header 2

יום שלישי, 7 בפברואר 2017

חידושים בתחום All Flash מבית NetApp מייעלים את סביבת ה-Data Center

נטאפ, ספקית האחסון הארגוני משיקה ביצועים פורצי דרך בענן עם All Flash ומכריזה על קיבולת האחסון הטובה בתעשייה

חברת נטאפ (NetApp) מכריזה על דרך חדשה להבטיח ביצועים ללא פשרות ועמידה בתנאים של העידן הדיגיטלי מרובה הנתונים. פתרון A700s (AFF) החדש של נטאפ מספק ביצועים פורצי דרך בצורה קומפקטית ומודרנית, העונה על דרישות הארגונים הגדולים, עומסי הניתוח הכבדים ודרישות השילוב בענן. לקוחות יכולים כעת למזער את המעורבות שלהם ב-Data Center ולהפחית בעלויות הקירור ואספקת החשמל בזכות העוצמה של הפלאש והיעילות של הבחירה בשיטת אחסון זו. הכונן החדש מעניק ללקוחות החברה את היכולת להשיג את הקיבולת והיעילות לה הם שואפים.

"שינויים בארגון הדיגיטלי הם נושא מרכזי בארגונים בכל הגדלים ועומדים היום במרכז הדאגות של כל המגזרים העסקיים", אמר סימון רובינסון, סמנכ"ל מחקר ב-451 Research  "פתרון ה-AFF  החדש של NetApp מציע לכל לקוח, בכל גודל ארגון, את היכולת לנהל נתונים בסביבות שונות. כיום כל חברה יכולה למנף את הפתרונות של נטאפ כדי להסתגל לשינוי הגדול ביותר של ה-IT בעידן החדש".

המודל החדש ממשיך את החדשנות של נטאפ שמובילה את עולם האחסון עם  מערכת ההפעלה NetApp ONTAP. בעזרת הפתרון החדש לקוחות יוכלו להמשיך לשדרג את המערכות שלהם תוך התאמה לענן הציבורי של AWS, Azure, IBM ועוד, ובו בזמן לשמור על מקסימום נראות ושליטה במידע בסביבות הענן.

"מקבלי החלטות בארגונים כבר מבינים את היתרונות של טכנולוגיית All Flash ואת מהירות התגובה שהיא מציעה להם יחד עם מהירות שליפת הנתונים" אמר ג'ואל רייך, סגן נשיא בכיר למוצרים ושירותים בחברת NetApp, "סדרת הAFF  החדשה של החברה משפרת את כלכלת מרכז הנתונים. בעזרת האחסון של חברת NetApp, מנהיגי IT יכולים להיות שקטים בכל הקשור לביצועים של היישומים שלהם, במקום הארגון ובענן, ולכוון  את ההשקעה ואת הפרויקטים האסטרטגיים שלהם  בשיפור שביעות  הרצון של הלקוחות ובהנעת צמיחה".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.