header 2

יום שני, 10 בדצמבר 2018

קנאביקס הישראלית הגישה פטנט על הובלה מגנטית של קנבינואידים אל גידולים סרטניים

קנאביקס הגישה בקשה לפטנט בארה"ב על הובלה מגנטית של קנבינואידים ישירות אל איזור הגידול הסרטני בגוף המטופל

קנאביקס (OTC: CNBX), חברה ישראלית העוסקת במחקר ופיתוח רפואה קנבינואידים מותאמת אישית לחולי סרטן, הודיעה כי הגישה בקשה לרישום פטנט בארה"ב. החברה מפתחת טכנולוגיה חדשנית להובלת תרכובות קנבינואידים בגוף המטופל. גישה בלתי פולשנית זו עושה שימוש בשדה מגנטי ומאפשרת הובלה חיצונית ופנימית של קנבינואידים ישירות אל איזורי הגידול הסרטני בגוף המטופל.

אייל בלן, מייסד שותף וסמנכ"ל הטכנולוגיה בקנאביקס: "התוצאות החיוביות המראות כי לקנאביס יש תכונות אנטיסרטניות הובילו אותנו לפתח יכולת של הובלה של הקנבינואידים אל הגידולים במטרה ליצר ריכוזים גבוהים סביב הגידול. ההתאמה האישית של טיפולים ושיגור תרופות נמצאים היום בחזית רפואת הסרטן ויישומן ברפואת הקנאביס הוא מטרתנו הראשית."

קנאביקס פארמסוטיקלס מפתחת פלטפורמה חדשנית למינוף כלי סריקת תרופות ואינטליגנציה מלאכותית, לצורך פיתוח טיפולים במחלת הסרטן, המבוססים על קנבינואידים ומותאמים לפרופיל האישי הייחודי של כל חולה. קנאביקס מסייעת בקידום הקנבינואידים כעתיד רפואת הסרטן, על ידי פיתוח שיטות לבדיקת יעילותן של תרופות בהתאמה אישית. פעילויות המחקר והפיתוח של החברה נמצאות בישראל, שם היא מבצעת מחקר מדעי וקליני בתרכובות קנבינואידיות וסרטן, ברישיון משרד הבריאות.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.