header 2

יום שלישי, 26 בספטמבר 2017

בנק ירושלים ישמש כנותן החסות הראשי של בית"ר נורדיה ירושלים

במועדון האוהדים גאים להכריז על נותן החסות הראשי של הקבוצה לעונת 2017/8: בנק ירושלים * בטקס חגיגי בלשכת ראש העירייה הכריז מנכ"ל בנק ירושלים, גיל טופז: "הבנק מזוהה עם עולם הערכים של הקבוצה ובפרט עם הנושאים החברתיים שהקבוצה מובילה"
בית"ר נורדיה ירושלים גאה להציג את נותן החסות הרשמי של הקבוצה לעונת 2017/18 – בנק ירושלים.
לרגל ההכרזה על שיתוף הפעולה בין הצדדים אירח בלשכתו ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, את ראשי בנק ירושלים ובהם המנכ"ל גיל טופז, ואת ראשי בית"ר נורדיה ירושלים ובהם מומי דהן, מאנשי העסקים הבולטים בירושלים שחתום כשושבין על שיתוף הפעולה בין הבנק למועדון האוהדים.
בין היתר הגיעו למפגש המנהל המקצועי של הקבוצה משה בן ארוש, השחקנים ציון זקן, אופיר עמרם, עאטף אבו בילאל ושי נסים, המנכ"ל יואל סרני וחברי הנהלת המועדון, לצד בכירי הנהלת בנק ירושלים וראשי הסניף המקומי של הבנק. בלשכת ראש העירייה קידם את פני הבאים הממונה על הספורט, שוער העבר של בית"ר ירושלים איציק קורנפיין.
הבנק ישמש כנותן החסות של המועדון ויקיים שיתוף פעולה נרחב גם מחוץ לגבולות המגרש, שת"פ הכולל תמיכה בפעילויות חברתיות וקהילתיות של האגודה. בית"ר נורדיה ירושלים הוא מועדון אוהדים אשר הוקם על ידי אוהדי בית"ר שמאסו באלימות ובגזענות. המועדון מצוי בבעלות מלאה של אוהדים חברי עמותה ומשחק במסגרת ליגה א'.
לצד בנק ירושלים יאמצו את הקבוצה הבוגרת ואת מחלקת הנוער של המועדון גופים נוספים ובראשם חברת אורטל נופש ואירועי קונספט בראשות אלי דנון (זו השנה הרביעית), מרפאות עיניים בראשות ד"ר לוינגר (שנה שלישית) ונותני חסות משניים ובהם אלדן שירותי דרך, JTLV, החברה הקבלנית ושאחי את עמלה, סושי רחביה, מוסך לשם, אלטרנטיבה 1 וחברת גרין קאר. 
גיל טופז, מנכ"ל בנק ירושלים מסר כי: "אני שמח על החיבור של בית"ר נורדיה ירושלים עם בנק ירושלים. הבנק מזוהה עם עולם הערכים של הקבוצה ובפרט עם הנושאים החברתיים שהקבוצה מובילה".
הגר פרץ דיין, מנהלת חדשנות, שיווק ואסטרטגיה בבנק ירושלים ציינה: "החיבור עם בית"ר נורדיה ירושלים מגיע על רקע החיבור שיש לבנק עם העיר ירושלים וספציפית לערכי הקבוצה שהוקמה ע"י האוהדים וחרטה על דגלה מאבק באלימות ובגזענות".
מומי דהן, ממייסדי בית"ר נורדיה ירושלים: "אני שמח על החיבור לגוף עסקי כמו בנק ירושלים ששורשיו נטועים בעיר ואני מאחל לנו שבעזרתם  נעלה בשנה הבאה לליגה הלאומית".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.