header 2

יום שישי, 3 בפברואר 2017

ASUS מכריזה על מחשב נייד חדש לגיימרים: GL553VD

ענקית המחשוב והטכנולוגיה, חברתASUS  הכריזה על מחשב ה GL553VD בסדרת מחשבי ROG. GL553VD מגיע עם מערכת הפעלה  Windows 10וכולל מעבד ארבע ליבות דור 6 של מעבדי אינטל מסוג קבילייק, גרפיקה בטכנולוגיית ,NVIDIA® GeForce® GTX 960M תמיכה מלאה ב Microsoft® DirectX® 12 המספקים ביצועים חזקים ומשחקים ברמת חזותית גבוהה. המחשב מגיע עם כרטיס מסך NVIDIA GeForce GTX 1050.

GL553VD מגיע עם מקלדת גיימינג שתוכננה במיוחד עם מרחק מקשים של 2.5 מ"מ ותאורה המדגישה מקשים חשובים, כמו מקשי WASD, לשליטה מדויקת ומרבית בזמן משחק. מערכת הקירור המתקדמת מאפשרת התאמה של מהירות המאוורר ובעלת בקרת טמפרטורה חכמה המספקת יציבות מרבית, הנחוצה במיוחד במרתוני גיימינג אינטנסיביים.

חברת ASUS מדורגת כיצרנית לוחות האם מס' 1 בעולם מזה 10 שנים רצופות, ומכרה יותר מ- 500 מיליון לוחות אם מאז שנת 1989. לוחות האם של החברה ידועים באמינותם ופשטות השימוש בהם.  חברת ASUS מדורג גם כיצרנית כרטיסי המסך מס' 1 בעולם, כאשר כל כרטיסי המסך שלה מיוצרים בתהליך 100% אוטומטי והייחודי בתעשייה, המבטיח איכות ואמינות מרביות. החברה משווקת דגמים נבחרים של לוחות אם וכרטיסי מסך אשר מציעים את Aura Sync, טכנולוגיה בלעדית המציבה רף חדש לביצועי תאורת RGB ומאפשרת לכם להתאים ולסנכרן בהרמוניה מושלמת את התאורה של המחשב שלכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.