header 2

יום שלישי, 18 בדצמבר 2018

נובה הישראלית קיבלה המלצת קניה מסטיפל עם מחיר יעד של 31 דולר למניה

רנית ציוד המטרולוגיה הישראלית עבור תעשיית המוליכים למחצה, דיווחה בנובמבר על הכנסות שיא ברבעון השלישי 2018, והודיעה על רכישה עצמית של מניות ב-25 מיליון דולר

בנק ההשקעות סטיפל פרסם המלצת קנייה על חברת נובה הישראלית (ת"א: נובה; נאסד"ק: NVMI), המפתחת ומייצרת ציוד מטרולוגיה למדידת חומרים ומימדים ולבקרת איכות בתהליכי ייצור עבור יצרני הזכרונות והשבבים המובילים בתעשיית המוליכים למחצה העולמית, עם מחיר יעד של 31 דולר למניה. האנליסטים ציינו כי " נובה הפכה להיות חברה מגוונת באופן משמעותי, תוך הגדלת נתח השוק בתחום הזיכרונות במהלך השנים האחרונות. גיוון זה מהווה גורם מפתח ליכולת של החברה לשמר את מגמת הצמיחה שלה. יותר מכך, אנו מאמינים כי ישנה רוח גבית נוספת לחברה לשנת צמיחה נוספת בשנת 2019. אנו משמרים המלצת קניה ומאמינים כי מחיר המניה מהווה נקודת כניסה נוחה."

בסטיפל טוענים כי הגיוון בנובה מתבטא ב"מעבר מחשיפה חזקה לתחום הפאונדרי, להרכב הכנסות מאוזן יותר בין תחום הפאונדרי לתחום הזיכרונות. בשנים האחרונות, החברה מראה עליה מהותית בנתח השוק בתחום הזיכרונות בקרב לקוחות כגון סמסונג, SK Hynix, מיקרון ויצרני זיכרונות בסין כמו YMTC. במהלך הרבעונים האחרונים, יצרני הזיכרונות היוו 3-4 מתוך 5 הלקוחות הגדולים לש החברה. החדירה של נובה לתחומי 3D NAND ו-DRAM  סייעו לחברה לצמוח ולשכך את התנודתיות הקשורה להקמת מפעלים בתחום הפאונדרי. תמהיל ההכנסות בין פאונדרי לזיכרונות יסייע לחברה עם עליית מורכבותם של תהליכי הייצור."

עוד כותבים האנליסטים כי "כחלק מהתרחבות החברה לתחום הזיכרונות, אנו מאמינים כי רכיב מפתח במעבר זה הוא היכולת של החברה להציע מטרולוגיה של מדידת חומרים ומימדים לשלב ייצור ה-OCD עם טכנולוגייתX-Ray. השילוב מספק לנובה בידול ביחס למתחרותיה ודבר זה תורם לזכיה בנתח שוק בתחום הזיכרונות. אנו מאמינים כי מגמות חיוביות אלו ימשיכו לתוך שנת 2019 כהזדמנויות נוספות עבור החברה להמשך עליה בנתח השוק.

"אנו מאמינים כי לחברה רוח גבית עם תחילת 2019 עם ההשקה של פתרון מטרולוגיה חדש לשוק בו נובה עדיין אינה משתתפת. ראינו השקעה במחקר ופיתוח בתחום ואנו מאמינים כי היא תשתלם לנובה עם השקת הפתרון. הנהלת החברה ציינה כי הפתרון הוא 'משבש' ואנו מצפים להכנסות ממנו בשנת 2019, ככל הנראה במחצית השניה של השנה. אנו מאמינים כי הפתרון ירחיב את החשיפה של נובה גם לתחום הזיכרונות וגם לתחום הפאונדרי בטווח הארוך", כך בסטיפל.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.