header 2

יום ראשון, 26 בפברואר 2017

נחנך סניף חדש של ניו פארם בשדרות

רשת ניו-פארם 365 ממשיכה להתרחב ופותחת סניף חדש בזכיינות בשדרות הממוקם במרכז המסחרי החדש "מול 7"
עלות ההשקעה בסניף החדש נאמדת בכ - 2.5 מיליון שקלים


מאות מבקרים הגיעו ביום שלישי להשקת הסניף החדש של רשת ניו-פארם 365 במרכז מול 7 שדרות, אשר משלים את תמהיל החנויות במתחם. האירוע, שכלל כיבוד, מבצעים מיוחדים וקופונים בלעדיים, נערך במעמד בעלי הרשת, רמי שביט הבעלים של המשביר לצרכן וניו פארם, אמיר אבני המשנה למנכ"ל המשביר לצרכן וניו פארם, נפתלי שמשון, היזם מאחורי מרכז מול 7, סלבס מקומיים כמו שמעון אמסלם ועוד. הרב שלום דרעי ערך את טקס החנוכה ומנהלת החנות, גלית בן מאיר, יחד עם יפעת רעייתו של שמשון, גזרו את הסרט.

אמיר אבני משנה למנכ"ל סניפים, שיווק ומועדון : "מגמת ההתרחבות ברשת הינה חלק מהאסטרטגיה שלנו לענות על צורכי כלל האוכלוסייה. חשוב לנו לתת ללקוחותינו שירות מקצועי ולהנגיש את הסניפים שלנו בעבור כלל לקוחותינו. הסניף החדש בשדרות מציע לצרכן תמהיל עשיר של מוצרים ושירותים מכל המחלקות, במטרה לספק ללקוחות חווית קנייה מהנה. רשת ניו-פארם 365 מגדילה את הפריסה הארצית ומרחיבה את הסניפים בבעלות זכיינים. בעתיד הקרוב צפויים להיפתח סניפים נוספים בזכיינות. יש לציין שניו-פארם מופתעת מהביקוש הגובר עם פתיחת הסניף ומהמחזורים המפתיעים בסניף שדרות"

"אנחנו שמחים לצרף רשת גדולה כמו ניו פארם לפאזל שלנו", אומר היזם מאחורי מרכז מול 7 שדרות, נפתלי שמשון. "כעת יכולים תושבי הסביבה לקבל מגוון שלם של שירותים קרוב לביתם. השלמת תמהיל החנויות במרכז שנה בלבד לאחר סיום הבניה מהווה הישג גדול, לא רק עבורנו אלא גם עבור העיר שדרות והמועצות השכנות לה".  

מרכז מול 7 שדרות הוא מרכז הקניות הגדול באזור עוטף עזה, אשר פרוס על פני 11,000 מ"ר וכולל תמהיל מאוזן של עסקים שמשלבים קניות במחירים משתלמים לצד בילוי אטרקטיבי במסעדות ובתי קפה.  כתובת הסניף: מתחם מול 7 רחוב מנחם בגין, שדרות

שעות פתיחה: א'-ו' 8:30-22:30
שבת 9:00-23:00
אלו גם שעות פתיחה של בית המרקחת בסניף
חשוב לציין שמקבלים מרשמים של קופות החולים: מכבי, מאוחדת ולאומית

הסניף הינו בית מרקחת תורן והינו היחיד בכל המועצה האזורית שער הנגב

טלפון: 08-6784536

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.