header 2

יום שבת, 13 ביולי 2019

אייסקיור קיבלה אישור בארה"ב שיאפשר לחולים לקבל שיפוי ביטוחי על ההליך הטכנולוגי להקפאת גידולים ממאירים בשד


החברה הודיעה כי אושרה הבקשה שהגישה לארגון הגג של רופאים וסטודנטים בארה"ב, לקבלת CPT Code בקטגוריה 3 לפרוצדורת הקפאת גידולים ממאירים בשד. קוד CPT3 ניתן עבור טכנולוגיות חדשניות, על מנת לאפשר איסוף מידע אודות פרוצדורות המבוצעות באמצעות אותן טכנולוגיות חדשות, וכן מאפשר הגשת בקשה לשיפוי על ידי חברות הביטוח. "קבלת הקוד צפויה להיות בעלת השפעה חיובית על אימוץ טכנולוגיית ההקפאה", אמר אייל שמיר, מנכ"ל אייסקיור

אייסקיור מדיקל (ת"א: אסקמ), חברה ישראלית למכשור רפואי שפיתחה טכנולוגיה להקפאת גידולים שפירים וסרטניים בשד ובאיברים אחרים באמצעות הקפאת הגידול בטיפול במרפאה ללא ניתוח, הודיעה כי אושרה בקשתה לקבלת CPT Code בקטגוריה 3 מארגון הגג של רופאים וסטודנטים לרפואה בארה"ב, AMA. ארגון זה הוא אחד מבין שני ארגונים בארה"ב, המגדירים ומאשרים קודים עבור טיפולים רפואיים, עליהם מסתמכים המבטחים השונים לצורך קביעת ההחזר עבור הוצאות טיפולים רפואיים. הארגון פירסם כעת כי אושרה בקשת החברה לקבלת הקודCPT  בקטגוריה 3, עבור פרוצדורת הקפאת גידולים (קריואבלציה) ממאירים בשד.

קוד CPT3 ניתן עבור טכנולוגיות חדשניות, על מנת לאפשר איסוף מידע אודות פרוצדורות המבוצעות באמצעות אותן טכנולוגיות חדשות, וכן מאפשר הגשת בקשה לשיפוי על ידי חברות הביטוח. עד מועד קבלת ה- CPT3לפרוצדורה, בקשות לשיפוי עבור פרוצדורות להקפאת גידולים ממאירים בשד, הוגשו תחת קוד שאינו יחודי לפרוצדורה הספציפית, נוהל מורכב אשר מנע, בין היתר איסוף מידע אודות כמות הפרוצדורות. למיטב ידיעת החברה, כאשר התקבל CPT3 עבור קריואבלציה בסוגים אחרים של סרטן כדוגמת סרטן ריאות, הדבר היווה בהמשך בסיס לקבלת - CPT מקטגוריה 1. קבלת CPT מקטגוריה 1 לרוב הינה אבן דרך משמעותית בקבלת שיפוי רפואי מחברות הביטוח ובמסחור הטכנולוגיה.

"תמיכת הארגונים, ובייחוד ASBS, צפויה להיות בעלת השפעה חיובית על אימוץ ומסחור טכנולוגיית ההקפאה שלנו על ידי הקהילה הרפואית האמריקאית. התמיכה בבקשה על ידי חמישה ארגונים רפואיים – ביניהם גם ארגוני הכירורגים 'American College of Surgeons' ואגודת מנתחי השד האמריקאי (ASBS), ושני הארגונים האמריקאיים המובילים לרדיולוגיה פולשנית – מעידה על ההכרה הגוברת של הארגונים הללו בפוטנציאל השימוש בטכנולוגיית הקפאת גידולים ממאירים בשד כחלופה לניתוח", אמר אייל שמיר, מנכ"ל אייסקיור.

אייסקיור מדיקל מקיסריה עוסקת במחקר, פיתוח ושיווק של מכשור רפואי לטיפול בגידולים (שפירים וסרטניים), אשר פיתחה מוצרים לטיפול זעיר פולשני בגידולים בשד וגידולים אחרים באמצעות הקפאת הגידול כחלופה לניתוח בבית חולים. הטכנולוגיה מהווה חלופה זעיר-פולשנית יעילה להתערבות ניתוחית להסרת הגידול, על ידי הליך קצר יחסית. המערכת משווקת ונמכרת בעולם, לאחר שקיבלה אישורי FDA ו-CE. אייסקיור נוסדה בשנת 2006.

לוידאו הדגמה של הקפאת גידולים בשד ובאיברים אחרים באמצעות טכנולוגיית אייסקיור: https://www.youtube.com/watch?v=iUmDUUEvzvw&t=41s


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.