header 2

יום ראשון, 17 במרץ 2019

הזוכה הגדולה הולכת לרגש את העולם כולו- רשת אמזון תפיק גרסה אמריקאית של "על הספקטרום" של yes!


הזוכה הגדולה של טקס פרסי הטלוויזיה תרגש גם את העולם כולו!

רשת אמזון תפיק גרסה אמריקאית של "על הספקטרום" של yes!

את העיבוד האמריקאי של "על הספקטרום", יוביל ג׳ייסון קייטמס,

זוכה פרס האמי על סדרות מצליחות ואהובות בכל העולם,

דוגמת "אורות ליל שישי", "הורים במשרה מלאה","רוזוול" ועוד

***

yes ואמזון מודיעות על הסכם הפקה חסר תקדים של הסדרה "על הספקטרום", הזוכה הגדולה של טקס פרסי הטלוויזיה, לפלטפורמת הענק של אמזון. זוהי הפקה ראשונה של הרשת לפורמט ישראלי.  את העיבוד האמריקאי של "על הספקטרום" לאמזון יוביל התסריטאי והמפיק ג׳ייסון קייטמס, זוכה פרס האמי על סדרות מצליחות ואהובות בכל העולם, דוגמת '"אורות ליל שישי", "הורים במשרה מלאה", ו"רוזוול".



רק בתחילת השבוע הוכתרה "על הספקטרום" למנצחת הבלתי מעורערת בטקס פרסי האקדמיה לטלוויזיה עם 9 פרסים, מתוך שיא של 21 פרסים ל-yes, ביניהם פרס התסריט שהוענק ליוצרת ותסריטאית הסדרה דנה אידיסיס, פרס הבימוי שהוענק לבמאי והיוצר יובל שפרמן, פרס השחקנית הטובה ביותר שהוענק לנעמי לבוב, ופרס סדרת הדרמה הטובה ביותר!



"על הספקטרום", "שזכתה השנה גם בפרס הסדרה הטובה ביותר בפסטיבל "סירייס מאניה", התחרות היוקרתית והחשובה בעולם לסדרות טלוויזיה, ואף היתה לנציגה הישראלית היחידה אי פעם שהוקרנה בפסטיבל טרייבקה היוקרתי מייסודו של רוברט דה-נירו, מצטרפת לרשימה הולכת וגדלה של סדרות מבית yes שנמכרות לשידור ברחבי העולם באמצעותyes Studios , זרוע ההפצה של yes בחו"ל בניהולה והובלתה של דנה שטרן. yes Studios חתומה בין היתר גם על מכירת "תאג"ד" לרשת פארמונט, שהפקידה את בימוי הסדרה בידיו של זוכה האוסקר, רון הווארד, מכירת "השוטר הטוב" (שיצרו תומר וארז אבירם, בהפקת יואב גרוס) בגרסת מקור ובהפקה אמריקאית בכיכובם של טוני דנזה וג'וש גרובן בנטפליקס, מכירת הסדרה "כבודו" (שיצרו שלמה משיח ורוני ניניו, בהפקת רם לנדס וחברת "קודה") לרשת שואוטיים האמריקאית שליהקה רק לאחרונה לתפקיד הראשי את כוכב העל בריאן קרנסטון, וכמובן סדרת הדגל "פאודה" לנטפליקס (שנוצרה על-ידי ליאור רז ואבי יששכרוף) הזמינה לצפייה בלמעלה מ-190 מדינות בעולם.





רן גוראון, מנכ"ל yes: "ההסכם מהווה נדבך משמעותי נוסף בהפיכתה של תעשיית הטלוויזיה הישראלית לאבן שואבת של תוכן מבוקש, פורץ דרך ובעל קול ייחודי שאין כמותו בעולם. yes גאה לשמש כמובילת ה-Start Up TV Nation ותמשיך להביא למסך באמצעות מומחי התוכן שלה, את הפקות המקור הטובות ביותר, שימשיכו להסב כבוד למדינת ישראל בעולם, הודות לפועלה הנרחב של yes Studios.



דנה שטרן, מנהלת yes Studios: "אנו נרגשים משיתוף הפעולה עם ענקית הטלוויזיה אמזון, ועם היוצר הנפלא ורב המוניטין, ג'ייסון קייטמס, שהביע מחויבות עמוקה ואישית לפרויקט לצד רצון עז להפיץ לעולם את הבשורה החשובה והמרגשת שנושאת "על הספקטרום".



"על הספקטרום", שיצרו דנה אידיסיס (בהשראת אחיה האוטיסט, גיא ) ויובל שפרמן, בהפקת אודי סגל (סומיוקו הפקות), היא דרמה קומית בכיכובם  של נעמי לבוב, ניב מג'ר , בן יוסיפוביץ' ואבי דנגורובמרכזה ובפעם הראשונה בטלוויזיה, צעירים על הספקטרום האוטיסטי, אשר חולקים יחד דירה במסגרת דיור מוגן בלב שכונות רגילות בעיר רמת-גן. דרך נקודת מבטם הייחודית על החיים, עולים ספקות לגבי העולם "הנורמלי": שלושת הצעירים הם עמית (בן יוספוביץ'), אוטיסט בתפקוד גבוה שעדיין מנסה להבין איך נוסעים באוטובוס או איך מתנהלת קניה בסופר, זוהר (נעמי לבוב) בחורה יפהפייה עם לקות שכלית שמחפשת אהבה, והכי היתה רוצה חבר "רגיל", ורון רון (ניב מג'ר) בחור עם אספרגר, אובססיבי לערוץ הקניות ולניקיון, המסתגר בבית. עוד משתתפים: אבי דנגור, דור מוסקל, ורותי הולצמן.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.