המחקר CEO RepTrak®
השני אי פעם, שבוצע על ידי מכון המוניטין, אומר שפעולה אחראית, התנהגות אתית ודאגה
לסוגיות חברתיות הם הגורמים הכי חשובים במוניטין של מנכ"ל
דאלאס,
22 במאי 2019, (BUSINESS WIRE):
Mary
Kay Inc., מותג קוסמטיקה גלובלי, הודיעה היום
שהיו"ר והמנכ"ל דייוויד הול הוא בין עשרת המנהלים הכלליים בעלי המוניטין
הרב ביותר בעולם לפי CEO RepTrak 2019 של מכון
המוניטין. מכון המוניטין, הספק המוביל בעולם של מדידת מוניטין, מדד את המוניטין של
יותר מ-140 מנכ"לים בעולם וסקר יותר מ-230,000
ציונים אינדיבידואליים בקרב הציבור המיודע. הסקר נערך בינואר ופברואר השנה.
ההודעה
לעיתונות הזאת כוללת מולטימדיה. צפו בהודעה המלאה כאן: https://www.businesswire.com/news/home/20190522005604/en/
דייוויד
הול, מנכ"ל Mary Kay Inc.. (תמונה: Mary Kay Inc.)
"המנהיגות
והמומחיות התפעולית של דייוויד מאז שמונה למנכ"ל ב-2006 תרמו משמעותית להצלחה
של Mary Kay", אמר ריצ'רד ר. רוג'רס, הבן של מרי
קיי אש, מייסד שותף ויו"ר פעיל של מועצת המנהלים. "Mary
Kay הוא מותג שנולד מתוך כוונה, והמחויבות
האיתנה של דייוויד לערכי היסוד שלנו עושה אותו למנהל כללי ומנהיג של אנשים באמת
יוצא דופן".
לדברי
קייל רייט-פורד, מנכ"ל מכון המוניטין, פעולה אחראית, התנהגות אתית ודאגה
לסוגיות חברתיות הם הגורמים הכי חשובים במוניטין של מנכ"ל. למעשה, לפי ממצאים
של מכון המוניטין, סביר יותר שמנכ"לים יישפטו לפי אתיקה ולא שולי רווח. באופן
זה, יש מיתאם ישיר בין התפיסה של מנכ"לים והחברות שהם מנהלים.
עשרת
המנכ"לים הגלובליים המובילים שזכו להכרה במחקר CEO RepTrak
לשנת 2019 של מכון המוניטין הם (בסדר אלפביתי):
·
Ben van Beurden, Shell
(OTCMKTS: RYDAF)
·
Niels B. Christiansen, LEGO
Group
·
Michael Dell, Dell
·
Emmanuel Faber, Danone S.A.
(OTCMKTS: DANOY)
·
Fabrizio Freda, The Estée
Lauder Companies (NYSE: EL)
·
Shuntaro Furukawa, Nintendo
Co., Ltd. (OTCMKTS: NTDOY)
·
Ralph Hamers, ING Group
(NYSE: ING)
·
David Holl, Mary Kay Inc.
·
Christopher J. Nassetta,
Hilton Worldwide Holdings Inc. (NYSE: HLT)
·
Carsten Spohr, Deutsche
Lufthansa AG (OTCMKTS: DLAKF)
לאחרונה,
פורבס כלל את Mary Kay ברשימות שלו המעסיקים הטובים ביותר באמריקה מבחינת גיוון והמעסיקים בגודל בינוני הטובים ביותר באמריקה.
אודות
Mary Kay
מרי
קיי אש, אחת מהמנפצות המקוריות של תקרת הזכוכית, הקימה את חברת הקוסמטיקה שלה לפני
יותר מ-55 שנים עם שלוש מטרות: להציע הזדמנויות מתגמלות לנשים, לייצר מוצרים שאי
אפשר לעמוד בפניהם ולהפוך את העולם למקום טוב יותר. החלום הזה פרח לחברה של
מיליארדי דולרים עם מיליוני מוכרות עצמאיות בקרוב ל-40 מדינות. Mary
Kay מוקדשת לחקר המדע שמאחורי היופי ולייצור
קוסמטיקה צבעונית לטיפוח לעור ותוספי תזונה בחזית הקידמה. באמצעות Mary
Kay FoundationSM, החברה העניקה יותר מ-78 מיליון דולר למחקרי
סרטן ולמקלטי אלימות במשפחה. החזון המקורי של מרי קיי אש ממשיך לזהור -- שפתון
אחרי שפתון.
צפו בגרסת המקור בשפה האנגלית באתר
businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20190522005604/en/
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.