header 2

יום שלישי, 6 בדצמבר 2016

Business Wire ו-Agility PR Solutions משתפות פעולה כדי לשפר את ההגעה של המדיה ואת אפשרויות הניתוח

ניו יורק, 6 בדצמבר 2016, (BUSINESS WIRE):
 Business Wire ביזנסוייר ו-Agility PR Solutions הכריזו על שותפות אסטרטגית חדשה כדי לספק לאנשי תקשורת מקצועיים יכולות משופרות של ניתוח מדיה, ניטור והפצה. המהלך הזה מרחיב יוד את ערכת כלי התקשורת של Business Wire בכך שהוא מציע ללקוחות פתרון יעיל ומשתלם שישלב הגעה של המדיה וניטור ערוצי מדיה מרובים בקמפיין התקשורת שלהם.
ההודעה לעיתונות החכמה הזאת כוללת מולטימדיה. צפו בהודעה המלאה כאן: http://www.businesswire.com/news/home/20161206005108/en/
פישוט מחזור החיים של התקשורת (גרפיקה: Business Wire)
"המחויבות של Business Wire ללקוחותינו ממשיכה להיות בראש סדר העדיפויות שלנו. השותפות החדשה הזאת עם Agility PR Solutions תעזור ללקוחותינו להעלות את הרמה של קמפיין התקשורת שלהם על ידי התמקדות טובה יותר בעיתונאים ומשפיעים רלבנטיים, התעדכנות בטרנדים קריטיים בענף ומדידת היעילות האמיתית של המסרים שלהם", אמרה Cathy Baron Tamraz, מנכ"לית Business Wire.
מאז 2003, ארגונים סמכו על Agility PR Solutions, כיום חברת בת של Innodata (NASDAQ:INOD) לגבי צורכי מסדי הנתונים, הניטור והניתוח שלהם במדיה.
"השותפות המלהיבה הזאת עם Business Wire תספק ללקוחות פתרון תקשורת שלם להפצה, מיקוד וניטור. באמצעות מוצרים משלימים ומחויבות להצלחה של הלקוחות, הפתרון המשותף שלנו יעזור לאנשי יחסי הציבור להגביר את אסטרטגיות היח"צ והתקשורת שלהם", אמר מרטין לייסטר, מנכ"ל Agility PR Solutions.
השותפות האסטרטגית של Agility PR Solutions ו-Business Wire מאפשרת ללקוחות:
  • זיהוי אנשים משפיעים: חיפוש במסד נתוני המדיה Agility™ הכולל כמעט 800,000 אנשי קשר מאומתים ביותר מ-200 מדינות ויצירת ושמירת רשימות מותאמות אישית. מידע נוסף, כולל אופן הפניה המועדף על עיתונאים ומה הם מכסים, יעזור ללקוחות של Business Wire לבצע מיקוד אסטרטגי בעיתונות ולעקוב אחרי חדשות שעוברות ברשת.
  • הגברת מסרים: חיזוק השירותים של Business Wire על ידי הגעה מותאמת אישית למשפיעי מפתח, באמצעות כלי משלוח הדואלים ומעקב המעורבות המשולבים של Agility. זיהוי מהיר של אנשי קשר לפעילות המשך על ידי צפייה מי פתח דואלים או הקליק עליהם.
  • ניטור כיסוי: השותפות החדשה של Business Wire עם Agility PR Solutions מאפשרת מגוון רחב של יכולות ניטור מדיה בשירות עצמי ובשירות מלא. מעקב אחרי נושאים טרנדיים, הסנטימנט של הלקוחות, נתח פרסום (share of voice), המתחרים ופעילות במדיה חברתית.
  • מדידת השפעה: הלקוחות יכולים להעריך את ההצלחה של פעילות התקשורת באמצעות יכולות דיווח משולבות ולקבל תובנות שאפשר לפעול לפיהן על היעילות של פעילות התקשורת שלהם באמצעות דוחות שהוכנו מראש או מותאמים אישית.
רכיב קריטי בשותפות החדשה הזאת הוא המחויבות של שתי החברות, Business Wire ו-Agility PR Solutions, לספק תמיכת ושירות לקוחות מעולים. לקוחות שמנצלים את שירותי התקשורת החדשים האלה יכולים לסמוך על Agility PR Solutions שתספק תמיכה מעל ומעבר כדי להבטיח שיפיקו את המירב מההשקעה שלהם.
השותפות האסטרטגית בין Business Wire ו-Agility PR Solutions היא בתוקף מיידי ומיועדת לעזור ללקוחות כשהם בונים ויוצרים את אסטרטגיות התקשורת שלהם ב-2017 ואחריה.
אודותBusiness Wire
Business Wire, חברה בבעלות Berkshire Hathaway, היא המובילה הגלובלית בהפצת הודעות לעיתונות והודעות גילוי נאות רגולטוריות. אנשי קשרי משקיעים, יחסי ציבור, מדיניות ציבורית ושיווק סומכים על Business Wire שתדע להפיץ באופן מדויק ידיעות מניעות שוק ומולטימדיה, לארח חדרי חדשות מקוונים ואתרי קשרי משקיעים, לבנות פלטפורמות שיווק תוכן, ליצור מעורבות חברתית ולספק ניתוחי פילוח קהל שמשפרים את האינטראקציה עם שוקי יעד ספציפיים. Business Wire, שנוסדה בשנת 1961, היא מקור חדשות מהימן עבור גופי חדשות, עיתונאים, מומחי השקעות ורשויות רגולטוריות, ומספקת ידיעות ישירות לתוך מערכות חדשות ואל אתרי ידיעות מקוונים מובילים באמצעות רשת ה-NX הסימולטנית והמוגנת בפטנטים רבים שלה. ל-Business Wire  יש 29 משרדים ברחבי העולם המאפשרים לה לענות באופן בטוח על הצרכים המגוונים של אנשי התקשורת ושל צרכני החדשות. ב-2015 Business Wire חברה אל Al Roker Entertainment ביצירת BizWireTV, תוכנית חדשות דו שבועית באמצעות וידאו דיגיטלי שמציגה את ההודעות לעיתונות הכי טרנדיות שעברו ברשת.
מידע נוסף באתרים services.BusinessWire.com ו-Tempo, המשאב של Business Wire לטרנדים בענף; עקבו אחרי עדכונים בטוויטר: @businesswire או בפייסבוק.
אודות Agility PR Solutions
Agility PR Solutions מספקת פתרונות מסדי נתונים, ניטור וניתוח של מדיה כדי לפשט את מחזור החיים של התקשורת. מאז 2003, ארגונים סמכו על הכלים והשירותים שלנו כדי שיעזרו להם לזהות משפיעים, להגביר מסרים, לנטר כיסוי ולמדוד תוצאות. Agility PR Solutions, חברת בת של Innodata (NASDAQ:INOD), מחויבת לשמח כל לקוח ושיעורי שימור הלקוחות שלנו שהם הגבוהים בענף מוכיחים זאת. למידע נוסף בקרו באתר www.agilitypr.com ועקבו אחרינו בטוויטר @agilityprs.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.