header 2

יום שני, 25 בספטמבר 2017

מיוצרי הסדרה הנצפית ביותר בטלוויזיה האמריקאית "המפץ הגדול" מגיעה סדרת בת חדשה ומרגשת "שלדון הצעיר"

החל מה- 3.10 בבכורה בyesVOD והחל מה- 4.11 בערוץ yes Comedy
הסדרה, המזכירה מאד במבנה את "שנות הקסם" המיתולוגית, עוקבת אחרי דמותו של שלדון קופר, הדמות שמגלם זוכה האמי ג'ים פארסונס ב"המפץ הגדול", כשהפעם אנחנו זוכים לראות את שלדון בילדותו בגיל 9, מגולם על ידי השחקן הצעיר איאן ארמיטג' (הזכור כזיגי, בנה של שיילין וודלי ב"שקרים קטנים גדולים"), כשאנחנו עוקבים אחרי חייו של שלדון בקרב משפחתו במזרח טקסס ולימודיו בתיכון, אליו הוקפץ בעקבות מנת המשכל הגבוהה. את קולו של שלדון המבוגר המקריין את חוויות העבר מגלם כמובן פארסונס עצמו, שהוא אף ממפיקי הסדרה.
שלדון חי בקרב בני משפחתו המורחבת  את אמו מארי קופר מגלמת זואי פרי, בתה במציאות של לורי מטקלף, המגלמת את אמו של שלדון המבוגר ב"המפץ הגדול", ונשמעת ונראית בדיוק כמו גרסה צעירה שלה. כמו דמותה ב"המפץ הגדול" מרי היא נוצריה מאמינה שלא מוכנה לתת לשלדון לעשות כל מה שמתחשק לו, אך היא גם אמא מגוננת שתעשה הכל כדי לתת לו להגשים את חלומו ושלא ירגיש שונה וחריג מהילדים האחרים.
לאנס ברבר מגלם את ג'ורג' קופר , אביו של שלדון, מונטנה ג'ורדן מגלם את אחיו הגדול ג'ורג' ג'וניור ואילו ריגן ריורד הצעירה היא אחותו התאומה מיסי. בתפקיד סבתו האגדית "מי מואו" מגלם השחקנית הקומית הותיקה אנני פוטס ("מכסחי השדים", "נשים מעצבות")
את הסדרה מפיקים צ'אק לורי וסטיבן מולארו ("שני גברים וחצי") שעומדים גם מאחורי סדרת האם "המפץ הגדול", יחד עם ג'ים פארסונס ובן זוגו טוד ספיווק. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.