header 2

יום שישי, 8 בספטמבר 2017

מנקיינד מגיבה להוריקן הארווי באמצעות תרומה של Afrezza®

תרומה של אינסולין נשאף מעניקה תמיכה לאנשים שחיים עם סוכרת

ווסטלייק וילג', קליפורניה, 7 בספטמבר 2017, (GLOBE NEWSWIRE):
חברת מנקיינד (Nasdaq:MNKD) (TASE:MNKD) הודיעה היום על התמיכה של החברה בקורבנות של הוריקן הארווי באמצעות תרומה של Afrezza® (אינסולין הומני) באבקה לשאיפה. התרומה תישלח השבוע אל Insulin for Life USA, Inc., ארגון ללא כוונת רווח שייעודו לעזור לאנשים שחיים עם סוכרת על ידי הספקת אינסולין מציל חיים ומוצרים אחרים לניהול המחלה בעיתות צרה. Insulin for Life USA, Inc., האגודה האמריקנית לסוכרת ו-JDRF חברו כדי להבטיח שמוצרי הסוכרת שנתרמו יגיעו למקלטים ולמנהלי בריאות במחוזות באזורים שנפגעו מהר ככל האפשר.
"בעיתות משבר, רבים מאיתנו תלויים בבריאות הטובה שלנו שתעזור לנו להגיע לימים טובים יותר", אמר מייקל קסטניה, מנהל העסקים הראשי של חברת מנקיינד. "בין מיליוני התושבים שנפגעו מהוריקן הארווי יש אנשים שחייבים לנהל את הסוכרת שלהם כדי לשמור על בריאות טובה -- אבל מופרדים בגלל הנסיבות מהאספקה שלהם. הושטת יד לעזרה עולה בקנה אחד עם הערכים של החברה שלנו, וזה פשוט הדבר הנכון לעשות".
Afrezza®, שזמינה לפי מרשם בלבד, היא אינסולין נשאף עם פעולה מהירה שמשמש לשיפור השליטה הגליקמית במבוגרים עם סוכרת. מנקיינד אישרה העברת תרומה של יותר מ-27,000 מחסניות של אינסולין ל-Insulin for Life USA. למידע נוסף, כולל מידע בטיחות חשוב על Afrezza®, בקרו באתר www.afrezza.com.
"כשמדובר בבניית החיים מחדש אחרי אירוע גדול כמו הוריקן הארווי, נדיר שהדברים הולכים לפי התוכנית", אמר קסטניה. "אנחנו מקווים שהתמיכה שלנו מעניקה הקלה מסוימת לנזקקים בתקופה קשה כזאת".
אודות חברת מנקיינד
חברת מנקיינד (Nasdaq:MNKD) (TASE:MNKD) מתמקדת בפיתוח ומסחור של מוצרי ריפוי נשאפים עבור חולים עם מחלות כגון סוכרת ויתר לחץ דם ריאתי. מנקיינד ממסחרת כעת את Afrezza® (אינסולין הומני) באבקה לשאיפה, המוצר הראשון של החברה שאושר על ידי FDA, בארצות הברית שבה הוא זמין לפי מרשם בבתי מרקחת ברחבי הארץ. המטה של מנקיינד נמצא בווסטלייק וילג', קליפורניה, ויש לה מפעל ייצור חדיש בדנברי, קונטיקט. החברה גם מעסיקה אנשי מכירות בשטח ונציגים רפואיים ברחבי ארה"ב. למידע נוסף, בקרו באתר www.mannkindcorp.com.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.