header 2

יום שני, 24 באוגוסט 2020

אנדרסן גלובל מתקשרת בהסכם לשיתוף פעולה עם Ajo & Co. Advocates

סן פרנסיסקו, 20 באוגוסט 2020, (BUSINESS WIRE):

אנדרסן גלובל משיכה לחזק את הנוכחות שלה באפריקה באמצעות הסכם לשיתוף פעולה עם Ajo & Co. Advocates, אחת מחברות עורכי הדין הכי גדולות ברפובליקה של דרום סודן.

החברה שבסיסה בג'ובה הוקמה ב-2013 והיא מזוהה כאחת מחברות דיני התאגידים הכי בולטות במדינה. Ajo & Co. Advocates גדלה והיום היא כוללת יותר מ-12 אנשי מקצוע שמספקים שירותים משפטיים במיסים, חוקי עבודה, ליטיגציה, נדלן, תאגידים, מסחר ונפט וגז.

"בכלכלה הגלובלית של היום ועולם עסקים שנעשה יותר ויותר מורכב, השוק האפריקני דורש שירותי מיסים ושירותים משפטיים חוצי גבולות שהם יעילים תוך שמירה על פתרונות הטובים מסוגם", אמר השותף מנהל המשרד אג'ו נואל ג'וליוס. "שיתוף הפעולה שלנו עם אנדרסן גלובל הוא דוגמה לדבקות שלנו באחריות ומציע ללקוחות שלנו גישה משולבת של שירותי מיסים וגם שירותים משפטיים באופן חלק".

"Ajo & Co. Advocates מפגינים בבירור את האופי והתרבות שהם סינרגטיים עם החברות החברות חברות שיתוף הפעולה של הארגון שלנו", אמר מרק וורסאץ, היו"ר של אנדרסן גלובל והמנכ"ל של אנדרסן. "הדבקות של אג'ו והצוות שלו באי תלות ושקיפות, והמומחיות המוכחת שלהם היא עדיין ללא מתחרים בשוק של דרום סודן. שיתוף הפעולה הזה הוא עוד התפתחות חשובה בהתרחבות שלנו באפריקה כשאנו ממשיכים להוסיף עומק ורוחב לפלטפורמה שלנו ביבשת".

Andersen Global היא איגוד בינ"ל של חֶבְרות חבֵרות עצמאיות ונפרדות מבחינה משפטית שכוללות מומחי מיסים ומשפט ברחבי העולם. לאנדרסן גלובל, שהוקמה ב-2013 על ידי החֶבְרה החֲבֵרה האמריקנית Andersen Tax LLC , יש עכשיו יותר מ-6,000 אנשי מקצוע בכל העולם ונוכחות ביותר מ-191  מקומות באמצעות החֶבְרות החבֵרות וחֶברות שיתוף הפעולה שלה.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.