header 2

יום רביעי, 27 במרץ 2019

סוני ודוקומו ינסו רכב קונספט ללא נהג באמצעות ניסוי של רשת G5 בגואם


טוקיו, 27 במרץ 2019, (BUSINESS WIRE):

חברת סוני ו-NTT DOCOMO, INC. הודיעו היום שהן ינסו ביחד את  רכב הקונספט ללא נהג של סוני, New Concept Cart SC-1, שמשתמש בטכנולוגיות סלולר G5 לפונקציות נשלטות מרחוק שונות. הניסוי יתבצע באמצעות רשת הניסוי DOCOMO 5G Open LabTM בגואם, שתספק אמצעי ניסוי וסביבת אימות בחוץ שתיבנה על ידי דוקומו ותופעל על ידי DOCOMO PACIFIC, INC., חברת בת בבעלות מלאה של דוקומו.

הניסוי יאמת תמסורת נתונים וביצועים תפעוליים שדרושים כדי לשלוט מרחוק בקרון ממרחק רב באמצעות הקישוריות המאוד מהירה, מסיבית ועם קיבולת גדולה והשהיה קצרה בין מכשירים. זה יהיה הניסוי המשותף השני של החברות בטכנולוגיות G5, אחרי ניסוי שבוצע ביפן ב-2017 כדי לבדוק את התמסורת בזמן אמת של וידאו HD באמצעות מערכת G5 למערכת שילוט דיגיטלי 4K שהוצמדה לצד החיצוני של הקרון.

New Concept Cart SC-1 הוא רכב מאוד קונספטואלי שכולל טכנולוגיות של בינה מלאכותית ורובוטיקה שפיתחה סוני. חיישני תמונה שעולים על הראייה האנושית מורכבים בקידמת הרכב, מאחור ומשני הצדדים כדי לספק לנוהג מרחוק וידאו באיכות גבוהה של האזור מסביב, וגם לנוסעים בתוך הרכב, למשל, כדי להראות להם סצנות מציאות רבודה מבדרות של האזור מסביב. אפשר להשתמש במערכת השילוט הדיגיטלי 4K להצגת פרסומות ותוכן אחר בהפרדה באיכות גבוהה לעוברים ושבים.

בעתיד סוני ודוקומו ימשיכו לשתף פעולה כדי להרחיב את היישום של טכנולוגיות G5.

DOCOMO 5G Open Lab הוא שם מסחר של NTT DOCOMO, INC.

אודות חברת סוני

חברת סוני היא יצרנית מובילה של מוצרי וידאו, שמע, דימות, משחקים, תקשורת, התקני מפתחות וטכנולוגיית המידע לשוק הצרכני והמקצועי. עם המוסיקה, התמונות, הבידור הממוחשב והעסקים המקוונים שלה, סוני ממוצבת באופן ייחודי כחברת האלקטרוניקה והבידור המובילה בעולם. אתר האינטרנט הגלובלי של סוני: http://www.sony.net/

אודות NTT DOCOMO

NTT DOCOMO, מפעילת הסלולר המובילה ביפן עם יותר מ-77 מיליון מנויים, היא אחת התורמות הכי חשובות בעולם לטכנולוגיות של רשתות סלולריות G3, G4 ו-5G. מעבר לשירותי תקשורת ליבתיים, דוקומו מאתגרת גבולות חדשים בעבודה משותפת עם מספר גדל של גופים (שותפי "+d" ), ויוצרת שירותי ערך מוסף מלהיבים ונוחים שמשנים את האופן שבו אנשים חיים ועובדים. במסגרת תוכנית לטווח הבינוני לקראת 2020 ולאחריה, דוקומו יוזמת רשת G5 בחזית הקידמה כדי לאפשר שירותים חדשניים שידהימו לקוחות מעבר לציפיות שלהם ויתנו להם השראה. דוקומו רשומה למסחר בבורסה של טוקיו (9437). www.nttdocomo.co.jp/english

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.