header 2

יום חמישי, 7 במרץ 2019

מותג ההנעלה הבינלאומי SKECHERS ישתתף לראשונה בשבוע האופנה בישראל במסגרת שיתוף פעולה עם מעצבת האופנה העולה שחר אבנט!!




נעליD'LITES  מבית SKECHERS יככבו על המסלול בשבוע האופנה בתל אביב בתצוגת האופנה של המעצבת המצליחה שחר אבנט, הידועה בזכות הלבשתה את ביונסה לצד כוכבות בינלאומיות ומקומיות נוספות כקלי רולנד, זנדאיה, נטע ברזילי ועוד



לאחר שנעלי D'LITES מבית SKECHERS הופיעו בשבועות האופנה המובילים בניו יורק, לונדון ובברלין, הנעליים יככבו לראשונה בישראל על המסלול בתצוגה של המעצבת הצעירה והמצליחה שחר אבנט.

נעלי D'LITES  אותם יינעלו הדוגמניות, הן גרסה קלילה וטרנדית יותר של נעלי הצ'אנקי שהגיחו אלינו לפני שני עשורים. הקולקציה של נעלי D'lites פופולארית היום יותר מתמיד, שהאופנה העולמית מאמצת את טרנד נעלי הסניקרס המאסיביות. הנעליים מיועדות לנשים, גברים וילדים ומגיעות במגוון צבעים כגון שחור, לבן, עיטורי פרחים ועוד.

סק'צרס היו חלוצי טרנד הנעל הצ'אנקית כבר לפני עשרים שנה עם Skechers Energy לגברים ונשים. עם השנים הדגם התפתח והחברה הציגה את Skechers D’Lites ב-2007ה ומאז ומתמיד לקולקצייה היה קהל לקוחות נרחב . הטרנד חזר ב2017 ומאז נצפה בכל פלטפורמות האופנה בעולם ואף קטף את התואר “It Shoe of 2018 נעל השנה של 2018 באתר Hypebae.



עדי מוליוב מנכל"ית המותג SKECHERS סיפרה על שיתוף הפעולה "אנו שמחים על שיתוף הפעולה המרגש והאופנתי בין מותג ההנעלה העולמי SKECHERS לבין המעצבת שחר אבנט. SKECHERS  הוא מותג בינלאומי שנמצא בתנופה בשנים האחרונות ומבחינתנו זוהי רק תחילת הדרך עם שבוע האופנה בישראל ואין לי ספק שבעתיד נפתיע עם עוד פרויקטים יפים."

המעצבת הצעירה והמבטיחה שחר אבנט, שהפכה בפרק זמן קצר למעצבת הישראלית שקטפה היסטורית הכי הרבה הישגים בינלאומיים משמעותיים ואף זכתה להלביש את ביונסה מספר פעמים לצד כוכבות נוספות כקלי רולנד, זנדאיה, נטע ברזילי ועוד, תחשוף במסגרת שבוע האופנה הקרוב את קולקציית  ההוט קוטור שלה לסתיו-חורף 2020 תחת השם "זה סיפור אהבה" עם קולקציה מרהיבה וצבעונית שמתעסקת בשאלות של בדידות ואהבה וכוללת פריטי RTW, ערב לצד שמלות כלה בתפירה עילית.

שחר אבנט סיפרה כי שיתוף הפעולה עם מותג הסניקרס האמריקאי מתחבר למוטו המותג שלה          "LOVE YOURSELF", מוטו שמעודד אהבה עצמית ואף מאפשר לנשים להסתובב באיזה סגנון ושילוב העולה על רוחן - שמלות קוטור וסניקרס לשם הדוגמא. "אני שמחה שמותג הנעליים מספר 2 בארצות הברית בחר לתמוך ביצירה שלי ולקחת חלק בתצוגה שלי ורואה בכך הצבעת אמון מרגשת. בימים אלו אנו עובדים יחד ועוד צפויות הפתעות בהמשך הדרך..."



אודות סקצ'רס (SKECHERS USA)

עם מחזור מכירות עולמי של 4.64 מיליארד דולר מובילה Skechers את עולם  ההנעלה המקצועי ונבחרה למקום השני בארה"ב במכירות נעלי ספורט.

המותג Skechers נוסד על ידי רוברט גרינברג ובנו מייקל גרינברג בשנת 1992  במנהטן ביץ' קליפורניה וכיום, ישנן מעל ל-3,000 חנויות ברחבי העולם במעל 170 מדינות.

Skechers מציעה נעלי נשים, גברים וילדים בכל הגילאים במגוון עצום של דגמים וצבעים לקהל רחב של לקוחות, כאשר ערכי הנוחות והחדשנות הם מעל לכל.

למותג בישראל יש כיום כ- 15 חנויות מתוכן 3 חנויות  OUTLET ברחבי הארץ

אודות שחר אבנט

מעצבת האופנה שחר אבנט, שסיימה את לימודיה בשנקר בהצטיינות ב-2016, השיקה את מותג ההוט קוטור שלה כשנה לאחר מכן, כאשר קולקציית הביכורים שלה הוצגה במהלך שבוע האופנה בפריז לקניינים בינלאומיים. בשנתיים האחרונות הספיקה אבנט להציג בתערוכתWHITE  הנחשבת במילאנו, למכור את יצירותיה בגלריות ואף להציג קולקציה של שמלות כלה בשבוע האופנה הישראלי הקודם.

בפרק זמן קצר יחסית, תפיסת האמנות פורצת הדרך שלה ופועלה בתחום האופנה הצליחו לעשות הדים עולמיים והיא מוכרת כיום כבית אופנה אוונגרד וצעיר, המלביש כוכבות בינלאומיות מהשורה הראשונה כביונסה, קלי רולונד, זנדאיה ועוד. עיצוביה של אבנט עוררו עניין בין-לאומי והמעצבת זכתה לכתבות וראיונות במגזינים כמו VOGUE  איטליה ו-W.

גם בישראל יצירותיה של שחר מקבלות הוקרה רבה- בדצמבר 2018, זכתה אבנט בפרס הממשלתי המכובד, פרס השרה, של משרד התרבות המדע והספורט- למעצבי אופנה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.