header 2

יום רביעי, 19 באוגוסט 2020

אנדרסן גלובל מתרחבת באפריקה עם ההוספה של חברת עריכת הדין הכי ותיקה והכי גדולה באריתריאה

סן פרנסיסקו, 18 באוגוסט 2020, (BUSINESS WIRE) :

 

אנדרסן גלובל מרחיבה עוד את הכיסוי האזורי שלה במזרח אפריקה עם הסכם לשיתוף פעולה עם Berhane Gila-Michael and Associates, חברת עריכת הדין הכי ותיקה והכי גדולה באריתריאה.

החברה הוקמה ב-1974 בשם Gila-Michael Bahta והשם שונה ב-1974 ל-Berhane Gila-Michael and Associates. החברה מציעה מגוון של שירותים משפטיים כולל תאגידים, עסקים, ליטיגציה וייעוץ ללקוחות במגזרי הכרייה, נפט וגז, חקלאות, בנקאות ופיננסים ובנייה. Berhane Gila-Michael and Associates היא גם החברה היחידה באריתריאה שמדורגת כרמה 1 ב-Chambers Global.

 

"החברה שלנו מחויבת לשרת את הלקוחות ברמה הכי גבוהה עם צוות המומחים המאוד מוכשר שלנו", אמר ברהנה. "שיתוף הפעולה עם אנדרסן גלובל ממצב אותנו לצמיחה ולהרחבת טווח ההגעה הבינ"ל שלנו ומאפשר לנו לספק ללקוחות שלנו את המשאבים של חברה גלובלית מבלי להתחשב בגבולות".

 

"שיתוף הפעולה שלנו עם Berhane Gila-Michael and Associates הוא דוגמה למסירות שלנו לספק שירות הטוב מסוגו באופן חלק עם אנשי המקצוע הכי טובים והכי מבריקים בצוות שלנו", אמר מרק וורסאץ, היו"ר של אנדרסן גלובל והמנכ"ל של אנדרסן. "ברהנה והצוות שלו מפגינים את אמות המידה המקצועיות הגבוהות ביותר ואני בטוח שזאת הזדמנות סינרגטית עבורנו בהרחיבנו את  הפלטפורמה והיכולות של הארגון שלנו באזור אפריקה".

 

Andersen Global היא איגוד בינ"ל של חֶבְרות חבֵרות עצמאיות ונפרדות מבחינה משפטית שכוללות מומחי מיסים ומשפט ברחבי העולם. לאנדרסן גלובל, שהוקמה ב-2013 על ידי החֶבְרה החֲבֵרה האמריקנית Andersen Tax LLC , יש עכשיו יותר מ-6,000 אנשי מקצוע בכל העולם ונוכחות ביותר מ-190  מקומות באמצעות החֶבְרות החבֵרות וחֶברות שיתוף הפעולה שלה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.