header 2

יום שלישי, 14 במאי 2019

הניינטיז חוזרים ובגדול עם הסדרה הכי מדוברת של הקיץ: "בברלי הילס 90210" מגיעה ל- yes!!!


19 שנים אחרי שהסתיימה, חוזרים חברי הצוות המקוריים,
בסדרה מוקומנטרית פארודית שתשודר במהלך הקיץ בyes DRAMA  וב- yes VOD

עם ההכרזה על הצטרפותה של שאנן דוהרטי (ברנדה) לצוות השחקנים הושלם איחוד השחקנים המקוריים של "בוורלי הילס 90210" לסדרה חדשה, שתהיה ריבוט לסדרת הקאלט האייקונית שהייתה תופעת ענק בשנות התשעים.
אל דוהרטי מצטרפים ג'ייסון פריסטרלי (ברנדון), ג'ני גארת' (קלי), איאן זירינג (סטיב), גבריאל קרטריס (אנדריאה), בראיין אוסטין גרין (דיוויד) וטורי ספלינג (דונה), שיככבו באירוע הטלוויזיוני בן ששת הפרקים.

החידוש כולל טוויסט:
עם לא מעט הומור עצמי, שחקני הקאסט המקורי יגלמו את עצמם (או יותר נכון גרסאות מוגזמות שלהם) בעודם מנסים לארגן ולהפיק ריבוט של "בברלי הילס 90210", שיחזיר אותם לימי התהילה.  
הסדרה המוקומנטרית צפויה לעורר זיכרונות, אנקדוטות ואפילו עקיצות קטנות, וחברי הקאסט אף מבטיחים התייחסות למותו המעציב של לוק פרי (דילן) שהיה אמור להתארח גם בסדרה (אך לא באופן קבוע, בשל מחויבויות לסדרה אחרת) ומת בטרם עת.
הסדרה המקורית שודרה לראשונה ב- 1990 במשך 10 עונות ועקבה אחרי קבוצה של נערים ונערות בתקופת הנעורים שלהם בבוורלי הילס. "בוורלי" המקורית עקבה אחר סיפורם של התאומים ברנדון וברנדה וולש שעברו עם הוריהם לבוורלי הילס היוקרתית והתחברו עם תושבי השכונה. הסדרה עסקה בקשיי ההתבגרות, מערכות יחסים, אהבות ובגידות, אבל גם נגעה בנושאים רציניים כמו איידס, אלכוהול, סמים ואלימות במשפחה.
"בוורלי" לא הייתה עוד סדרה, אלא תופעה תרבותית של ממש והיא זכתה להצלחה אדירה בכל מקום בו שודרה. גם בארץ הסדרה הפכה ללהיט ענק.
החידוש המדובר ישודר רק ב-yes במהלך הקיץ הקרוב,  ב-yes Drama  ו- yes VOD.
תשמרו מקום בפיץ' פיט.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.