header 2

יום שלישי, 15 במאי 2018

מותג הדנים ההולנדי G-STAR משיק קולקציית קיץ מדויקת ונועזת עם הקפדה יוצאת דופן בפרטים ייחודיים שמזמן הפכו לסמל ההיכר של המותג

סוד הקסם של G-STAR טמון ביכולת נדירה לייצר עולם עשיר ושלם ממקורות השראה ברורים ולהפוך את הג'ינס למוצר חדשני ושלם שמתאים לכל אחד ואחת 
G-STAR RAW גאים להשיק את קולקציית קיץ 2018 של מותג הדנים המוביל בעולם, ג'ינס הינו פריט לבוש היחיד שמאפשר לכל אחד ללבוש אותו באופן הייחודי לו, הוא מחבר בין כולם, חוצה גבולות גיאוגרפיים, חוצה מגדר, סטטוס, גיל או סטייל.

הקולקציה החדשה שהגיעה לחנויות עושה שימוש באלמנטים מיוחדים ביניהם בדים עשירים, שילובי הדפסים, גזרות מחמיאות ופאצ'ים שנוצרו מחיבורי בדים. המותג נותן מענה ופרשנות לטרנדים הבינלאומיים לעונה ומציע לנשים: אוברולים קייציים, חולצות T קלילות, ג'ינס 7/8 וג'ינסים קצרים, גופיות ספגטי מונוכרמטיות, ז'קטים קלילים ושמלות מבד נושם לצד מגוון ג'ינסים שמתאימים ליומיום. בגזרת הגברים ניתן למצוא חולצות T עם הדפסים, מכנסי ברמודה נוחים, חולצות מכופתרות, מגוון ג'ינסים, בגדי ים ומחלקת אביזרים עשירה שכוללת כובעים, תיקי גב אופנתיים, תחתונים ועוד.

הקולקציה משלבת דגמים קלאסיים עם אמירה אורבנית, תפרים מודגשים וחולצות בגזרות D3 שמייצגים את החדשנות והשלמות של המותג. הצבעוניות בקולקציה בצבעי חאקי-הסוואה, מנומר, כחול, תכלת, שחור, אפור ולבן.

לצד הפריטים הקיימים G-STAR ממשיכה לייצר דגם ג'ינס מנצח בשם ELWOOD המייצג את ה-DNA של המותג והוכתר לעיצוב הראשון בשיטת D3 המשתמש בטכניקות לפיסול הג'ינס סביב הגוף. דגם זה הפך לאחד המוכרים והאהובים בעולם וייחודו בעיצוב שמזוהה בטלאים באזור הברך, טלאים בצורת אוכף, עיצוב 3D, עיצוב השומר על העקב ותפרי ירך מלוכסנים.
  
טווח מחירים:
ג'ינסים- 499-999 ₪
טי שרט- 179-299 ₪
ברמודות- 399-499 ₪
מכופתרות- 399-599 ₪
חולצות פולו- 269 ₪
בגדי ים- 299 ₪
מכנסיים- 449-599 ₪

טווח מידות:
ג'ינסים:  גברים: 27 – 40  נשים: 23-31
מכנסיים: גברים  28-38   נשים: 23-30
חולצות: גברים XXS XXL נשים XXS-L
אוברולים: נשים XXS - L
נעליים: גברים 40 – 45 נשים 36-41 לאישה.

להשיג בחנותG-STAR  מתחם שרונה תל אביב, G-STAR   עיר ימים נתניה, G-STAR רויאל גרדן אילת ,ובחנויות אופנה נבחרות ברחבי הארץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.