header 2

יום שלישי, 19 במרץ 2019

בפסח הזה אנחנו נבשל, ואתם תקבלו את המחמאות - רשת חצי חינם מציעה בסניפיה את מחלקת האוכל הביתי עם שלל מנות ותבשילים כשרים לפסח

לכבוד חג הפסח, רשת "חצי חינם" מציעה בסניפיה את מחלקת האוכל הביתי ומגישה לכם תפריט חג סגנוני עם שלל מנות ותבשילים כשרים לפסח בטעמים אותנטיים מכל העדות ובמחירים נוחים לכל כיס
כבר לא צריך לעמוד במשך שעות במטבח בכדי להגיש ארוחה טעימה וכשרה בחג. הכנת ארוחת חג לכל המשפחה זה לא דבר פשוט, בלשון המעטה. צריך לדאוג להכין מספיק אוכל להמוני האורחים, לדאוג שיהיה טעים, לעמוד בגבורה בביקורות קרובי המשפחה ובמיוחד מאלו הבשלניות, והכי חשוב - להראות כאילו הכל נעשה ללא מאמץ.
אפשרות נוספת וקצת מרגיעה יותר היא לרכוש אוכל ביתי מוכן, דבר שהולך ותופס תאוצה עם השנים.  כאן רשת חצי חינם נכנסת לתמונה ומציעה תפריט חג מיוחד של אוכל מוכן וכשר לפסח לקראת ערב ליל הסדר ממיטב המנות המסורתיות של העדות השונות. המטבחים של חצי חינם מצוידים בטכנולוגיה המתקדמת ביותר, ומנוהלים ע"י צוות של שפים מקצועיים. האוכל מבושל על בסיס חומרי הגלם הטריים האיכותיים ביותר תוך דגש על בישול טרי יום-יום.
מגוון מנות אותנטיות ומסורתיות של אוכל ביתי טרי וכשר המבושל מידי יום לקראת ובמהלך חול המועד ממטבחיהן של עדות שונות: מטבח מרוקאי, מטבח טורקי, מטבח בוכרי ועוד.
בין המנות המוצעות במחלקת האוכל הביתי מנות לדוגמה ע"פ משקל (מחיר לק"ג)
מנה
מחיר לק"ג
קובה סלק
60 ₪ לק"ג
אטריות אורז וקשיו
50 ₪ לק"ג
קוסקוס
35 ₪ לק"ג
קציצות בשר ברוטב
59 ₪ לק"ג
קרפלך
60 ₪ לק"ג
אושפלו/באחש
59 ₪ לק"ג
פרגיות ברוטב מקסיקני
90 ₪ לק"ג
שווארמה עוף מתובל
95 ₪ לק"ג
גולש הבית
99 ₪ לק"ג 
צלעות עגל חלב
149 ₪ לק"ג
סלמון/פילה סלמון
99 ₪ לק"ג
סטייק סלמון
99 ש" לק"ג
עוף מוקפץ סיני
50 ₪ לק"ג
קציצות דגים ברוטב חריימה
59 ₪ לק"ג
אסאדו עגל שעועית ופטריות
99 ₪ לק"ג 

מנות לדוגמה לאדם\לסועד – מחיר לכל המנה
מנה לסועד
מחיר למנה
קוסקוס + מרק ירקות לקוסקוס +מפרום
39 ₪ למנה
פרגיות ברוטב מקסיקני + אטריות אורז וקשיו
39 ₪ למנה
שווארמה\שיפוד על האש + מג'דרה + סלט ירקות
39 ₪ למנה

ניתן לרכוש את האוכל הביתי כמנות בודדות או לפי משקל, אופציה אשר מתאימה לא רק לארוחת צהריים משפחתית, אלא גם לאירוח אירועים חברתיים למשל. השפים המנוסים ועובדי המטבח של הרשת שמחים לסייע ולהתאים את המנות לאירועי הלקוחות, בין אם מדובר בארוחת צהריים ליחיד, בארוחת ערבי חג או בכל מאורע אחר. 
"חצי חינם" הקימה מערך מטבחים המצוידים בטכנולוגיה המתקדמת ביותר, והמנוהלים ע"י צוות של שפים מקצועיים ובפיקוח של משרד הבריאות, פיקוח וטרינרי ופיקוח משגיח כשרות קפדני וצמוד על מנת להבטיח את מצוינות ואיכות המנות. האוכל הביתי מבושל על בסיס חומרי גלם איכותיים וטריים ביותר ובבישול טרי מידי יום.


אורית שלום בג , סמנכל"ית השיווק ומבעלי חצי חינם:  "מחלקת האוכל הביתי שלנו כבר ערוכה ומוכנה לחג הפסח , ניתן להשיג במחלקה מגוון רחב של מנות לחג כגון: צלי בקר, גפילטע פיש, חריימה, לביבות פרסה, פרגית ממולאת ועוד. כבר לא חייבים לעמוד במטבח שעות בכדי להגיש ארוחה טעימה וכשרה בחג, כל המנות במחלקת האוכל הביתי של חצי חינם מבושלות יום-יום מחומרי הגלם האיכותיים ביותר, במטבחים חדישים , תוך שמירה על רמת ניקיון קפדנית. אנו מזמינים את כלל הציבור להגיע ולהנות ממחלקת האוכל הביתי ברשת".

התפריט החדש יכנס בימים הקרובים לסניפי רשת חצי חינם ברחבי הארץ:
חולון, רחוב המרכבה 31  / ראשון לציון, רחוב לח"י 16 / הוד השרון, הרקון 2 מתחם שרונים


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.