header 2

יום רביעי, 21 בדצמבר 2016

P&G פרוקטר אנד גמבל מפרסמת דוח אזרחות ראשון אי פעם

סינסינטי, 15 בדצמבר 2016, (BUSINESS WIRE) :
חברת פרוקטר אנד גמבל (NYSE:PG) פרסמה את דוח האזרחות הראשון אי פעם שלה, שמפרט את ההתקדמות בהפחתת טביעת הרגל הסביבתית שלה, שיפור התנאים הסוציאליים לנזקקים, קידום הגיוון והכלילה, והעצמת נשים בתוך ומחוץ לחברה. P&G מפרסמת דוח קיימות כל שנה מאז 1999 אבל עדכנה אותו השנה והכלילה סקירה יותר מקיפה על הדברים הטובים שהחברה עושה.
"אנחנו חברה, ורוצים להיות ידועים כחברה, עם ממשל תאגידי אחראי שמתנהגת באופן מוסרי, שהיא פתוחה ושקופה בהתנהלות העסקית שלה, שתומכת במטרות טובות ומגנה על הסביבה, ושמספקת מקום עבודה מושך שבו העובדים מקבלים יחס טוב ומקבלים הזדמנות להיות כל מה שהם יכולים להיות", אמר דייוויד טיילור, יו"ר מועצת המנהלים, הנשיא ומנהל העסקים הראשי של P&G.
דגשים מדוח האזרחות 2016 של P&G:
- אחריות סביבתית: התקדמות באקלים, מים והפחתת פסולת כולל השגת היעד של P&G להפחית את צריכת האנרגיה ב-20% מאז 2010; הכנסה לשוק של Tide purclean™, הדטרגנט על בסיס ביולוגי הראשון (65% על בסיס ביולוגי) עם עוצמת הניקוי של טייד וקבלת אישור  FSC® לכל מוצרי Charmin שמעיד שהם מגיעים מיערות אחראיים. 
- השפעה על הקהילה: תוכנית מי השתייה הבטוחים לילדים של P&G סיפקה את ליטר המים הנקיים ה-10 מיליארד שלה; החברה העניקה תמיכה כמענה ליותר מ-25 אסונות טבע ברחבי העולם ומכירה בעשרים שנה של הענקת חינוך והזדמנויות לילדים בסין באמצעות Project Hope.
- גיוון וכלילה: ניצול הגיוון שלנו כדי להפוך תובנות לפעולה ולשחרר את הכוח של הצוותים שלנו לחדש ולנצח; העלאת הרף לנשים בתוך P&G באמצעות מחויבות להשגת איזון מגדרי בכל הדרגים של החברה; מתן ביטוי לסוגיות שמשפיעות על החברה באמצעות קמפיינים כמו "שנו את הגורל" של SK-II; התקדמות בתוך ומחוץ לקירות שלנו עם עובדים צרכנים ממוצא אפריקני באמצעות "השחור שלי יפה" ומוצרים כמו סדרת הזהב של פנטן.
- שוויון מגדרי: יצירת עולם טוב יותר על ידי התמודדות עם ההטיה המגדרית באמצעות הקול שלנו בפרסום על ידי קמפיינים כגון Always Like a Girl, Ariel Share the Load; הסרת חסמים מוטי מגדר לחינוך והזדמנויות כלכליות באמצעות תוכניות כמו "שיקשה" בהודו; חיזוק המחויבות שלנו לייצוג שווה בתוך P&G.
אפשר למצוא את דוח האזרחות כאן.                                                   
אודות פרוקטר & גמבל
P&G משרתת צרכנים ברחבי העולם באמצעות אחד התיקים החזקים ביותר של מותגים אמינים ואיכותיים מובילים, ביניהם:
Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, Whisper®
הקהילה של P&G כוללת פעילות בכ-70 מדינות ברחבי העולם. למידע והחדשות הכי מעודכנים על P&G והמותגים שלה בקרו בבקשה באתר http://ww.pg.com.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.