header 2

יום שלישי, 18 באוגוסט 2020

מארי קיי אש נמנית על האייקונים של זכויות האזרח, האומניות הכי נמכרות ואגדות העסקים ברשימת USA TODAY Women of the Century

דאלאס, 18 באוגוסט 2020, (BUSINESS WIRE):

 

לציון מאה שנים לתיקון ה-19 וזכות הבחירה לנשים בארצות הברית, USA TODAY פרסם את Women of the Century USA TODAY 100, רשימה של אייקונים נשיים בבידור, פוליטיקה, זכויות האזרח, ספורט, אומנויות, מדע ועסקים שהשפיעו את ההשפעה הגדולה ביותר על החברה האמריקנים במאה השנים האחרונות. מרי קיי אש, מנהלת העסקים והנדבנית האגדית, נמנית על הזוכות בכבוד.

 

מרי קיי אש הקימה את Mary Kay Cosmetics (כיום Mary Kay Inc.) ב-1963 אחרי קריירה מוצלחת במכירות. אחרי שדילגו עליה בקידום לטובת גבר פעם אחת יותר מדי, מרי קיי השתמשה בתבונה העסקית שלה כדי להקים חברה על ידי נשים, למען נשים. 57 שנים לאחר מכן, המוצרים ויועצות היופי העצמאיות של Mary Kay נמצאים בקרוב ל-40 מדינות ברחבי העולם. לפני מותה ב-2001, מרי קיי גם הקימה את קרן הצדקה של מרי קיי אש, שגייסה יותר מ-90 מיליון דולר לנפגעות של אלימות במשפחה ומחקרי סרטן.

 

"מרי קיי תמיד הקדימה את זמנה", אמר ריאן רוג'רס, מנהל ההשקעות הראשי של Mary Kay Inc. והנכד של מרי קיי אש. "היא הייתה חשה גאווה וענווה להימנות בין נשים נהדרות כה רבות ברשימת Women of the Century USA TODAY 100. אבל רשימת "הנשים המובילות" האישית של מרי קיי הייתה הרבה יותר ארוכה. היא ראתה פוטנציאל בכל אישה".

 

בין הנשים האחרות שזכו לכבוד: דולי פרטון, גלוריה אסטפן, אנה מיי וונג, הילרי קלינטון, מישל אובמה, אלינור רוזוולט, רוזה פרקס, בילי ג'יין קינג, אופרה ווינפרי, מאיה אנג'לו ו"הנשים הנסתרות" מרי ג'קסון, קתרין קולמן ג'ונסון ודורותי וון. הנשים נבחרו באמצעות הצעת מועמדות ולאחר מכן צומצמו אחרי דיון קפדני על ידי חברי פנלים מומחים בכל אחת מהמדינות של ארה"ב.

אודות Mary Kay

מרי קיי אש, אחת מהמנפצות המקוריות של תקרת הזכוכית, הקימה את חברת הקוסמטיקה שלה לפני יותר מ-56 שנים עם שלוש מטרות: להציע הזדמנויות מתגמלות לנשים, לספק מוצרים שאי אפשר לעמוד בפניהם ולהפוך את העולם למקום טוב יותר. החלום הזה פרח לחברה של מיליארדי דולרים עם מיליוני מוכרות עצמאיות בקרוב ל-40 מדינות. Mary Kay מוקדשת לחקר המדע שמאחורי היופי ולייצור מוצרים לטיפוח לעור, קוסמטיקה צבעונית, בשמים ותוספי תזונה בחזית הקידמה. Mary Kay מחויבת להעצים נשים ואת המשפחות שלהן על ידי שותפויות עם ארגונים מרחבי העולם, להתמקד בתמיכה במחקרי סרטן, להגן על שורדות של אלימות במשפחה, ליפות את הקהילות שלנו ולעודד את הילדים שלנו ללכת בעקבות החלומות שלהם. החזון המקורי של מרי קיי אש ממשיך לזהור -- שפתון אחרי שפתון. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.marykay.com.

גלריית תמונות/מולטימדיה נמצאים באתר www.businesswire.com:  https://www.businesswire.com/news/home/52268037/en

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.