header 2

יום שלישי, 10 בספטמבר 2019

חברת "ליב" מרעננת את מוצרי הטופו ומעבירה את הייצור למשק ויילר

חברת המזון האורגני משיקה טופו חדש באריזת חיסכון חדשנית, המחלקת את הטופו לשתי יחידות נפרדות, לשמירת הטריות  רנאל ליימן מנכ"ל "ליב": "בשנה האחרונה עשינו רבות לשיפור מוצרי הטופו שלנו, הן בהעברת  הייצור למשק ויילר שהינו יצרן הטופו המוביל בישראל והן בפיתוח אריזה המותאמת לצריכה המוגברת הנרשמת לטופו בשוק הישראלי"
חברת "ליב", המתמחה בשיווק והפצה של מזון אורגני, טבעי וטבעוני וללא גלוטן, עוברת לייצור כלל מוצרי הטופו של החברה, למשק ויילר, הנחשב ליצרן הטופו המוביל בישראל. במסגרת שיתוף הפעולה משיקה ליב מוצרי טופו חדשים, במתכונים משופרים ובאריזות חדשות. החברה תחל לשווק טופו טבעי וטופו אורגני באריזת חיסכון חדשנית של 500 גרם, עם פטנט ייחודי הכולל חלוקה לשתי יחידות שנארזות בנפרד ומאפשרות שימוש נוח ושמירה על טריות כל קובייה בנפרד. בנוסף, מצרפת ליב לסדרה טופו מסוג חדש - טופו טבעי רך, המתאים במיוחד להכנת ממרחים וקינוחים כמו גם בישול ברטבים ומרקים בשל האווריריות הגבוהה שלו המסייעת לספיחת טעמים.
חברת "ליב" נחשבת כיום לחברת השיווק וההפצה של מזון אורגני, טבעי וטבעוני וללא גלוטן, הגדולה בישראל. בכל קטגוריה משווקים מוצרים תחת מותג "ליב", מוצרים בהסכמי בלעדיות עם חברות רב לאומיות, בהן איזולה ביו ושר, וכן מוצרים של חברות שונות בתחום המזון הבריא, להן נותנת ליב שירותי סחר והפצה. על פי נתוני סטורנקסט, מחזיקה ליב בנתח שוק של כ - 10% בתחום הטופו, המובל על ידי חברות ויילר, תנובה וצוריאל. אם לוקחים בחשבון את פעילותה מעבר לשוק המבורקד כמו חנויות טבע ורשתות מתמחות, מוערך נתח השוק בכ-15%.
לדברי רנאל ליימן, מנכ"ל חברת "ליב", מדובר במהלך שנועד לתת מענה לצרכן, הן בטיב ואיכות המוצר והן בכמות ונוחות השימוש. "אנו מצליחים כיום להביא טופו מעולה לצרכן הישראלי והבחירה במשק ויילר כיצרן היא צעד ראשון וחשוב בהמשך קידום פעילותנו בתחום זה. בכוונתנו לפתח יחד מוצרי טופו נוספים, בגיוון של טעמים ובאריזות שימוש שונות".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.