header 2

יום שישי, 5 ביולי 2019

פתיחת תערוכת הבוגרים המחלקה לעיצוב מדיה חדשה בהנדסאים באריאל

פרויקט המלווה בעלי עסקים מאוכלוסית העולים לארץ ואפליקציה המאפשרת להזמין מנת גורמה בחצי מחיר
הבוגרים של המחלקה לעיצוב מדיה חדשה בהנדסאים באריאל בחרו לעצב פרויקטים מקוריים בנושאים חברתיים, ותרבותיים עכשוויים
אירוע פתיחת תערוכת הבוגרים: 16 ביולי בשעה 18:00, "הספינה", מרכז הצעירים באריאל

ליאור חדד תכנן חברה ששמה STARTER שמטרתה ליווי בעלי עסקים העולים לארץ. בממוצע עולים כל שנה לישראל כ-30 אלף עולים, מתוכם 22.3% הם בעלי עסקים, מרביתם נאלצים לסגור תוך פחות משנה את עסקיהם, לאבד את פרנסתם ואף לרדת חזרה לארץ מוצאם. רוב בעלי העסקים טוענים כי עסקם נסגר כיוון שלא הבינו מספיק את תרבות הצריכה והקניין הישראלי. "הרעיון שעומד מאחורי חברת STARTER הוא לצמצם כמה שניתן את הפער ובכך לאפשר נקודת התחלה שווה לעולה בישראל. העיצוב משדר מצד אחד מקצועיות, חברה שאפשר לסמוך עליה שאני מפקיד בידיה את הכסף שלי ואת החלומות שלי ומצד שני, לשמור על החוויה הישראלית. קהל היעד הם מי שמתגורר בחו"ל וחושב על האפשרות לעשות עליה, וכן למי שכבר בעל עסק בישראל או חושב על פתיחת עסק ומעונין ביעוץ וליווי עסקי".
פרויקט בולט נוסף הינו הפרויקט של קרן וקסלר בשם MUNCH המאפשר להזמין ארוחות גורמה בחצי מחיר. קרן למעשה עיצבה אפליקציה המתווכת בין עסקים בתחום ההסעדה שנותרו עם מנות שלא נמכרו, לבין לקוחות פרטיים המעוניינים לרכוש מנות אלו בחצי מחיר מעלותו המקורית. השירות באפליקציה יהיה על פי קטגוריות ספקים ויציג את מגוון המנות העומדות לרכישה באותו הזמן. מטרת השירות ליצור רווח הן לספקים והן לקהל היעד, הספקים נהנים מרווח על עודפי מזון איתם נשארו בסוף יום מסחר והלקוחות הפרטיים מרוויחים מרכישת מוצר מזון איכותי שבמקור עלותו גבוהה במחיר מוזל ואטרקטיבי. "כיום אין גוף שמארגן את המידע על מנות המזון העודפות לצורכי רווח, אלא רק למטרות חסד וצדקה ובפועל ספקים רבים זורקים אוכל איכותי וטוב. המטרה היא לאפשר לקהל היעד החוזר הביתה מיום עבודה ומעוניין במנה איכותית לטעמו להזמין אוכל בקלות ובמהירות ובמחיר אטרקטיבי במיוחד".
ד"ר יוכבד פנחסי-אדיב, מנהלת המכללה הטכנולוגית הנדסאים באריאל, מסבירה על ייחודיות התערוכה: "תוצרי הבוגרים מעידים על יכולתם של בוגרי המחלקה לעיצוב מדיה חדשה להשתייך לקהילת מעצבי המחר. בוגרי המחלקה, בדרכם להשתלב בעיצוב מדיה חזותית או דיגיטלית, מעצבי פרינט או מעצבי אפליקציות, אתרים או משחקי אינטרנט, תוך הסתכלות קדימה אל עיצוב וייצור כחול-לבן, ודחיפת הכלכלה הישראלית קדימה. איכות פרויקטי הגמר מעידה על הליך הכשרה נכון, שבה הסטודנטים קיבלו כלים עדכניים והתנסו אל מול התעשייה בפרויקטים אמיתיים כחלק מלימודיהם, והכל כדי להפוך למומחים בתחומם ועל פי הנדרש בתעשייה".
ראש המחלקה, המעצבת רינת סופר-גרינפלד: "פרויקט הגמר מהווה את השלב האחרון בתכנית הלימודים לקראת קבלת תואר הנדסאי. זהו פרויקט עיצוב אישי, שאותו מפתח הסטודנט מהשלב הרעיוני ועד שלב היישום, הכל תחת כנפי המחלקה ובהנחיה אישית של סגל המרצים וראש המחלקה. מגוון הפרויקטים מעורר עניין והשראה בנושאים קהילתיים וחברתיים, סביבתיים ותרבותיים עכשוויים. הבוגרים מציגים בפרויקט הגמר עיצוב חדשני וחשיבה שיווקית ויזמית של מעצבים בעלי כישרון ויכולת מקצועית גבוהה, שאותה רכשו הסטודנטים במחלקה. אלו בוגרים בעלי סגנון ואמירה אישית וייחודית, המשתלבים בשוק העבודה."

שעות פתיחת התערוכה ב"הספינה", מרכז הצעירים באריאל:
יום שלישי 16 ביולי, 18:00 – 20:00
יום רביעי 17 ביולי, 9:00 – 20:00
יום חמישי 18 ביולי, 9:00 – 20:00


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.