header 2

יום חמישי, 7 במרץ 2019

מג'יק מדווחת כי סיפקה את התשתית לאתר הקניות של סופרפארם

בכוונת סופר-פארם להרחיב את מגוון הפריטים בחנות באופן מתמשך, כולל רכישת תרופות מרשם באמצעות האתר. מג'יק היא חברת הייטק ישראלית המפתחת ומספקת פתרונות אינטגרציית מערכות ופיתוח יישומים לארגונים בישראל ובעולם

"סנכרון כמויות המידע העצומות, חיבור המערכות הארגוניות והחיצוניות, והתיאום בין התהליכים התפעוליים והעסקיים השונים באמצעות פתרון האינטגרציה של מג'יק, מאפשרים לסופר-פארם להנגיש את חוויית הקנייה הנעימה המאפיינת את הרשת, לכל לקוח ולקוח, מכל מקום ובכל זמן", אמר דוד שלטון, סמנכ"ל המכירות במג'יק ישראל

מג'יק תעשיות תוכנה, (ת"א: מג'יק; נאסד"ק: MGIC), ספקית גלובלית של פתרונות מקיפים לאינטגרציית מערכות ולפיתוח אפליקציות עסקיות, חושפת היום כי פתרון האינטגרציה שלה, Magic xpi, נבחר על ידי 'סופר-פארם' להוות את תשתית אתר המסחר האלקטרוני (E-commerce) של הרשת, שהושק באמצע 2017, ומשמש כיום כתשתית לפעילותו השוטפת של האתר.

יוסי כהן, סמנכ"ל הארגון ומערכות המידע, סופר-פארם: "סופר-פארם, החברה המובילה בתחומה בשוק הישראלי, הקימה אתר חדשני וראשון מסוגו בישראל, במטרה להעשיר את מגוון השרותים שאנו מספקים ללקוחותינו יחד עם חוויית משתמש ידידותית ומאובטחת. פתרון האינטגרציה של מג'יק אפשר לנו להקים תשתית יציבה בצורה זריזה וקלה, וזאת הודות למהירות הפיתוח, לאינטגרציית המערכות המהירה ולגמישות הגבוהה שהוא מספק לביצוע שינויים והרחבות, ככל שיידרשו."

חנות הסחר המקוונת של הרשת, 'סופר-פארם אונליין', מאפשרת ללקוחות להזמין מוצרים באינטרנט 24 שעות ביממה, ולקבלם באמצעות איסוף עצמי, או באמצעות שליח לביתם. בכוונת סופר-פארם להרחיב את מגוון הפריטים בחנות באופן מתמשך, כולל רכישת תרופות מרשם באמצעות האתר. 'סופר-פארם אונליין' מבוססת על פלטפורמת הסחר האלקטרוני 'סאפ היבריס' (CX SAP Hybris). ניהול המסחר המקוון נעשה באמצעות פתרון Magic xpi. פתרון אינטגרציה זה מחבר את תשתית האתר למערכות פנים ארגוניות ולוגיסטיות, מתאם בין התהליכים התפעוליים והעסקיים השונים, ומאפשר עדכון אוטומטי שוטף של המלאי והמבצעים באתר.

דוד שלטון, סמנכ"ל המכירות, מג'יק ישראל: "סנכרון כמויות המידע העצומות, חיבור המערכות הארגוניות והחיצוניות, והתיאום בין התהליכים התפעוליים והעסקיים השונים באמצעות פתרון האינטגרציה של מג'יק, מאפשרים לסופר-פארם להנגיש את חוויית הקנייה הנעימה המאפיינת את הרשת, לכל לקוח ולקוח, מכל מקום ובכל זמן."
מג'יק היא חברה ישראלית בעלת נוכחות גלובלית, המספקת ומפתחת פתרונות חכמים לפיתוח אפליקציות עסקיות ולאינטגרציית מערכות מבוססי Cloud ו-On-Premise. לחברה נוכחות בלמעלה מ- 50 מדינות עם רשת גלובלית של שותפים עסקיים, בתי תוכנה, אינטגרטורים, יועצים ושותפי OEM. לחברה שותפויות עסקיות עם יצרניות תוכנות IT מובילות, ביניהן גםSAP, salesforce.com, Oracle ו-IBM.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.