header 2

יום ראשון, 17 במרץ 2019

זיו שילון "להיות הדור הבא של עצמך"

חברת אלטמן משיקה היום (ראשון 17/3) קמפיין חדש המבוסס על סיפור חייו של זיו שילון

חברת אלטמן משיקה היום (ראשון) קמפיין חדש המבוסס על סיפור חייו של זיו שילון. הקמפיין יציג את היכולת של שילון לנצח את האתגרים הפיזיים אותם הגוף צריך לעבור, על מנת לנצח את האתגר של תחרות "איש הברזל".
כידוע, שילון כנגד כל הסיכויים צלח בהצלחה את תחרות "איש הברזל" שהתקיימה באריזונה ארה"ב, דבר שמוכיח שתעצומות הנפש ביכולתן להתעלות מעל לכל אתגר.
בצילומי הקמפיין האינטנסיביים, שילון רץ 25 ק"מ ביום אחד.

בעשור האחרון עלתה המודעות לאורח חיים בריא, אנשים אוכלים בריא יותר ומחפשים דרכים לשמירה על כושר, ולכן טרנד הריצה פורח.
במסגרת הקמפיין חברת אלטמן תשיק את "Cetilar" הדור הבא בהפחתת כאבי שרירים, מפרקים ובשיפור כושר התנועה.
Cetilar הינו קרם חדשני, מוגן פטנט, שאחרי שנתיים מוצלחות באיטליה מגיע לראשונה לישראל. הקרם מסייע גם בהפחתת כאבים וגם בתהליכי שיקום התא.  כמו כן, הוא אינו מוגבל מבחינת משך זמן השימוש, בטוח לשימוש בשמש  ואינו מכיל דיקלופנאק  (NSAID) לעומת התכשירים האחרים הקיימים בשוק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.