header 2

יום שלישי, 13 בדצמבר 2016

משרום נטוורקס ואל מריה מאחדות כוחות כדי לספק פתרונות SD-WAN לאזור GCC


חדשנית ה-SD-WAN והמפיצה המובילה ב-GCC מספקות פונקציות של רשת וירטואלית מודולרית עבור רשתות קוגניטיביות


סן דייגו, 12 בדצמבר 2016, (GLOBE NEWSWIRE):

 משרום נטוורקס, הממציאה של הפלטפורמות Broadband-Bonding ורשתות רחבות מוגדרות באמצעות תוכנה (SD-WAN) הודיעה היום ש-Al Maria Middle East Technologies, מפיצה ומשווקת ערך מוסף (VAR) שמשרתת עסקים באזור GCC (מועצת המפרץ לשיתוף פעולה - איחוד האמירויות, קטאר, בחריין, עומאן, ערב הסעודית וכוויית) בחרה בחברה כיצרנית המועדפת שלה בביצועי רשתות רחבות ופתרונות SD-WAN.

"חלק מהאתגרים החשובים במתן שירות למזרח התיכון הם אמינות האינטרנט, זמן ההתאוששות של חיבורים וחשבונות גבוהים מאוד עבור החיבור", אמר זאהיר אסאריה, המנהל הכללי של Al Maria Middle East Technologies. "משרום נטוורקס, באמצעות טכנולוגיית broadband-bonding שלה, מספקת פתרון מאובטח, אמין ומשתלם שיש לו ביקוש נרחב באזור שאנחנו משרתים. עדיין לא היה לנו לקוח לא מרוצה שהשתמש בטכנולוגיה של משרום נטוורקס".

אל מריה היא אחת מהמפיצים הכי חשובים שמשרתים את אזור GCC והיא משתמשת במוצרים של משרום נטוורקס בקבוצה מגוונת של עסקים תובעניים, ביניהם מלונות ברמה עולמית, סוכנויות למכירת רכב, חברות השקעות, חברות נפט ואוניברסיטאות. על ידי שימוש בטכנולוגיות ה-broadband-bonding וה-VNF, אל מריה מספקת ללקוחותיה חיבור רשת רחבה עתיר ביצועים עם פס רחב וגם ביצועים בני קיימא ברמת היישום. broadband-bonding גם מאפשר לרשת של אל מריה לנצל מעגלים משניים ושלישוניים כדי לספק את כל רוחב הפס שזמין מכל המעגלים בו זמנית, באמצעות תכנון שפועל כל הזמן עם מעבר אוטומטי לגיבוי בעת כשל שמבצע אוטומטית תעדוף ואופטימיזציה של יישומים קריטיים.

קאהיט אקין, מנכ"ל משרום נטוורקס, אמר: "פתרונות מתקדמים כמו VNF Design Studio  שלנו מרחיבים את יתרונות יכולת התכנות של מרכז הנתונים המוגדר באמצעות תוכנה כל הדרך עד הסניף. זה נותן לאל מריה ולקוחותיה רשתות רחבות קוגניטיביות זריזות שיכולות לעקוף בעיות ברשת באופן אוטומטי ללא התערבות אדם."

עסקים מתחילים להכיר בכך שהרשת הרחבה היא צוואר הבקבוק העיקרי של הביצועים בשירותי ענן וחיבור לאינטרנט, ולכן יש עזיבה של רשתות פרטיות בניהול ספקי התקשורת כגוןMPLS  כמקור החיבור היחידי, בגלל יישומים מתארחים וגם עלויות נמוכות יותר וזמינות של פס רחב יותר. יותר ויותר עסקים פונים למפיצים/ משווקי ערך מוסף וספקים של שירותים מנוהלים כמו אל מריה בשביל פתרונות שיאפשרו להם לנהל מרחוק רשתות שונות באתרים מרובים. הפתרון של משרום מתאים באופן מושלם לסביבה הזאת, ומספק לא רק את יכולות הבונדינג והאופטימיזציה בזמן אמת אלא גם את מדדי הדיווח שנחוצים כדי לנהל רשת בכל גודל.

מידע נוסף על משרום נטוורקס והמוצרים שלה שזמינים היום אפשר למצוא  באתר https://www.mushroomnetworks.com

אודות משרום נטוורקס

Mushroom Networks, Inc. היא חברה בבעלות פרטית שהמטה שלה בסן דייגו, קליפורניה, שמספקת פתרונות  Broadband Bonding שהוגשו לגביהם בקשות לפטנטים למגוון של יישומי חיבור לאינטרנט. קו מוצרי הדגל של החברה משרת עסקים קטנים ובינוניים, ארגונים, בניינים מרובי דיירים וספקי שירותי פס רחב ומאחד טכנולוגיות גישת פס רחב שונות ויוצר צינור פס רחב אחד מאוד אמין שאפשר לשנות את הגודל שלו בקלות לפי הצרכים. משרום נטוורקס זכתה בפרס המוצר החדשני 2015 שמעניק CONNECT, הייתה בין המועמדים הסופיים לפרס החדשנות הנחשק של San Diego Business Journal ב-2012, זכתה בXCHANGE Tech Innovators Xcellence Award- וזכתה בפרס "המוצר החדש הכי חדשני" 2008 של CONNECT® ובפרס "המגמה הטכנולוגית המובילה של 2008" של Network World. למידע נוסף, בקרו באתר https://www.mushroomnetworks.com או התקשרו (858) 366-9255.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.