header 2

יום שבת, 1 בדצמבר 2018

מרחביה גייסה כ-3 מיליון שקלים בהנפקה מוצלחת עם אפשרות לגיוס של 3.3 מיליון שקלים נוספים

מרחביה – חברת ההשקעות בחברות צעירות בתחומי מדעי החיים, גייסה 2.9 מיליון שקל
הגיוס התבצע באמצעות הנפקת מניות ואופציות עם ביקושי יתר של פי 1.6 וסגירה מעל מחיר המינימום. בהנחת מימוש מלא של האופציות, תגייס מרחביה סכום נוסף של כ-3.3 מיליון שקלים

"חברות הפורטפוליו שלנו הציגו בשנתיים האחרונות הישגים עיסקיים וקליניים עם גיוסים בשווי עולה, ולאחרונה הודענו על הסכם מסחור אסטרטגי של חברת הפורטפוליו 'יובנטאס' עם ענקית הפארמה היפנית 'אסטלס פארמה'. אנו ממשיכים להרחיב את פורטפוליו החברות, ובשבוע שעבר חתמנו על הסכם עקרונות להשקעה ראשונה בתחום הקנאביס הרפואי, בחברה ישראלית המפתחת טכנולוגיה פורצת דרך לצריכת שמן קנאביס רפואי במינון מדויק וללא צורך בחימום. אנו מאמינים כי הגיוס הנוכחי יאפשר לנו להמשיך ולהגדיל את פורטפוליו החברות ולמסחר את הטכנולוגיות שלהן", אמר אלי ארד, מנכ"ל מרחביה

מרחביה אחזקות והשקעות (סימול: מראח), חברת השקעות ישראלית המתמחה בחברות צעירות בתחומי מדעי החיים, מודיעה על הנפקה מוצלחת של מניות ואופציות. במסגרת ההנפקה הציעה החברה 46,000 יחידות הכוללות, כ"א, 100 מניות, 50 כתבי אופציה סדרה 2, במחיר מימוש של 48 אגורות, הניתנים למימוש עד ליום 17.1.19 ו-50 כתבי אופציה סדרה 3 במחיר מימוש של 85 אגורות הניתנים למימוש עד ליום 28.11.19.

היחידות הוצעו בדרך של מכרז על מחיר היחידה אשר לא יפחת מסך של 55 ש"ח ליחידה ולחברה ניתנה זכות להקצאה נוספת של יחידות במקרה של חתימת יתר.

במסגרת המכרז התקבלו בסך הכל 74 הזמנות לרכישת 74,700 יחידות שהוזמנו במחיר היחידה, או במחיר גבוה ממנו ולפיכך התקיימה חתימת יתר והחברה הפעילה את זכותה להקצאה הנוספת, במסגרתה הקצתה 4,233 יחידות למזמינים שהגישו הזמנות במחיר היחידה שנקבע. כמו כן, המחיר שנקבע ליחידה עמד על 57 ש"ח, גבוה ממחיר המינימום. התמורה המיידית (ברוטו) שנתקבלה על ידי החברה מסתכמת לסך של כ- 2.9 מיליון שקלים ובהנחת מימוש מלא של האופציות, תגייס החברה סכום נוסף של כ-3.3  מיליון שקלים.

מרחביה היא חברה ישראלית המתמחה בביצוע השקעות בחברות הזנק צעירות ומבטיחות הפועלות בתחומים מובילים בעלי ביקוש גבוה במדעי החיים, וזאת בשילוב מוסדות רפואיים מובילים בעולם - ביניהם קליבלנד קליניק מארה"ב. חברות הפורטפוליו של מרחביה כוללות את חברת CDx (קליבלנד דיאגנוסטיקס. מוחזקת כ-8%), המפתחת שיטה לא פולשנית לאבחון מוקדם של סרטן מסוגים שונים, באמצעות הזיהוי בבדיקת דם של שינויים במבנה הסמן הביולוגי החלבוני IsoPSA, המצביעים על הימצאות מחלה. בנוסף, מרחביה דיווחה לאחרונה על התקשרותה בהסכם לרכישת כ-6% בחברת  RMDY Healthהפועלת באחד השווקים הצומחים בעולם הרפואה. החברה מפתחת ומספקת פלטפורמת רפואה דיגיטלית, המאפשרת לארגונים בתחום הבריאות מעבר מהיר ויעיל ממתן שרותי רפואה מסורתיים ויקרים המבוססים על מפגש עם החולה, לרפואה דיגיטלית המאפשרת ניהול מרחוק והכוונה רציפה של מטופלים. בנוסף, מרחביה מחזיקה כ- 7% בחברת קארדיאק-סנס (CardiacSense), המפתחת מכשור לביש לאיתור הפרעות בקצב הלב, המבוסס על שילוב ייחודי של טכנולוגיות נושאות פטנטים שפיתחה החברה לקריאת אותות אופטיים ולחישת תנועה, לחץ, טמפרטורה ועוד - המקנה למוצר את אמינותו הגבוהה, באמצעות ביטול קריאת אותות שגויה.

באוקטובר 2018 הודיעה החברה על מרחביה כניסתה לשוק הכאב הכרוני באמצעות השקעה ב-G4P (Games for Pain), חברת פורטפוליו של חממה בה שותפה קופ"ח מכבי. מרחביה תשקיע כ-600 אלף שקל על פני אבני דרך תמורת אחזקות של כ-6% בחברה הישראלית המפתחת פלטפורמה מבוססת AI לשיקום נוירולוגי של כאב כרוני – שוק המוערך ב-635 מיליארד דולר בארה"ב בשנה, ומתמקדת בשלב הראשוני בטיפול בפיברומיאלגיה, הפוגעת ב-3%-6% מאוכלוסיית העולם. עוד באוקטובר 2018 הודיעה מרחביה על כניסתה להשקעות בתחום המו"פ של קנאביס רפואי, ועל כוונתה לממש את יכולותיה בתחום בחינת השקעות במדעי החיים ובטכנולוגיה ומימוש מדיניות השקעה בתחום, וכן את קשריה הבינ"ל עם גופים מובילים גם בתחום הקנאביס הרפואי עם דגש על חברות מחקר ופיתוח. משרדי ההנהלה של מרחביה נמצאים ברמת גן.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.