סופרסטאר.

Jackie-o רשת השעונים והתכשיטים מקבוצת סיטי טיים מאגדת תחתיה את מותגי העל המובילים בעולם: PANDORA, TOMMY HILFIGER, JUICY COUTURE, ,BULOVA DIAMONFIRE ו- TRIWA

הסניף החדש והגדול ביותר של הרשת שנפתח בקניון, עוצב בהתאם לקונספט החדשני של JACKIE O אשר שם דגש על חווית הלקוח, אווירה וסטייל ומתבטא גם בקו עיצובי נחשק ואופנתי. הסניף יתפרש על כ-100 מ"ר והוא נבנה בהשקעה של כמיליון שקלים.

ביום שני, 20.2 , יתקיים אירוע הפתיחה הגדול וגזירת הסרט של הסניף החדש של רשת JACKIE O בקניון עזריאלי רמלה, המציין גם שנתיים לפתיחתו.

אל אירוע הפתיחה החגיגי והמושקע יגיעו בכירי הנהלת קבוצת קניוני  עזריאלי, בכירי קבוצת סיטי טיים המחזיקים ברשת JACKIE O סלבס נוצצים ביניהם  שיר אלמליח, פרזנטורית מותג JACKIE O, יעל בר-זוהר, מיכל אנסקי, אנה אהרונוב ואורחים נוספים. בנוסף תתקיים הופעה של הזמרת רוני סופרסטאר לקהל הרחב.

לרגל הפתיחה החגיגית שתחל בשעה 17:00 ייהנו 100 הרוכשים הראשונים בסניף החדש מהטבה ייחודית, 100 ₪ במתנה במעמד הרכישה בכפוף לתקנון.

 JACKIE O הינה רשת התכשיטים והשעונים מהמובילים בעולם מקבוצת סיטי טיים המאגדת תחתיה את התכשיטים והשעונים של מותגי היוקרה: תכשיטי PANDORA, שעוני ותכשיטי TOMMY HILFIGER, שעוני JUICY COUTURE ושעוני BULOVA תכשיטי DIAMONFIRE ושעוני TRIWA.

לדברי מיה מילצקי, סמנכ"לית השיווק של קבוצת סיטי טיים ישראל: "אנו שמחים להשיק את הסניף השישי של הרשת החדשה, JACKIE O אשר מביאה בשורה חדשה לישראל בתחום התכשיטים והשעונים, הרשת מציעה חווית קניה איכותית נעימה וחיובית בכל רחבי הארץ ומציגה באופן ייחודי את קולקציות התכשיטים והשעונים מהמובילים בעולם בטווח מחירים נגיש".

לדברי צביקה רוזנטל, מנכ"ל קניון עזריאלי רמלה: "אנו שמחים וגאים להשיק את החנות של רשת JACKIE O בקניון עזריאלי רמלה ומברכים על כך. פתיחת הסניף החדש מייצגת את הרצון שלנו להמשיך לשדרג את מגוון העסקים ומתן השירותים השונים עבור קהל לקוחותינו ומדגישה את היתרון היחסי שלנו כקניון מוביל באזור לטובת יצירת תמהיל נכון ואיכותי המשרת את צרכי הקהילה".

קניון עזריאלי רמלה הוקם לפני כשנתיים, מציג עלייה דו-ספרתית בפדיונות העסקים ואוכלס במלואו תוך שנת פעילות אחת. הקניון מציע חוויית קניות, בילוי ובידור מיוחדת במינה. בקניון  עזריאלי רמלה ממוקמות מיטב רשתות האופנה הבינלאומיות והארציות ביניהן: H&M, MANGO, אמריקן איגל, צ'ארלס אנד קית', צ'ילדרן פלייס, קסטרו, פוקס, רנואר, TWENTYFOURSEVEN, הוניגמן, גולף, ALDO, SPRING, SCOOP, גולברי, אדידס, תמנון, זברה, יפו תל אביב, מגה ספורט, קריייזי ליין, ועוד.

סיטי טיים היבואנים והמשווקים הרשמיים בישראל של תכשיטי פנדורה (PANDORA)שעוני ותכשיטי טומי הילפיגר (TOMMY HILFIGER) ,שעוני ג'וסי קוטור (JUICY COUTURE), שעוני בולובה (BULOVA) תכשיטי DF ושעוני TRIWA.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.