header 2

יום שלישי, 13 בדצמבר 2016

מנכ"ל חברת Transcontinental Realty Investors מגדיל אחזקתו בחברה

דאלאס, 13 בדצמבר 2016, (BUSINESS WIRE) :
מנכ"ל חברת טרנסקונטיננטל ריאליטי אינבסטור (Transcontinental Realty Investors, Inc), דניאל ג'יי מוס, הגיע לאחרונה לישראל כדי לנתח הזדמנויות פיננסיות, מתוך ראיה כי ישראל מהווה שוק הפתוח לאפשרויות של השקעות בחברות נדל"ן בארה"ב.
"במהלך הדיונים שלי עם קבוצות וגופים פיננסים ישראלים רבים, עלתה התייחסות רבה לעובדה כי שווי השוק של TCI עומד על ממוצע של 90 מיליון דולר בלבד במהלך החודשים האחרונים. התגובה הכללית שלי ממוקדת בהישגים המשמעותיים ש- TCI השיגה, במיוחד בעוד אנו מטפסים חזרה מהתמוטטות שוק הנדל"ן האחרונה שהתרחשה בארה"ב", אמר דניאל מוס. "ציינתי גם כי חלק ניכר מהמניות של TCI מוחזקות ברוב על ידי חברה ציבורית אחרת (ARL). השוק לא מבין זאת, וכתוצאה מכך מעריך בחסר את מניית TCI".
"לדעתי, החברה נחושה לצמוח, והיא תשפר את הערך לבעלי המניות בשנים הקרובות. אני אופטימי לגבי התחזית עבור כלכלת ארה"ב, ו- TCI ממוקמת היטב כדי להרוויח מהשיפור בתנאים", הוסיף מוס. "אני רוכש 285,000 מניות של TCI, המצטברות להשקעה של כ- 3 מיליון דולר, בנוסף למניות שכבר בבעלותי".
Transcontinental Realty Investors, Inc. שומרת על מיקוד חזק ביצירת ערך משופר לבעלי מניות באמצעות רכישה, מימון, תפעול, פיתוח ומכירה של נכסי נדל"ן לרוחב אזורים גיאוגרפיים רבים בארה"ב. החברה נסחרת בבורסת ניו יורק תחת הסימול TCI. Transcontinental  מייצרת הכנסות באמצעות בעלות וניהול מקצועי של דירות, בנייני משרדים, מחסנים ומרכזים קמעונאיים אשר "מוערכים בחסר" או "מבצעים בחסר" בעת הרכישה. ערך מתווסף תחת בעלות Transcontinental , והנכסים ממוצבים בדירוג גבוה יותר באמצעות שיפורים פיזיים וניהול משופר. Transcontinental  גם פיתחה נכסים חדשים, בעיקר דירות יוקרה על קרקע שבבעלותה.
American Realty Investors, Inc., הנסחרת בבורסת ניו יורק (NYSE:ARL), שומרת על מחויבותה לערך גדול יותר לבעלי מניות באמצעות רכישה, מימון, תפעול ומכירה של נדל"ן ונכסי נדל"ן. American Realty מבוזרת מאוד מבחינת מיקום, עם מערך של נכסים הממוקמים באופן אסטרטגי ברחבי ארה"ב. האחזקות שלה כוללות דירות, בנייני משרדים, מרכזי קמעונאות ויחידות קרקע. בעת הרכישה, הנכסים שלה לעיתים קרובות נחשבים כ"מוערכים בחסר" או "מפותחים בחסר". תחת בעלות ARL, מתווסף ערך באמצעות שיפורים פיסיים וכן ניהול משופר. התוצאה היא הכנסה גדולה יותר באמצעות מחירי שכירות ותפוסה גבוהים יותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.