header 2

יום חמישי, 26 בספטמבר 2019

Amazon Prime Video משיקה פונקציות חדשות בפוטבול של יום חמישי בערב שמאפשרות לאוהדי ה-NFL ברחבי העולם להתאים אישית את חוויית ההזרמה שלהם


X-Ray מעניק לאוהדים את השליטה איך הם חווים את המשחק ומביא את Next Gen Stats המופעל על ידי AWS לאוהדים בדרך חדשה לגמרי



קיי אדמס וכריס לונג מנחים את NFL Next, תוכנית חדשה בשידור חי שמופקת על ידי NFL Films וכוללת תובנות של מומחים בלעדית ב-Prime Video



Twitch מכפילה את המזרימים המשותפים שמשדרים בשירות הווידאו החברתי האינטראקטיבי שלה



האנה סטורם ואנדריאה קרמר חוזרות כדי לספק ניתוחי משחקים מהלך-מהלך עבור TNF





סיאטל, 25 בספטמבר 2019, (BUSINESS WIRE):



(NASDAQ: AMZN) -- בפעם השלישית ברציפות, Amazon Prime Video מביאה לאוהדי ה-NFL ברחבי העולם את הפוטבול של יום חמישי בערב (TNF) שמגישה Bud Light Platinum ומשיקה חידושים חדשים שמאפשרים לחברי Prime לחוות את המשחק שהם אוהבים שלא כמו בעבר, עם שורה של תובנות וניתוחים של מומחים, גישה לנתונים חיים חזקים וחוויה מפושטת.



"אנחנו מחוללים מהפכה באופן שבו אוהדי פוטבול מזרימים את הפוטבול של יום חמישי בערב ומאפשרים לחברי Prime להתאים אישית את אופן הצפייה והשמיעה של המשחק", אמרי מארי דונאיו, סגנית הנשיא של Prime Video Sports. "יש משהו לכל אוהד פוטבול -- מניתוחים מעמיקים יותר של מהלכי המשחק בקצות האצבעות, דרך פרשנות מובחנת ועד ליכולת לגלות ולצפות בקלות בכל מכשיר, בכל מקום בעולם. אנחנו חושבים שגם אוהדי ספורט ותיקים וגם מצטרפים חדשים למשחק ייהנו לצפות ולהיות מעורבים ב-TNF ב-Prime Video ו-Twitch".\



לוח השידורים של הפוטבול של יום חמישי בערב ב-Prime Video ו-Twitch מתחיל ביום חמישי, 26 בספטמבר בשעה 20:20 שעון החוף המזרחי כשהגרין ביי פקרז מארחים את הפילדלפיה איגלז.



X-Ray מעניק לאוהדים את השליטה



הX-Ray- של TNF יוצר לאוהדים הזדמנויות לצפות במשחק ולהבין אותו מבלי להוריד את העיניים מהמסך או להחמיץ מהלך. בעונה הזאת, X-Ray מביא חלק מאותו Next Gen Stats שקודם היה זמין רק למאמנים וכרוזים לכל אוהדי ה-TNF לפי דרישה, בכל מהלך בקצות האצבעות שלהם, ומאפשר הערכה עמוקה יותר של הפעילות במגרש. האוהדים יכולים לצלול לתובנות בחזית הקידמה כמו הזמן הממוצע עד הזריקה של קוורטרבק, היארדים הממוצעים של רץ אחורי אחרי מגע והיארדים של הפרדה הממוצעים של תופס, שמתאפשרות באמצעות המעקב אחרי שחקנים בזמן אמת של Next Gen Stats.



X-Ray זמין לאוהדי פוטבול שמזרימים את TNF באנדרואיד, iOS ו-Fire TV. Prime Video מאפשר ניתוחים על הדרך באמצעות חוויית סלולר שאפשר למצוא ולהשתמש בקלות המאפשרת ללקוחות להעלות ולסלק סטטיסטיקות בזמן אמת פשוט על ידי הפיכת כיוון הטלפון שלהם. כדי לגשת אל X-Ray, האוהדים יכולים פשוט להפוך את כיוון הטלפון שלהם, להקיש על הלחצן "Stats by X-Ray" בטלפון או הטבלט, או ללחוץ על up בשלט של Fire TV בזמן המשחק.



תוכנית NFL מסוג שונה



NFL Next, תוכנית חדשה של 30 דקות בשידור חי שזמינה בלעדית ב- Prime Video בשעה 19:00 שעון החוף המזרחי בכל יום חמישי ומופקת על ידי NFL Films, תספק לצופים תובנות רעננות ופרשנות חכמה מכריס לונג שקבוצתו זכתה פעמיים בסופרבול, קיי אדמס מ-NFL Network והמומחה ל-Next Gen Stats ג'יימס קו. ב-NFL Next יתארחו אורחים מיוחדים כולל שחקנים בהווה ובעבר, ואילו עיתונאיות הספורט האיקוניות האנה סטורם ואנדריאה קרמר יחזרו כדי לספק פרשנות, בנוסף לניתוחי משחקים מהלך-מהלך.



"אנחנו נרגשים לשתף פעולה שוב עם Amazon Prime Video בהפקת תוכנית NFL מסוג שונה", אמר רוס קטובר, המנהל הכללי של NFL Films. "הכישורים של כריס לונג, אחד השחקנים עם התובנות הכי טובות ששיחקו את המשחק, יחד עם אישיות דינמית כמו קיי אדמס, ייצרו תוכנית שאנחנו חושבים שהאוהדים יאהבו".



"אני נרגש להיות חלק מ-NFL Next וממשפחת אמזון", אמר כריס לונג. "היה חשוב לי שהניסיון הראשון שלי בשידור פוטבול יהיה בפורום שאני חש שייתן לצופה מבט ייחודי מתחת למכסה המנוע על המשחק".



תבחרו את השמע שלכם



Prime Video מפיקה שוב כמה אפשרויות שמע כדי לאפשר לחובבי פוטבול ברחבי העולם להתאים אישית את חוויית הצפייה שלהם. בנוסף לשידור ברירת המחדל של FOX עם ג'ו באק וטרוי אייקמן, חברי Prime יכולים לבחור מבין שני זרמי שמע בלעדיים נוספים של Prime Video: האנה סטורם ואנדריאה קרמר והשדרנים בשפה האנגלית הבריטית דרק ריי וטומי סמית.



"אני כבר לא יכולה לחכות לעוד עונה של הפוטבול של יום חמישי בערב!", אמרה האנה סטורם. "זאת הזדמנות כל כך מאתגרת ומהנה ויש לנו קבוצה של נשים מרשימות לפני המיקרופון ומאחורי הקלעים כדי לתת לחברי Prime את נקודת המבט הייחודית שלנו על המשחק".



"אני שמחה שהאנה ואני מתבססות על העונה הראשונה פורצת הדרך שלנו יחד עם התפקידים המורחבים שלנו ב-NFL Next וגם מציעות את חוויית הצפייה הכי ייחודית עם החידושים הטכניים של אמזון", אמרה אנדריאה קרמר.



ההפקה הספרדית FOX Deportes



בנוסף, לחברי Prime בארה"ב ומכסיקו יש גישה ל-FOX Deportes, השידור הבלעדי בשפה הספרדית.



הצטרפו לחגיגה של Twitch



זאת השנה השלישית, TNF תהיה זמינה גם לצופי Twitch, כולל פרשנות בהזרמה משותפת ממזרימים פופולריים בשירות הווידאו החברתי האינטראקטיבי של Twitch, אז תתכוננו למלא צ'אט עם תרועות העידוד, הממים והרגשונים הכי טובים שלכם. רבים מהמזרימים החביבים עליכם יזרימו במשותף את המשחקים ויוסיפו את הפרשנות הייחודית שלהם לשידורים, כולל אורחים בהפתעה שיגיעו בהמשך העונה. האוהדים יכולים להריע לקבוצות האהובות עליהם באמצעות רגשונים בנושא ה-NFL ולבחון את הפאנדום שלהם בטריוויית משחקים בזמן אמת לאורך כל העונה. תבדקו את הפוסט בבלוג של Twitch לרשימה מלאה של המזרימים המשותפים בכל שבוע. בקרו ב-Prime Video כדי לראות את לוח השידורים המלא של TNF וצפו בשידור הרשמי של FOX שזמין ביותר מ-200 מדינות וטריטוריות ברחבי העולם.



משחקי ה-TNF שישודרו ב-FOX, NFL Network ו-Amazon Prime Video מתחילים ביום חמישי, 26 בספטמבר בשעה 20:20 שעון החוף המזרחי כשהגרין ביי פקרז מארחים את הפילדלפיה איגלז. משחקי ה-TNF יהיו זמינים להזרמה באמזון באמצעות Prime Video ו-Twitch בנוסף לנכסים הדיגיטליים של NFL, FOX ו-FOX Deportes במכשירים שונים. הזמינות של NFL Network ואמזון כפופה לשינויים.



אודות  Prime Video



Prime Video הוא שירות הזרמת מדיה פרימיום שמציע ללקוחות אוסף עצום של סרטים דיגיטליים -- והכל עם הנוחות של מציאת מה שהם אוהבים לצפות במקום אחד.



  • כלול ב-Prime: צפו באלפי סרטים ותוכניות טלוויזיה פופולריים, כולל Amazon Originals שלנו שהמבקרים משבחים, כולל זוכי האמי גברת מייזל המופלאה, ג'ק ריאן של טום קלנסי, הנערים, Homecoming, האנה, פליבג, בשורות טובות, קרניבל רואו, לייט נייט של מינדי קלינג, אי הגויאבות של דני גלובר, זוכי האוסקר מנצ'סטר ליד הים והסוכן, המועמדים לאוסקר חולי אהבה ואהבה בימים קרים, וספורט בשידור חי בלעדי כולל פוטבול של יום חמישי בערב ותוכן ברישיון ובהוצאה עצמית שזמינים ביותר מ-200 מדינות וטריטוריות ברחבי העולם.

  • צפו ביותר עם הערוצים של Prime Video: חברי Prime יכולים להוסיף 150+ ערוצים בארה"ב כמו HBO, סינמקס, סטארז, שואוטיים, CBS All Access, NBA League Pass ו-MLB.tv - בלי יישומים נוספים שצריך להוריד, ולא צריך כבלים. תשלמו רק על הערוצים שאתם רוצים, ותבטלו בכל זמן. צפו הרשימה המלאה של הערוצים הזמינים כאן: amazon.com/channels.
  • לשכור או לקנות: תיהנו ממאות אלפי כותרים, כולל סרטים חדשים ועונות שלמות של תוכניות טלוויזיה עכשוויות, שכל לקוחות אמזון יכולים לשכור או לקנות.
  • גישה מיידית: צפו היכן ומתי שאתם רוצים באמצעות היישום Prime Video בטלוויזיה חכמה, מכשיר נייד, Fire TV, טבלט Fire, Apple TV, כרומקאסט, קונסולות משחק, Comcast X1 או מהאינטרנט. לרשימה מלאה של מכשירים תואמים, בקרו באתר amazon.com/howtostream.
  • חוויות משופרות: הפיקו את המיטב מכל צפייה עם תוכן שמתאים ל-4K Ultra HD ול-High Dynamic Range (HDR). גשו מאחורי הקלעים של הסרטים ותוכניות הטלוויזיה שאתם אוהבים באמצעות גישת X-Ray בלעדית, המופעלת על ידי IMDb. תשמרו לאחר כך באמצעות הורדות למכשירים ניידים נבחרים לצפייה לא מקוונת.

בנוסף לגישה לסרטים ותוכניות טלוויזיה שכלולות ב-Prime, החברות ב-Prime כוללת אפשרויות של משלוח מהיר חינם בלתי מוגבל בכל הקטגוריות שזמינות באמזון, יותר משני מיליון שירים ואלפי רשימות השמעה ותחנות עם Prime Music, אחסון מאובטח של תמונות עם Prime Photos, קריאה בלתי מוגבלת עם Prime Reading, גישה בלי מוגבלת לקטלוג של ספרי שמע דיגיטליים עם Audible Channels for Prime, מבחר מתחלף של משחקים דיגיטליים חינם ושלל בתוך משחקים עם Twitch Prime, גישה מוקדמת ל-Lightning Deals נבחרות, גישה בלעדית והנחות בפריטים נבחרים ועוד. כדי להירשם ל-Prime או למידע נוסף, בקרו באתר www.amazon.com/prime.

אודות אמזון

את אמזון מנחים ארבעה עקרונות: אובססיה ללקוח במקום התמקדות במתחרים, תשוקה להמצאות, מחויבות למצוינות תפעולית ומחשבה לטווח ארוך. ביקורות של לקוחות, רכישות בלחיצת כפתור אחת, המלצות מותאמות אישית, Prime, Fulfillment by Amazon, AWS, Kindle Direct Publishing, קינדל, הטבלטים Fire, Fire TV, Amazon Echo ואלכסה הם חלק מהמוצרים והשירותים שאמזון הייתה החלוצה בהם. למידע נוסף, בקרו באתר www.amazon.com/about ותעקבו אחרי @AmazonNews.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.