header 2

יום חמישי, 7 בספטמבר 2017

להתמודד עם האתגרים שבאבטחת טריליון מכשירים מחוברים בכנס Arm TechCon 2017

עיקר החדשות:
· מספר שיא של תצוגות וחסויות מחזק עוד את המעמד של Arm® TechCon 2017 כאירוע הראשון במעלה בסביבת המחשוב.
· נאומים מרכזיים של היועצת לאבטחת סייבר של חברות ד"ר ג'סיקה ברקר ומומחית האינטרנט של הדברים המובילה סטייסי היגינבותאם.
· ד"ר מרי אייקן, פסיכולוגית הסייבר הפורנזית שהייתה ההשראה לסדרה CSI: סייבר, תסביר מדוע מגזר הטכנולוגיה צריך לנקוט בתכנון בגישה שיותר מתרכזת באדם.
· גילויים של ארם על פתרונות טכנולוגיים מוטבעים מאובטחים חדשים ו-IP

קיימברידג', אנגליה, 6 בספטמבר 2017, (BUSINESS WIRE):
ארם פרסמה היום את הרשימה הסופית של הנאומים המרכזיים והמושבים הטכניים ב-Arm TechCon 2017. התוכנית השנה תתמקד בשאלה איך מגזר הטכנולוגיה יכול להתמודד עם פרדיגמות חדשות של שינוי גודל ואבטחה בטכנולוגיות האינטרנט של הדברים ולאפשר בינה מלאכותית באמצעות למידת מכונה וראייה ממוחשבת, בכל תחום המחשוב. Arm TechCon חוזר למרכז הכנסים של סנטה קלרה (24-26 באוקטובר) ויכלול נאומים מרכזיים של מנהלים בארם יחד עם כמה מהקולות הכי מלהיבים באינטרנט של הדברים ובאבטחת סייבר.
בכל שנה Arm TechCon מפגיש אנשים מסביבות המחשוב המובילות בעולם. הכנס של 2017 יהיה הגדול ביותר אי פעם עם מספר שיא של מציגים ונותני חסות. צפויים יותר מ-4,000 משתתפים שיקבלו תובנות מאנשי טכנולוגיה מובילים בסביבה של ארם ומובילי מחשבה בענף.
"הטכנולוגיה גורמת לצמיחה כלכלית ושגשוג ועוזרת לנו עכשיו להתמודד עם כמה מהבעיות הדחופות ביותר של החברה, באמצעות חידושים בתחומים כגון בריאות, חינוך ותשתיות. העולם שלנו נעשה יותר ויותר מחובר, ויש לנו הזדמנות נהדרת ליצור ערך חדש, אבל עלינו לתת מענה לאתגרי הפרטיות והאבטחה שבאים איתה", אמר סיימון סיגרס, מנהל עסקים ראשי, ארם. "ב-Arm TechCon, לא רק נקיים דו-שיח על הטיפול באמון ובפרטיות, אלא גם נזהה צעדים באים ניתנים לפעולה לקראת חשיבה מחודשת בנוגע לגישות תכנון של חומרה ותוכנה וקידום אתוס שמתרכז באדם בענף שלנו".
למשתתפים ב-Arm TechCon 2017 יהיו מערך נרחב של הזדמנויות למידה, עם 60+ שעות של למידה בהנחיית מומחים בשמונה מסלולים בכנס, מצגות סרטים, הדגמות של יותר ממאה ספקים מציגים ורשימת נואמים מרכזיים שכוללת את:
· המומחית והמשפיעה בתחום האינטרנט של הדברים סטייסי היגינבותאם
· המומחית לאבטחת סייבר ד"ר ג'סיקה ברקר
· פסיכולוגית הסייבר ד"ר מרי אייקן
· מנכ"ל ארם סיימון סיגרס
· סמנכ"ל הכספים של ארם מייק מולר
· נשיא קבוצת שירותי האינטרנט של הדברים של ארם דיפש פאטל
התוכנית הטכנית כוללת מגוון של אתגרים מהעולם האמיתי שניצבים בפני מפתחי תוכנה, מהנדסי חומרה ומנהלים בכירים. מושבי המסלולים מתאימים לרמות הניסיון של מתחילים ושל מומחים. שמונת מסלולי הכנס יתמקדו בדברים האלה:
ההרשמה ל-Arm TechCon 2017 פתוחה עכשיו: למידע נוסף על הנאומים המרכזיים או על מסלולי הכנס, בקרו באתר של Arm TechCon.
התחברו עם Arm TechCon:
· טוויטר: https://www.twitter.com/arm #ArmTechCon
· לינקדאין: https://www.linkedin.com/company/arm 
אודות ארם
ארם טכנולוגיות נמצאת במרכזה של מהפכת מחשוב וחיבור שמשנה את האופן שבו אנשים חיים ועסקים פועלים. תכנוני המעבדים המתקדמים והיעילים אנרגטית שלנו מאפשרים בינה ביותר ממאה מיליארד שבבי סיליקון ומפעילים באופן מאובטח מוצרים כמו חיישנים, סמארטפונים ומחשבי על. עם יותר מאלף שותפי טכנולוגיה, ביניהם המותגים העסקיים והצרכניים הגדולים ביותר בעולם, ארם מניעה חידושים בכל התחומים שבהם מתרחש מחשוב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.